Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään tulevaisuutta, sillä olen nuori ja tyhmä.

Vierailija
19.03.2014 |

Olen joillakin mittareilla mitattuna älykäs (teoreettisella tavalla, uskoisin että äo:ni on suht korkea), mutta olen tehnyt elämässäni jo nyt ihan helvetisti tyhmiä valintoja ja virheitä, ja teen lisää joka päivä. Tuntuu, että en aina ymmärrä mitä olen tekemässä. Jos joku selittäisi minulle jonkun tilanteen ja kysyisi mitä pitäisi tehdä, osaisin antaa täydellisen vastauksen. Itse en kuitenkaan osaa soveltaa niitä elämääni paskan vertaa. Valitsin esimerkiksi kouluni sen perusteella, mihin (yksipuolinen) ihastukseni sattui menemään.

Mikä minussa on vikana ja miten saisin pelkojani liennytettyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja allekirjoitin juuri työsopimuksen paikkaan, jossa minulla on mahdollisuus tehdä aivan emämunauksia. Pelottaa ihan perkeleesti mennä töihin kun en uskalla luottaa siihen, milloin päätän pistää elämäni paskaksi. -ap

Vierailija
2/3 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ne mokat pitääkin tehdä. Kuulostat aikas rohkeelta ja reippaalta. Luota itseesi ja naura mokille. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi (auttaa) pelkoihin se, että mietin ensin että mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua. Yleensä se on vaan jotain "menettäisin vähän rahaa", "n.n. pitäisi mua outona", jne. Ei siis mitään kovin pahaa.

Sitten mietin että jos EN tee tätä, mitä siitä seuraa. Tarkoittaako se, että nyhjään kotona peloissani seuraavat viisi vuotta? Ei hyvä.

Joten sitten vaan teen mitä parhaaksi katson, koska kuitenkin olen järkevä ja lahjakas nainen.

Eivät ole vielä valittaneet. Tai jos ovatkin, mitä väliä? Olen hyvä ja pätevä joka tapauksessa. Kehotan sua relaamaan, ap. Kyllä sä kelpaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi