Nautittavan yhdynnän kesto
Eli mikä on teidän ydynnän kesto, mistä vielä nautitte?
meillä 15-30 min, paljon pidempään kestävä on jo epämukavaa.
Kommentit (18)
Nr 9, ei ole tantraa. Tantrassa mies ei ejakuloi. Avainsana on monipuolisuus. Estotonta ja aistillista koskettelua, syviä suudelmia, suurta henkistä yhteyttä jne. Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta, joten ihan uutuudenviehätyksestä ei ole kyse.
Vaimon kanssa yleensä kai noin 5 min yhdyntää, esileikin ja muun kanssa ehkä 15 min. Ei tule pahemmin katsottua kelloa :)
Pisin on ollut 4 tuntia (ei vaimon kanssa), johon sitten sisältyi kaikkea ja useampaan kertaan. Ja mielellään olisimme jatkaneetkin, aika loppui kesken. Kun kunnon intohimo iskee, toisesta ei saa millään tarpeeksi...
Max 5min jos nainen sellainen joka ei peseydy joka päivä. Niitä täällä tuntuu riittävän tuon yhden ketjun mukaan. Puhtaan naisen kanssa tunti...
-mies 30v-
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 04:16"]
Mahdollisimman lyhyt aika. En saa oikeastaan mitään irti itse yhdynnästä joten vaikkapa suuseksi on minulle nautinnollisempaa.
[/quote]
Siis miten voit olla nauttimatta? Etkö tunne penistä sisälläsi? Mä ainakin nautin ihan kamalasti kun penis hieroo oikeita kohtia pillun sisällä.
Meillä kestää yhdyntä yleensä n 20 minuuttia ja se on mun mielestä just sopiva aika. Ehtii nauttia miehen liikkeistä ja on ihan hurmoksesta. Hyvä esileikki on myös tärkeää. Seksiin menee aina vähintään tunti. Suuseksiä on harvemmin, kun siitä ei saa samaa nautintoa kuin yhdynnästä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 03:22"]Eli mikä on teidän ydynnän kesto, mistä vielä nautitte?
meillä 15-30 min, paljon pidempään kestävä on jo epämukavaa.
[/quote]
Normaali yhdyntä kestää sen 10-25, riippuen siitä mitä se sisältää. Ilman pettinkiä, pikapano kestää 5-10 min ja pettingin kanssa se 10-25 min. Ihan riittävät ajat saada se nautinto.
Meillä yhdyntä on vain piste i:n päällä - esileikkiin menee helposti tunti, finaaliin sitten vauhdista riippuen 5-30min, asentoa vaihdellaan muutaman kerran. Mies jaksaisi pidempäänkin mutta mulla kramppaa sen verran O:n jälkeen ettei ole kiva jatkaa. Suuseksiä joka kerran!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 08:22"]
Vaimon kanssa yleensä kai noin 5 min yhdyntää, esileikin ja muun kanssa ehkä 15 min. Ei tule pahemmin katsottua kelloa :)
Pisin on ollut 4 tuntia (ei vaimon kanssa), johon sitten sisältyi kaikkea ja useampaan kertaan. Ja mielellään olisimme jatkaneetkin, aika loppui kesken. Kun kunnon intohimo iskee, toisesta ei saa millään tarpeeksi...
[/quote]
Hmm, kuulostaa tutulta;D Liekö vielä vaimon kassa vain kerran - kaksi vuodessa?
5 min on meillä maksimi ja harvinaista herkkua. Yleensä mies kestää 1-2 minuuttia. Pidemmätkin panot kelpaisi. En tiedä onko miehessä vikaa, seksiä melkein joka päivä ja ilman esileikkiäkin laukeaa melkein reisille..
Mahdollisimman lyhyt aika. En saa oikeastaan mitään irti itse yhdynnästä joten vaikkapa suuseksi on minulle nautinnollisempaa.
yhtäjaksoisesti ei yli puoltatuntia, kiitos. rupee paikat puutuun.
Kyllä se viisikin minuuttia pelkkää jyystöä on puuduttavaa. Välillä jotain muuta uuteen nousuun ja nautintoon
En ole koskaan kokenut viittä minuuttia pitempää penetraatiota. Onneksi seksi on paljon muutakin.
Ainakin tunti. Joskus menee parikin tuntia, muutaman kerran kolme tuntia. Teemme kaikkea mahdollista, välillä suvantovaiheita, hierontaa, suutelua. Mies tulee usein kolme kertaa, itse paljon useammin. Olemme viidikymppisiä, joten lapset eivät rajoita.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 06:37"]
Ainakin tunti. Joskus menee parikin tuntia, muutaman kerran kolme tuntia. Teemme kaikkea mahdollista, välillä suvantovaiheita, hierontaa, suutelua. Mies tulee usein kolme kertaa, itse paljon useammin. Olemme viidikymppisiä, joten lapset eivät rajoita.
[/quote]
O_o pakko olla jotain tantraa....
30-40 min olis sellainen hyvä sessio. Ja mielellään kaksi tai kolme kertaa peräkkäin. Mä en oikein koskaan saa tarpeekseni... Kokeiltu on että neljäs on silti jo vähän liikaa, alkaa olla paikat jo niin arat :)
Oman miehen kanssa menee 1-5 min. Ei riitä sitten mitenkään...
Kyllä puoli tuntia pitää itse yhdynnän kestää vähintää, eikä mitään jynkyttämistä, kyllähän sellaisessa paikat puutuukin.
Vaikka viikonloppuna oli kyllä ihan piristävää saada sellaset kymppi minsan pikapanot aamusella, mutta illalla piti jo saada lisää ;)
Mitään max. aikaa en osaa sanoa, ei ole tullut sellaista vielä vastaan, vaikka on kyllä toista tuntiakin joskus naitu. No,, parin tunnin jälkeen vois jo alkaa kuumottelemaan.