Kuinka paljon voi edes teoriassa laihtua 10 viikossa?
Hääkutsu tuli. Häät toukokuun lopulla. Painoa 98,5 kiloa, pituutta 168cm. Olen sinkku, ei lapsia. Rahaa on personal traineriin ja aikaa on liikkua vaikka kellon ympäri, olen nyt työpaikan vaihdon jälkeen kesäkuun loppuun asti erilaisilla yhdistelmälomilla.
Kommentit (28)
Ekalla viikolla lähtee 2-3 kiloa, seuraavalla 1-2 kg. Sitten tiputus tasaantuu 0-1,5 kiloon. Voit hyvin laihtua 10- 15 kiloa.
10 viikon kuntokuurilla, 10 kg laihdutuksella ja pienellä extralaittautumisella (uusi kampaus, ripset, kynnet) olet upean näköinen. Tsemppiä!
Ihan ok tavoite on 1-1,5 kg / viikko joten kokonaislaihdutus tuolla maksimilla olisi 15 kg. Periaatteessa paljolla liikunnalla ja lihaskuntotreenillä voisit pudottaa jonkin verran enemmänkin mutta silloin ravinto + lihaskuntoharjoitteet kannattaa miettiä tarkemmin. Tuo 10-15 on ihan normaali, mutta toki tiukka tahti ja välillä paino voi tippu viikossa 0 kg seuraavalla viikolla 2kg.
VLCD! Sillä minäkin olen. Ekalla viikolla tippui 4kg. Juon Nutriletin VLCD-juomia pelkästään, niin ja niitä keittoja.
Lähde tuolla kokeilemaan 1000-1200kcal dieettiä
http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja
Tia nutraa aluksi 4 viikkoa. Sen verran voi nutrata omin päin. Lääkärin vavonnassa 10 viikkoa. Sanoisin, että 15kg.
Olen itse laihtunut viikossa 20 kg jutan vinkeillä
20 - 30 kiloa riippuen lähtöpainosta
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:05"]
Itse oon laihduttanut 5 viikossa 25 kiloa. Tosin ehkä kannattaa mennä ihan järkevästi esim. kymmenellä kilolla.
Miten?? Paljonko oli lähtöpaino?
Kaverini laihdutti kaalisoppadieetillä 12 kiloa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:22"]
Ite oon laihtunut 10pvässä 6.4kg, viime vkon maanantaina paino oli 100.9, tänään 94.5 jättänyt viljan, perunan ja sokerin pois, kalorit n2000 pvässä, rasvaa 60%, hiilareita 20% ja proteiinia 20% eli tavallaan karppaamalla kun suurin osa energiasta tulee rasvasta. Tavoitteena pudottaa ensi helmikuuhun mennessä 25-30kg kun tulee 30v täyteen :)
[/quote]
Tuon määrän laihtuminen tarkoittaisi noin 50 000 kcalin energiavajetta. Jos vedät päivässä siis 2000 kcal niin mistä tulee tuo energiavaje. Miten kulutat 5000 kcal päivässä?