Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! Mistä erottaa kevyen flirtin ja tavoitteellisen iskemisen?

Vierailija
18.11.2020 |

Sattui mukava tilanne eilen erään miehen kanssa, jonka kanssa tovi ollut silmäpeliä. Eilen alkoi sitten jututtamaan minua. Nyt mietin, että flirttailiko huvin vuoksi vai onko tarkoitus edetä esim. kahvitteluun saakka.
Olen todella ujo ja miesten kanssa ollut epäonnea.
Erityisesti miesten vastaukset kiinnostaisivat. Flirttailetteko itse huvikseen vai onko aina tähtäys pehkuihin tai suhteeseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymättä ei voi tietää. Itsekin ihastuin juuri mieheen, joka flirttaili kovasti ja viestitteli. Kun pyysin ulos, alkoi hitailla vastaustensa kanssa ja lopulta kysyi suoraan, että millä mielellä pyysin. Kerroin olevani kiinnostunut ja sain kaverikortin.

Ei siis oikeasti voi mistään tietää. Kysy.

Mulla myös samanlainen kokemus. Mies flirttaili, jonkun ajan kuluttua lämpenin itsekin, ja kun lopulta nostin kissan pöydälle, mies olikin ällikällä lyöty, ei ollut kuulemma tarkoittanut mitään flirtillään.

Juuri tätä en ymmärrä. Miksi antaa ymmärtää jos ei kaipaa toiselta aloitetta?

Tästä miehestä on hankala kuvitella, että olisi muuten vain flirtti tai testaisi viehätysvoimaansa, mutta tällaiset jutut pistävät aina pakittamaan. :/ -Ap

Miksi on hankala kuvitella? Kuinka hyvin tunnette?

Hän on hyvin rauhallinen ja eleetön, ei ota hirveästi kontaktia muihin. Vaikuttaa ehkä hieman ujoltakin. Katsoo minua, mutta kun katsahdan häneen, kääntää nopeasti katseen pois ym. Kuitenkin sivusilmällä huomaan, että tuijottaa. Näin vahvisti myös lähellä ollut luokkatoverini.

Emme tunne, olemme vain välillä samoissa tiloissa opiskelemassa.

Vierailija
22/24 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa että näytät vihreää valoa. On oma valintasi annatko jonkun muun saada parisuhteen ja ehkä perheen ja yhteisen elämän tuon miehen kanssa vai saatko sinä sen kaiken ja ehkä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tilanteessa kehottaisin ajautumaan yhdessä lounaalle tai kahville, jos kerran opiskelette samoissa paikoissa. Se on vielä varsin viatonta, mutta mahdollisuus saada ystävä tai rakastaja. 

Vierailija
24/24 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso ikäero? Miehellä ei ole sormusta sentään? Jos pääset lounaalle tai kahville, voit helposti selvittää, missä asuu ja asuuko yksin. Eikä välttämättä ole huono idea kysyä sitäkään, josko seurustelee.

Itse olen ajautunut erittäin onnelliseen avioliittoon tilanteesta, jossa tutustuin paremmin 12v vanhempaan työkaveriini työmatkalla. Hän oli naimisissa, minä avoliitossa. Tilanne siis riistäytyi vähitellen täysin käsistä. Työmatkalla ei tapahtunut mitään, mutta aloimme käydä lounaalla yhdessä ja parin kuukauden päästä asia eskaloitui.