Minkä ikäisenä muutit yhteen puolisosi kanssa ( ensimmäisen ) ?
Kommentit (37)
21 v, ollaan yhä yhdessä, kohta 21 vuotta yhteiseloa takana.
Olin 20-vuotias, nyt 29, yhä ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Suhde alkoi kun olin 23. Yhdessä ollaan edelleen, vaikkei olla vieläkään muutettu yhteen, eikä sellaista edes suunnitella. Olen nyt 46.
Minulla on itseasiassa ihan sama tilanne, melkein samalta ajaltakin. Lapseni nyt on muuttamassa yhteen ja siksi tämä alkoi kiinnostaa
19v ja olemme yhä yhdessä.
Tosin välissä on on tapahtunut kaikenlaista, mutta mitäpä siitä.
Olin 21, ei olla oltu ikuisuuksiin enää yhdessä. 22-v muutin yhteen toisen miehen kanssa, jonka kanssa ollaankin asuttu yhdessä reilu 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
23v., nyt 37 v., yhä ollaan yhdessä.
Melkein sama, mutta 34 vuotta tulee täyteen joulukuussa siitä kun tavattiin.
Olin täyttänyt samalla viikolla 25. Mieheni oli 27. Seurusteltiin etäsuhteessa ensin reilu kolme vuotta
Olin 21-vuotias, kun silloinen tyttöystävä ryhtyi avopuolisokseni usean vuoden seukkailun jälkeen. 39 olin, kun tämä ryhtyi ex-puolisoksi.
19-vuotiaina muutettiin yhteen. Nyt ollaan 43- vuotiaita. Edelleen asutaan yhdessä tässä ensimmäisessä yhteisessä kodissa. (minun lapsuudenkotitalo)
Minä olin 21, hän 19. Emme tosin virallisesti muuttaneet yhteen, hän vain ikään kuin jäi kotiini ja jossain vaiheessa kehotin maksamaan puolet vuokrasta. Myöhemmin kyllä muutimme sitten ihan virallisesti yhdessä uuteen asuntoon, olisko ollut vuoden päästä tuosta.
Erottiin kun täytin 30. Sen koommin en ajatellut kenenkään kanssa enää yhteen muuttaakaan, seurustella voin kyllä.
19. Nyt 44 enkä enää yhdessä tuon lukioheilan kanssa. Ero tuli neljän vuoden seurustelun jälkeen.
Olin silloin 25, nyt olen 48 ja puoliso on sama edelleen.
19 v, nyt olen 44v ja yhä yhdessä ollaan, vaikka ei ehkä enää niin onnellisesti...
19-vuotiaana (ensimmäisen ja ainoan kerran), nyt parinkymmenen vuoden jälkeen ero tulossa.
En ole koskaan asunut samassa asunnossa seksikumppanin kanssa.
Huvittavaa kyllä, monet miehet pelkäävät itsenäistä naista. Itsenäisellä naisella on oma asunto, omat rahat, omat harrastukset ja oma ystäväpiiri. Nainen ei siivoa miehen kämppää, ei kokkaa eikä pese miehen pyykkiä. Mies on vain seurustelukumppani tai aviomies.
Joillekin miehille (kontrollifriikit) iskee paniikki päälle kun he tajuavat, että nainen aikoo säilyttää itsenäisyytensä myös parisuhteessa. Mies menettää kaikki manipulointikeinonsa, koska naisen elämä ei ole millään tavoin riippuvainen miehestä. Mies ei voi enää kiristää naista ja vaatia: "Jos et tee niin kuin käsken, heitän sinut ulos." Nainen vain nauraa, kävelee ovesta ulos, menee takaisin kotiin ja heittää miehen tavarat pihalle. :D
Suhde alkoi kun olin 23. Yhdessä ollaan edelleen, vaikkei olla vieläkään muutettu yhteen, eikä sellaista edes suunnitella. Olen nyt 46.