G: Mitä näet ikkunasta juuri nyt?
Rehellisesti, gööls.
Näyttääkö hyvältä? Jos ei, miksi ei?
Kommentit (47)
Jos olisi vielä valoisaa, näkisin lumiverhossa olevan puistoalueen, mutta kun on pimeää, niin näen vain kaukaa yhden katuvalon. Toisesta kulmasta näen valaistuja ikkunoita eli pari kerrastaloa tuossa vähän ylempänä.
Puita ja pimenevän taivaan, lähimmästä ikkunasta lähes saman maiseman. Normaalisti Suomen kaunein maisema, mutta nyt ei juurikaan saa hämärän takia selvää.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:47"]eestin herkut -nimisen kaupan. näyttää lähiöltä.[/quote]
Kampissa olet, amiga?
[/quote]
ei, olen vuosaaressa. kamppia en laskisi lähiöksi.
Näen lipun salossa. Eikö olisi jo aika laskea?
pelkkää pimeyttä, ei näytä, pari kuukautta ja siellä näkyy vaikka mitä ihanaa vihreätä :) tähänkin kellonaikaan
Meren ja venesataman. Toki tähän aikaan jo pimeää.
Heijastuksen olohuoneesta ja itsestäni.
Ei näytä lainkaan hassummalle, hiukan pitää laittaa hiuksia paremmin kun on päässyt suortuvia irtautumaan ponnarista jonka kyhäsin kotiin tullessa.
Meri ja ikivihreä jalkapallokenttä... <3 Töölö
Paskaset ikkunat, vastapäisen punatiilisen toimistorakennuksen pari ylimmäistä kerrosta ja taivasta. Siinäpä se. "Upee" maisema meillä täällä kuudennessa kerroksessa. Voi kun löytyis meille sopiva asunto niin päästäis tästä pois....
Ulkona on pimeää, mutta näen siitä meidän unkarinsyreenissä olevat valot. Ne piti ottaa pois, kun on niin keväistä, mutta kun tulikin lunta, niin näyttää taas kivalta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:38"]Ei näytä hyvältä. Ruma homeinen iso koulu, autoja ja parakkeja.
Miksi ei näytä hyvältä? No 80-luvulla tehtiin tuollaisia rumia homehtuvia kouluja joita nyt korjataan.[/quote]
Vielä 80-luvulla tehtiin homehtuvaa?
V**** tätä suomalaista laaturakentamista!
Joskus hävettää tää koko homma.
Mutta sulla on varmaan hyviä puolia siinä asumisessasi: lyhyet etäisyydet, hyvät yhteydet...
ap
[/quote] En mä sentään siellä koulun parkkipaikalla asu... T. 6
Ikkunalaudalla istuva kissa heijastuu ikkunalasista, on niin pimeää, ettei ulos näe.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:43"]Täällä ei ole ikkunaa ollenkaan. Eli ei näy mitään. Tai no, huijasin vissiin, onhan tuossa pieni ikkuna. Jossa on röpölasi. Mitään ei kuotenkaan näy. Vastapäätä itseäni metrin päässä on valkoinen tiiliseinä. Mitkä näkymät![/quote]
Sisko on töissä, arvaan.
ap
[/quote]
enpää ollut. En minä töissä näitä lueskele . Olin lapsen harrastuksessa, odottelemassa, pukkarissa.
Koivuja, pihlajia, kuusia, katuvaloja, lunta, kirkon, kerrostaloja, kaupan
Näen valaistuja ikkunoita ja puun siluetin. Hyvältä siis näyttää.
merihän se tuossa ikkunan alla parin puun takana... ohut valkoinen jääpeite. kaunis ja hiljainen.
Kolme tornitaloa, joista pari on vanhainkoteja. Futiskentän valot. Horisontissa tehtaiden piippuja ja metsää silmänkantamattomiin. Paljon näkee koska asutaan aika korkealla.