Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himoitsen valtavasti karkkia tänään mutta en haluaisi antaa periksi

Vierailija
18.11.2020 |

Rahanhukkaa, lihottaa, pilaa hampaat ja jouluna tulee kuitenkin syötyä, nyt ei tarvitsisi. Mitä teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ihmeessä, mutta syö kerralla tosi paljon. Syö siis itsesi ihan yrjöön saakka. Kun yrjöät karkkia nenästäkin, niin karkinhimo loppuu viikoiksi. Minulla kävi kerran niin. Olimme asuneet ulkomailla ja siellä ei ollut yhtään mitään hyvää karkkia, joten kun pääsimme Suomeen, niin ostin kunnon säkillisen irtiksiä ja söin, söin ja söin. Kunnes yrjötti. Sen jälkeen en syönyt karkkia varmaan puoleen vuoteen. Kannattaa kokeilla! :)

Vierailija
2/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kun iskee kova karkkihimo, on oikeasti nälkä, väsymys, hormoniheittely tai ns paha mieli.

Syö jotain terveellistä, ei kovin hiilaripitoista, ja tutki oletko väsynyt - mene aikaisemmin nukkumaan. Käy lämpimässä suihkussa ja jos on apea mieli, soita kaverille tai halaa puolisoa.

Jos ei nämä auta, niin sitten hae sitä karkkia ja nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö oikeaa ruokaa tarpeeksi.

Vierailija
4/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä elämä kannattaa pitää kurinalaisena ja tiukkana. Oikeastaan ihan turhaa käyttää rahaa yhtään mihinkään ja järjellä ajateltuna mikään tässä elämässä ei kannata.

Vierailija
5/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö ihmeessä, mutta syö kerralla tosi paljon. Syö siis itsesi ihan yrjöön saakka. Kun yrjöät karkkia nenästäkin, niin karkinhimo loppuu viikoiksi. Minulla kävi kerran niin. Olimme asuneet ulkomailla ja siellä ei ollut yhtään mitään hyvää karkkia, joten kun pääsimme Suomeen, niin ostin kunnon säkillisen irtiksiä ja söin, söin ja söin. Kunnes yrjötti. Sen jälkeen en syönyt karkkia varmaan puoleen vuoteen. Kannattaa kokeilla! :)

Kävin ostamassa lähikaupasta jonkun fazerin sekoituspussin ja tämä on ihan surkea. Vain hyvin vähän salmiakkia. Yksi karkki maistuu vieläpä inhokilleni banaanille.

Ja taas meni rahaa hukkaan.

Vierailija
6/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin teki mieli karkkia ja söin rivin suklaata, jota minulla on aina kaapissa. Sitten söin jogurttia ja pähkinöitä. En jaksaisi enää muruakaan.

Vierailija
7/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta vaan, aina se ruoka/Herkut voittaa taistelun :(

N 98kiloa

Vierailija
8/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin teki mieli karkkia ja söin rivin suklaata, jota minulla on aina kaapissa. Sitten söin jogurttia ja pähkinöitä. En jaksaisi enää muruakaan.

Ja miksihän alapeukku?

Vierailija
9/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna pääset lapioimaan räntää ja lunta pysyy ajatukset joutavuuksista pois

tai ainakin märkä myräkkä estää menemästä karkkiostoksille

😐

Vierailija
10/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksihän alapeukku?

Normaaleilla ihmisillä ei suklaa kaapissa vanhene

Vierailija
11/11 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksihän alapeukku?

Jos olet ihan täpötäysi neljästä suklaapalasta, jogurtista ja pähkinöistä, niin et kuulosta kovin terveeltä ihmiseltä.