Tiedätkö mitään herkullisempaa juomaa kuin täysmaito?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että pidät.
Minä pidän kylmästä vedestä.
Älä valehtele.
Siis ei tietenkään mikään hivele kuten eri lajin tissistä puserrettu vasikalle tarkoitettu erite!
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tietenkään mikään hivele kuten eri lajin tissistä puserrettu vasikalle tarkoitettu erite!
Ihminen tarvitsee vähintään litran maitoa päivässä.
Ap
Mietitäänpä... olen juonut maitoa viimeksi 1970-luvulla ja silloinkin vain, koska koulussa painostettiin juomaan. Siitä voisi ehkä päätellä, että tiedän paljon herkullisempia juomia.
Tiedän, Mehukatin sekamehu! :3 M25
Todellakin tiedän. Kylmä olut/lonkero/siideri mökin rappusilla saunan jälkeen ja Värskan vissyvesi.
Maito ei taatusti voita yöpöydälläni olevaa teetä.
Bailey's-kaakao täysmaitoon tehtynä <3
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä... olen juonut maitoa viimeksi 1970-luvulla ja silloinkin vain, koska koulussa painostettiin juomaan. Siitä voisi ehkä päätellä, että tiedän paljon herkullisempia juomia.
Minäkin olen juonut maitoa viimeksi 70-luvulla. Kymmenisen vuotta sitten jouduin ottamaan maitoa muutaman kulauksen, että sain lääkkeet alas. Oli pitkä yllättävä vesikatkos eikä ollut mitään muuta juomaa kotona. Vieläkin tulee se kamala maidon maku suuhun, kun asiaa muistelen. En vaan pysty juomaan maitoa.
Raikas vesi silloin kuin janottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vihervasurille osteoporoosista :D Vai oletko alkkis joka juo viinaa ruoan kanssa? :D
No joo mutta tuo on yksi parhaista ja kylmänä. Saa vähän rasvaakin, aivot ja kroppa.
Hyvä, että pidät.
Minä pidän kylmästä vedestä.