Voisitko seurustella miehen kanssa joka on ammatiltaan levyseppähitsaaja?
Eikä aio kouluttautua pidemmälle, viihtyy ammatissaan.
Kommentit (36)
Ei kai kukaan nyt ammatista päätä, että seurustelee vai ei, vaikka ammatti sinänsä voi vihjata ihmisestä jotain. En näe levyseppähitsariudessa ongelmaa.
Joo. Menin itse asiassa naimisiin levyseppähitsarin kanssa =)
En ole ikinä kumppania ammatin perusteella valinnut tai jättänyt valitsematta.
Olen ollut naimissa jo vuosikymmeniä tälläisen ammattimiehen kanssa.
Töitä on ollut aina ja viimeiset 20 vuotta yhdessä ja samassa yrityksessä.
Kohta jäädään molemmat eläkkeelle, ja vietetään suuri osa ajasta mökillä, siellä riittää levyseppä-hitsarille monenlaista nikkarointi hommaa koko hänen loppuiäkseen.
kuinka pinnallisia nykynaiset oikein on?
Miehellä on ammatti ja on ilmeisesti töissä.
Ei missään kunniallisissa töissä ole mitään vikaa.
Työ on vain yksi osa elämää, eikä todellakaan kerro kaikkea ihmisestä.
Jos olisin sinkku voisin ihan hyvin seurustella tälläisen miehen kanssa.
Joo, jos sitä miestä kiinnostaisi keskustella kanssani politiikasta ja käydä oopperassa. Miksi ei?
Miksei mies kelpaisi? Kelpaatko sinä, kun noin tyhmiä kyselet?
Todellakin, jos se käy töissä eikä ryyppää.
Miksi muka en seurustelisi? Sopii olettaa että kädentaidot hallussa jota arvostan.
Mulla on ihan vaan hitsaaja, ilman levyä tai seppää. Paras mies mitä olla voi.
t. tuplamaisteri-vaimo
Mikä ihmeen kysymys tämä nyt on? En ole ikinä kuullut, että levyseppähitsarit olisivat jollain tavoin vältettäviä ihmisiä. No tietysti, jos itse on jokin hienostokuplassa elänyt kermap*rse, niin ehkä sitten sellainen oikeaa, rehellistä työtä tekevä ihminen vaikuttaa joltain ulkoavaruuden oliolta?
Niistähän kova pula. Varmaan ok liksakin silloin. Voisin.
Siis häh? Tuolla ammattimimikkeellä saattaa päästä melko hyväpalkkaisiin hommiin. Jos mennään ihan pinnallisiksi ja valkataan koulutuksen mukaan niin vartia, varastomies tai vaikka tuotantotyöntekiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos sitä miestä kiinnostaisi keskustella kanssani politiikasta ja käydä oopperassa. Miksi ei?
Saat lähteä taidemuseoon myös seurakseni.
Teatteriin myöskin, onkin pari näytelmää mielessäni mihin sinut haluaisin kanssani.
Ooppera ja politiikka sopii vallan mainiosti. Olen hitsari. Mikäs sinä olet ammatiltasi?
Joo, seurustelenkin :) Paras mies ikinä.