Himoitsen valtavasti karkkia tänään mutta en haluaisi antaa periksi
Rahanhukkaa, lihottaa, pilaa hampaat ja jouluna tulee kuitenkin syötyä, nyt ei tarvitsisi. Mitä teen?
Kommentit (11)
Itselläni kun iskee kova karkkihimo, on oikeasti nälkä, väsymys, hormoniheittely tai ns paha mieli.
Syö jotain terveellistä, ei kovin hiilaripitoista, ja tutki oletko väsynyt - mene aikaisemmin nukkumaan. Käy lämpimässä suihkussa ja jos on apea mieli, soita kaverille tai halaa puolisoa.
Jos ei nämä auta, niin sitten hae sitä karkkia ja nauti!
Juu kyllä elämä kannattaa pitää kurinalaisena ja tiukkana. Oikeastaan ihan turhaa käyttää rahaa yhtään mihinkään ja järjellä ajateltuna mikään tässä elämässä ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Syö ihmeessä, mutta syö kerralla tosi paljon. Syö siis itsesi ihan yrjöön saakka. Kun yrjöät karkkia nenästäkin, niin karkinhimo loppuu viikoiksi. Minulla kävi kerran niin. Olimme asuneet ulkomailla ja siellä ei ollut yhtään mitään hyvää karkkia, joten kun pääsimme Suomeen, niin ostin kunnon säkillisen irtiksiä ja söin, söin ja söin. Kunnes yrjötti. Sen jälkeen en syönyt karkkia varmaan puoleen vuoteen. Kannattaa kokeilla! :)
Kävin ostamassa lähikaupasta jonkun fazerin sekoituspussin ja tämä on ihan surkea. Vain hyvin vähän salmiakkia. Yksi karkki maistuu vieläpä inhokilleni banaanille.
Ja taas meni rahaa hukkaan.
Minunkin teki mieli karkkia ja söin rivin suklaata, jota minulla on aina kaapissa. Sitten söin jogurttia ja pähkinöitä. En jaksaisi enää muruakaan.
Luovuta vaan, aina se ruoka/Herkut voittaa taistelun :(
N 98kiloa
Vierailija kirjoitti:
Minunkin teki mieli karkkia ja söin rivin suklaata, jota minulla on aina kaapissa. Sitten söin jogurttia ja pähkinöitä. En jaksaisi enää muruakaan.
Ja miksihän alapeukku?
huomenna pääset lapioimaan räntää ja lunta pysyy ajatukset joutavuuksista pois
tai ainakin märkä myräkkä estää menemästä karkkiostoksille
😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän alapeukku?
Normaaleilla ihmisillä ei suklaa kaapissa vanhene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän alapeukku?
Jos olet ihan täpötäysi neljästä suklaapalasta, jogurtista ja pähkinöistä, niin et kuulosta kovin terveeltä ihmiseltä.
Syö ihmeessä, mutta syö kerralla tosi paljon. Syö siis itsesi ihan yrjöön saakka. Kun yrjöät karkkia nenästäkin, niin karkinhimo loppuu viikoiksi. Minulla kävi kerran niin. Olimme asuneet ulkomailla ja siellä ei ollut yhtään mitään hyvää karkkia, joten kun pääsimme Suomeen, niin ostin kunnon säkillisen irtiksiä ja söin, söin ja söin. Kunnes yrjötti. Sen jälkeen en syönyt karkkia varmaan puoleen vuoteen. Kannattaa kokeilla! :)