Mies viestittelee pitkästi, kertoilee ja kommentoi mun juttuja, mutta ei oikein kysele. Onko merkki kiinnostuksen puutteesta?
On kyllä aloitteellinen ja haluaa tavata. Hmmmmm.
Kommentit (24)
Eli et osaa keskustella ilman, että toisen pitää kysellä?
Joo, omaelämäkertamiehiä. Kiinnostaa kovasti, nimittäin omat jutut. Juokse kun vielä ehdit.
Huonot sosiaaliset taidot. Voi olla kiinnostunut sinusta, mutta sinun pitää ratkaista, kiinnostaako sinua sellainen.
Kaamea apina ja kermaperse. Ghostaa.
Tuossahan sanottiin, että kommentoi juttuja. Minä olen ainakin tosi huono kyselemään mitään. Kerron omista asioistani ja kaikesta sellaisesta, mihin toinen tekee aloitteen. Varsinkin tutustumisvaiheessa on minusta epäkohteliasta kysellä erikseen. Tulee helposti tenttausfiilis.
Vain omista asioistaan kiinnostunut ei kommentoi toisen juttuja vaan sivuuttaa ne, vaihtaa heti aiheen takaisin itseensä.
"Onko kiinnostuksen puutetta" + "on kyllä aloitteellinen". Ap mene peruskouluun tai johonkin sellaiseen kehitysvaihepakkokoulutukseen jonka normaalit ihmiset on käyneet läpi! Ei jaksa tällaista aivokuraa kuunnella.
^ ei välttämättä huonot taidot, jos ei halua udella. Kerro ite ap
Naisilla on joskus tuo paha tapa miettiä et mitähän se mies ajattelee. Kun se kirjoitti noin, niin tarkoittiko se sitä, vai oliko asiassa jokin piiöomerkitys kenties.
Naiset! Me miehet olemme putkiaivoja, jos kirjoittelemme teille, niin olemme kiinnostuneita. Eikä energiamme riitä laittelemaan minkäänlaisia piilomerkityksiä. Jos sanomme että tykkäämme, niin tarkoitamme myös sitä.
Lopeta Ap tuo vatvominen, pällisi leviää muuten.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on joskus tuo paha tapa miettiä et mitähän se mies ajattelee. Kun se kirjoitti noin, niin tarkoittiko se sitä, vai oliko asiassa jokin piiöomerkitys kenties.
Naiset! Me miehet olemme putkiaivoja, jos kirjoittelemme teille, niin olemme kiinnostuneita. Eikä energiamme riitä laittelemaan minkäänlaisia piilomerkityksiä. Jos sanomme että tykkäämme, niin tarkoitamme myös sitä.
Ok
Vierailija kirjoitti:
Joo, omaelämäkertamiehiä. Kiinnostaa kovasti, nimittäin omat jutut. Juokse kun vielä ehdit.
No ei hän ole mikään omaelämäkertamies. Kommentoi juttujani ja on huomaavainen. Mutta: ei kysele.
Ei kaikki ihmiset ole luonteeltaan sellasia että ne kyselee koko ajan kaikkea. Vaikka olisikin kiinnostunut, välittäisi yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän ole mikään omaelämäkertamies. Kommentoi juttujani ja on huomaavainen. Mutta: ei kysele.
Eli mikä on ongelma? Mikä siinä kyselemisessä on niin erikoista, kun kumminkin kommentoi juttujasi?
Ei ole. Pikkasta ylianalysointia.
Minä en ikinä kysele muilta mitään kysymyksiä, oletan, että aikuinen ihminen osaa kertoa itsestään ja tekemisistään itse. Mikään ei ole rasittavampaa kuin sellainen perässä vedettävä tyyppi, joka ei osaa itse kertoa mitä kuuluu vaan pitää nyhtämällä nyhtää asioita. En ikinä seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa ja muutenkin elämässä välttelen sellaisten seuraa, sillä kokemukseni on, että koska minä en jaksa olla into piukeena kyselemässä heidän elämästään niin nämä sitten ottavat nokkiinsa.
Joo ei kiitos.
Tää on ihan hauska koittaa bongata palstan neitsytnaisten katkerat kommentit aloituskommenttien joukosta, kaikissa miehiä arvostelevissa ketjuissa nää aktivoituu. Hyväksyntää katkeralle miesvihalleen kai hakevat, sieltä mistä sitä helpoiten saa. Säälittäviä ihmiskuoria.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taas on joskus paha tapa kuvitella, että voi sukupuolensa edustajana puhua kaikkien miesten puolesta.
Minulla on useita miespuolisia kavereita, joiden viestittelyitä joudun lukemaan antaakseni naisen mielipiteen (sekä saaduista että lähetetyistä viesteistä). Myös miehet osaavat luoda mitä ihmeellisimpiä tulkintoja ja analysoida tekstejä täysin ympäri ämpäri.
Lisäksi minulle itselleni on viestitellyt kaverimielellä mies, jolle annoin puhelinnumeroni romanttisessa mielessä. Luulin, että kävimme deiteilläkin, mutta käsitys korjattiin kyllä sittemmin. Hänen tunteensa olivat koko ajan täysin kaverilliset, mikä on kauempana kiinnostuksesta kuin edes aito epäkiinnostus.
Aloittajan tilannetta ei tiedä kukaan muu kuin kyseinen mies.
Puolison kanssa jutellessa olen itse tajunnut, että miehillä ja naisilla on yleensäkin hiukan erilaiset kommunikointikulttuurit. Miehet antavat muille tilaa ja antavat näiden kertoa sen verran kuin tuntuu hyvältä. Asioista ei erikseen udella, vaan kommentoidaan sitten niitä asioita joita ihminen haluaa itse tuoda esiin. Tämän vuoksi miehet saattavat olla varsin epätietoisia esimerkiksi pitkäaikaisten työkavereidensa muusta elämästä.
Naisille on vuorostaan ominaista tiedustella ja kysellä asioista paljon enemmän. Välillä tämä voi näyttäytyä mukavana kiinnostuksena ja välillä taas ärsyttävänä tenttauksena. Molemmissa kommunikaatiotavoissa on puolensa, mutta ennen kaikkea kannattaa tiedostaa niiden olemassaolo ja erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse tätä kysymystä, mutta mistä hänen noin tarkalleen ottaen pitäisi kysellä?
Se vain kun ei oikeasti hyvä mies voi olla kenenkään keskinkertaisen laiska-aivon henkinen tai emotionaalinen Ken-nukke, jonka pitäisi vain robottimaisesti tyydytellä kaikkia impulsseja.
En tekisi tuosta päätelmiä. Kaikki ei vaan tajua kysellä.