Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee pitkästi, kertoilee ja kommentoi mun juttuja, mutta ei oikein kysele. Onko merkki kiinnostuksen puutteesta?

Vierailija
18.11.2020 |

On kyllä aloitteellinen ja haluaa tavata. Hmmmmm.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison kanssa jutellessa olen itse tajunnut, että miehillä ja naisilla on yleensäkin hiukan erilaiset kommunikointikulttuurit. Miehet antavat muille tilaa ja antavat näiden kertoa sen verran kuin tuntuu hyvältä. Asioista ei erikseen udella, vaan kommentoidaan sitten niitä asioita joita ihminen haluaa itse tuoda esiin. Tämän vuoksi miehet saattavat olla varsin epätietoisia esimerkiksi pitkäaikaisten työkavereidensa muusta elämästä.

Naisille on vuorostaan ominaista tiedustella ja kysellä asioista paljon enemmän. Välillä tämä voi näyttäytyä mukavana kiinnostuksena ja välillä taas ärsyttävänä tenttauksena. Molemmissa kommunikaatiotavoissa on puolensa, mutta ennen kaikkea kannattaa tiedostaa niiden olemassaolo ja erilaisuus.

Mä en ole kyllä huomannut tässä kovin selvärajaista sukupuolittumista. Itsehän en ikinä tenttaa ketään ja olen nainen.

Vierailija
22/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Monet naiset haluavat tutustumisen alkuvaiheessa pitää etäisyyttä eivätkä kerro itsestään yhtään mitään koska he näkevät joka miehessä stalkkerin tai narskun. Tuo mies on yksinkertaisesti kohtelias ja antaa sinun itse päättää mitä paljastat itsestäsi eikä hän halua saattaa sinua kiusalliseen tilanteeseen jossa joudut vastaamaan että en kerro.

Tämä on ainakin minulla syynä siihen että en tee tungettelevia kysymyksiä, en kysy missä asut, tai missä on työpaikkasi, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Miehet tekee tuota usein ja heiltä saa lypsää asioita. Vastailevat ei, joo, ihan ok.

Vierailija
24/24 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena helposti kertoilen, kommentoin ja kysyn joitain yksittäisiä asioita. Tuskallista yrittää ylläpitää vuorovaikutusta ja keskusteluja.

Tiedostan, että sellaisia naisia on, jotka sen kuin kyselevät, mutteivät sitten ilman kysymistä juuri kerro mitään. En halua olla sellainen. Toisten monologeja on tullut kuunneltua tarpeeksi.