Miten mies voi vaihtaa perheensä 2kk salasuhteeseen?
Meillä vuosien hyvä suhde ja pienet lapset,MIKÄ saa miehen vaihtamaan sen yhtäkkiä tuoreeseen salasuhteeseen? Tai siis ei se enää kovin salainen ole kun käräytin sen.
Eniten ihmettelen sitä että jos en itse olisi aktiivisesti etsinyt vastauksia,olisi suhde jatkunut ties kuin kauan salassa. Hieman ristiriitaista siis siihen nähden että jos tämä tosiaan on se suuri rakkaus niin kai sitä nyt voisi sanoa suoraan ja sitten voisivat onnellisina jatkaa yhdessä...ei tarvitsisi perheensä parissa kärsiä.
Luulen että mies vaan on NIIN munaton,vastuuton ja paska että mieluummin odottaa että jätän sen.Voi sitten kertoa kaikille että muija jätti ym :D HUOHHHHH
Mielipiteitä?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:48"]
Koska miehet ovat sikoja. Piste.
[/quote]
En olisi itse pystynyt enää paremmin yleistämään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:38"]Luulen että mies vaan on NIIN munaton,vastuuton ja paska että mieluummin odottaa että jätän sen.Voi sitten kertoa kaikille että muija jätti ym :D HUOHHHHH
Mielipiteitä?[/quote]
Todellakin se on juuri näin, kokemuksesta sanon. 95%lle miehistä paras vaihtoehto olisi vaimo+lapset+rakastajatar, mutta jos eivät voi saada kaikkea, ts. vaimo pistää valitsemaan, niin haluavat sitten kuitenkin vaimon+lapset, mutta useimmiten vaimo ei anna valita, vaan lähtevät itse, jolloin miehelle jää vain rakastajatar - hetkeksi. Siitä se miehen alamäki sitten alkaa. Surullista mutta totta. Naisille annettiin kauhalla, miehille taas... no, välillä tuntuu että pipetillä. Ap, teidän liittonne ja perheenne pysyy kasassa tasan niin kauan kuin sinä haluat, mies ei uskalla lähteä, tajuaa itsekin yksinjäämisen riskin.
On hyviäkin miehiä olemassa. Jotka eivät halua pettää.
Joidenkin miesten nyt vain on saatava se perhe. Kulissiksi ja koska kavereillakin on.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:38"]
Meillä vuosien hyvä suhde ja pienet lapset,MIKÄ saa miehen vaihtamaan sen yhtäkkiä tuoreeseen salasuhteeseen?
[/quote]
Mahtoikohan olla miehen mielestä kovin hyvä suhde? Kaipa se on miehillä jonkinlainen tapa pönkittää itsetuntoa, kun tulee jokin ikäkriisi vastaan. Sitä huomaa olevansa "hyvässä" suhteessa, jossa arki "vain" rullaa päivä kerrallaan. Kaikki periaatteessa ok, mutta silti mikään ei ole hyvin. Sitä jotenkin pelästyy, että tässäkö tämä sitten on. Samat kuviot päivästä toiseen ja mitään intohimoa ei ole saanut kokea moneen vuoteen. Siinä sitten salarakkaan kohdalla itsetunto nousee kohisten ylöspäin. Toki koko homma saattaa olla melko lyhyt rysäys ja jälkeenpäin katsottuna tilanne meni vain pahempaan suuntaan. Mutta hetken oli kivaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:48"]
Koska miehet ovat sikoja. Piste.
[/quote]
TÄMÄ !
En ikinä suostu ukkomiehen kakkosnaiseksi! Nehän ovat tiensä valinneet :D
Mun luota ei helpotusta saa.
Joillekkin rakastuminen on huumetta. Joskus sekin rakastumisen tunne laimenee, ja mies tajuaa mitä menetti. En tarkoita niinkään naista, vaan lapsia ja perhe-elämää. Tutty kuvio ja tuttu tarina.
Mua muuten pelottaa miten vähän ihmiset analysoi ajatuksiaan ja tekojaan. Miksi tunnen näin, mikä ssa minut tuntemaan ja tekemään näin, mihin tämä kaikki johtaa. Tuntuu kuin ihmiset vaan menisi päättöminä eteenpäin, ahdistavaa.
Ei se että mies pettää tarkoita että teidän suhde erityisen huono olis ollut. Tyypillisin syy lienee se että toinen haluaa vaihtelua ja se nainen kotona on jo nähty ja koettu. Ja miehet siis ei halua erota perheesteen; sen sijaan ne haluaa sekä perhe-elämän että paneskella muita naisia siinä sivussa. Siitä syystä naiset on yleensä ne jotka vaatii avioeroa. Sä joko hyväksyt sen että miehellä on muita suhteita sun lisäksi tai lähdet meneen.
Harvempi hyvän itsetunnon omaava nainen hyväksyy että puolisolla on muita naisia jos ei sitten ole läheisriippuvainen. Vanha totuus on ei kahden väliin kolmatta mahdu jos on hyvä suhde!
Eipä ole järkeä huonoa suhdetta jatkaa. Onhan mahdollista että löytää paremman joka kestää, kun oikeat ihmiset kohtaa ja rakkautta riittää. Näin meillä kävi, mies eleli huonossa suhteessa, tapasimme ja rakastuimme tulisesti, onnellista avioliittoa takana 20 vuotta eikä ole kolmatta väliin päässyt!
Onko salasuhde syntynyt huolimatta ylenpalttisesta seksistä, tasa-arvoisesta avioliitosta jossa tiskit jaetaan ? Olihan avioliittonne kahden aikuisen ihmisen naistenlehdistä tuttua kumppanuutta ??
Kumma juttu...
Miehille toimii paremmin tuo "kahden naisen loukku" - aina kun vaimo ei tottele kiltisti ja vaatii panostamaan suhteeseen, voi mies lähteä toisen naisen luo "panostamaan" siihen suhteeseen.
Sitten kun toinen nainen alkaa vaatia jotain itselleen, voikin kehittää riidan ja lähteä taas kotiin, jossa olettaa miestä kaivanneen vaimon odottavan vailla pyyteitä käsivarret ojossa.
Ja sitten kun vaimo taas kyllästyy paapomaan pikkumiestä, ponkaistaan takaisin kakkosen luo "hoitoon". Ja piiri pieni pyörii.
Ei tartte koskaan huomioida ketään muuta kuin itsensä, ei tarvitse aikuistua eikä ottaa vastuuta mistään tekemisistään saati pyörittää tylsää ydinperhearkea.