Mies viestittelee pitkästi, kertoilee ja kommentoi mun juttuja, mutta ei oikein kysele. Onko merkki kiinnostuksen puutteesta?
On kyllä aloitteellinen ja haluaa tavata. Hmmmmm.
Kommentit (24)
Ei ole. Monet naiset haluavat tutustumisen alkuvaiheessa pitää etäisyyttä eivätkä kerro itsestään yhtään mitään koska he näkevät joka miehessä stalkkerin tai narskun. Tuo mies on yksinkertaisesti kohtelias ja antaa sinun itse päättää mitä paljastat itsestäsi eikä hän halua saattaa sinua kiusalliseen tilanteeseen jossa joudut vastaamaan että en kerro.
Tämä on ainakin minulla syynä siihen että en tee tungettelevia kysymyksiä, en kysy missä asut, tai missä on työpaikkasi, jne.
Ihan perus. Miehet tekee tuota usein ja heiltä saa lypsää asioita. Vastailevat ei, joo, ihan ok.
Naisena helposti kertoilen, kommentoin ja kysyn joitain yksittäisiä asioita. Tuskallista yrittää ylläpitää vuorovaikutusta ja keskusteluja.
Tiedostan, että sellaisia naisia on, jotka sen kuin kyselevät, mutteivät sitten ilman kysymistä juuri kerro mitään. En halua olla sellainen. Toisten monologeja on tullut kuunneltua tarpeeksi.
Mä en ole kyllä huomannut tässä kovin selvärajaista sukupuolittumista. Itsehän en ikinä tenttaa ketään ja olen nainen.