Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näittekö äsken Yle Fem -synnytysohjelmaa??!! Aika hurja meno ja

Vierailija
19.03.2014 |

..realistista menoa Tanskanmaalta! Nyt joku kotisynnyttäjä haluaa haudata istukan puutarhaan onnea tuomaan. Vesisynnyttäjä piti aika pahaa ääntä. Ihanaa aina kun vauvat saapuvat, snif. Tää on mun lempiohjelma! Ettekö kukaan muu ole löytänyt tätä Meille tulee vauva -ohjelmaa? Täähän on ihan mahtava! Ja kamala ja koskettava. Pieni halkiovauva oli kovin liikuttava.

Kuka synnyttäjä jäänyt mieleen? (Jos joku nyt VAUVA-palstalla vauvaohjelmaa katsoo..)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut aina silloin tällöin, aloitin raskausaikana. Toisin kun voisi kuvitella, niin tuo ohjelma helpotti synnytykseen valmistautumista. Viime perjantaina sain kauniin pojan ja hienosti meni. :)

Itsellä mieleen on jäänyt pariskunta jossa mies opiskeli anestesia-lääkäriksi, hän oli jotenkin niin toimettoman oloinen kun ei saanut lääkitä vaimoaan.

Vierailija
2/2 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:46"]

Olen katsonut aina silloin tällöin, aloitin raskausaikana. Toisin kun voisi kuvitella, niin tuo ohjelma helpotti synnytykseen valmistautumista. Viime perjantaina sain kauniin pojan ja hienosti meni. :)

Itsellä mieleen on jäänyt pariskunta jossa mies opiskeli anestesia-lääkäriksi, hän oli jotenkin niin toimettoman oloinen kun ei saanut lääkitä vaimoaan.

[/quote]

Mietinkin, että miten ensiodottajalle mahtaa tämä superrealistinen ote toimia. Itse katson tätä nyt, kun toinen vauvani on puolivuotias. Jotenkin terapeuttista katsoa muiden synnytyksiä näinkin läheltä, kun yleensä siihen ei oikein tilaisuuksia ole. Tulee omat muistot mieleen myös ja niitä voi käydä läpi.

Olen itse vähän ihmetellyt noita miehiä välillä, kun niillä tuntuu olevan välillä turhan hauskaa. Hihittelevät siellä suunnilleen :O :/ en tiedä vaikuttaako kamerat sitten, että ovat hämmentyneitä ja purkautuu sitten noin, mutta itseäni olisi ärsyttänyt tosi paljon, jos mies olisi jotain naureskellut mun ulinoilleni. Kerran jaksossa kätilölläkin oli vaikeuksia pysyä vakavana, kun oli erityisen pelle mies mukana. Ilmeisesti synnyttäjän veli puolisonsa (mies) kanssa mukansa synnytyksessä. Itse oisin potkaissut moisen klovnin pihalle, mutta ehkä se sopi tuolle synnyttäjälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi