Hyvännäköinen kumppani
Olen tapaillut jonkin aikaa järjettömän hyvännäköistä miestä. Miehen kroppa on jumalainen, kasvot komeat ja tyyli kohdillaan. Pidän miehestä todella paljon, hän saa minut nauramaan ja minun on hyvä olla hänen kanssaan.
Tätä on vaikeaa selittää, mutta olen alkanut epäillä tätä suhdetta. En olisi ikinä voinut uskoa, että joku näin komea mies haluaa olla kanssani ja haluaa minua. Olen alkanut myös epäillä omia tunteitani. Pitäisinkö miehestä näin paljon, jos hän olisikin ihan tavallisen näköinen tai jopa ruma? Olenko vain haltioitunut tästä tunteesta, kun tuntuu uskomattoman hyvältä, kun mies kehuu minua ja ulkonäköäni?
Te muut itse normaalin näköiset ihmiset, jotka seurustelette hyvännäköisen kumppanin kanssa: onko teillä ollut tällaisia ajatuksia jossain vaiheessa? Vai ylianalysoinko?
Kommentit (3)
Kiitos nro 2, mielenkiintoista kuulla.
Muita?
ap
Olen itse "hyvännäköisenä" pidetty ja seurustellut joskus jumalaisen komean miehen kanssa. Yleensä olen seurustellut tavallisen näköisten miesten kanssa.
"hyvännäköinen" ihminen ei ole välttämättä ulkonäkökeskeinen tai ei välttämättä pidä itseään tavallista kummempana. Itse suhteen kannalta ei ole hyvännäköisyyden asteella merkitystä, vaan sillä on merkitystä että pitää toista miellyttävän näköisenä.
Jos taas suhde ei toimi, niin siinä ei kumppanin kauniit kasvot auta (eikä minunkaan kauneuteni).
Minulla oli ihan samanlainen tulanne aikoinaan. Nyt kun ajattelen asiaa niin en kyllä sitä miestä olisi muutamaa kk pidempään katsellut jos ei olisi ollut niin vitun komea! Pari vuotta kuitenkin meni. Mutta nauti nyt siitä komistuksesta!