Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on uskomattoman paškaa "palvelua" vähän joka paikassa. Kerron lisää

Vierailija
18.11.2020 |

En nyt välttämättä lähde erittelemään kauppojen/paikkojen nimiä, MUTTA:

Tilasin halvan tilauksen paikasta x. Noh, päädyin sen palauttamaan. Laskua pukkasi silti. Otin yhteyttä, kerroin palauttaneeni.

Jonkin aikaa tämän jälkeen tuli Lowellilta kirjettä liittyen tuohon maksamattomaan laskuun. Soitin välittömästi ja kysyin, että mitä tässä nyt peritään, kun olen tehnyt palautuksen???

Puhelut olivat JATKUVASTI samaa pas.kaa: Valitettavasti minä en osaa tämän enempää sanoa, mutta ota yhteyttä tuonne ja tänne ja kysy heiltä. No otin víțțu yhteyttä sinne ja tänne ja tuonne ja VALEHTELEMATTA joka hełvețin paikassa olivat täääääysin tietämättömiä kaikesta ja eivät välitettävästi ösänneet yhtään äyttää, kyn he väin övät töissä, eivät sen enempää😑😑 eivät näin tietenkään sanoneet, mutta aivan järjetöntä miten palkkaa saavat ihmiset yrittävät päästä sieltä mistä aita on matalin eivätkä näe pätkän vertaa vaivaa selvittääkseen OMIA MOKIAAN.

JATKUU

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis soitellut sinne, tänne ja tuonne ja esittänyt saman kysymyksen: minkä VÍȚUŃ takia minua veloitetaan, vaikka olen tehnyt palautuksen?? Jätin kirosanan pään sisälle, vaikka teki kyllä mieli sanoa parit voimasanat ääneen.

LOPULTA SAIN SÄHKÖPOSTIN, JOSSA VUOLAASTI PAHOITELTIIN AIHEUTUNUTTA VAIVAA JA VIHDOIN JA VIIMEIN OLIVAT JOPA KYENNEET SELVITTÄMÄÄN SOTKUNSA.

Vierailija
2/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ansainnut huonon palvelun ja niin kauan kun käytöksesi on noin huonoa ja aggressiivista, et saa parempaakaan palvelua saa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI HIRVEÄÄ.

Vierailija
4/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvitykseksi muutaman kympin lahjakortin, jonka toki otan ihan mieluusti vastaan, mutta kerroin kyllä, että en aio tilata yhtään mitään enää pitkään aikaan, koska en yksinkertaisesti jaksa tällaista saa.tananmoista pełłeiłyä yhden palautuksen takia.

Vierailija
5/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on ulkoistanut puhelinpalvelunsa , koska eivät itse jaksaneet kuunnella. Nyt raukat  jotka eivät tiedä firmasta mitään vastailevat puheluihin :D    

Vierailija
6/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ansainnut huonon palvelun ja niin kauan kun käytöksesi on noin huonoa ja aggressiivista, et saa parempaakaan palvelua saa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kiroilin pääni sisällä, ÍDÍOOTTI. On se kumma, kun yhden hełvețiñ palautuksen takia asiakas joutuu soittelemaan ja soittelemaan ja soittelemaan eikä asialle saada mitään päätöstä. Vaikka ovat itse siellä mokailleet!!

Kannattaisi opetella lukemisen jalo taito.

Vierailija
7/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA otan nämä kokemukset positiivisena oppina! Nimittäin aina vain vähenee ja vähenee paikat, joista haluan mitään tilata.

Minulle riittää yksi ainoa tämäntyyppinen show, niin en jatkossa enää ota riskiä, eli en tilaa.

En víțțu JAKSA tuollaista hełvețin pełle.ilyä.

Vierailija
8/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamattomuus ja epäpätevyys ovat nykyajan uusi musta.

Vierailija
9/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin NYKYÄÄN on todella, todella monissa paikoissa täysin osaamatonta henkilökuntaa. Palvelu on muțuilua, valitettavasti en osaa vastata tuohon-jankkausta, aiheetonta laskutusta jne.

Víțțu että vihaan nykyaikaa.

Vierailija
10/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OLLENKAAN tavatonta, että soitat paikkaan x kolme kertaa, ja joka víțuń kerralla saat totaalisen eri vastauksen samaan kysymykseen.

Kukaan ei ota vastuuta yhtään mistään, kukaan ei jaksa selvittää yhtään mitään, kukaan ei jaksa vaivautua, kukaan ei ole pätkän vertaa kiinnostunut muusta kuin palkasta, jonka saavat tekemättä yhtään mitään sen eteen.

Vierailija
11/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisit ees nyt sanonut mikä paikka oli kyseessä, niin ei ois menny ihan hukkaan tämänkin auvautumisen luku.

Vierailija
12/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisit ees nyt sanonut mikä paikka oli kyseessä, niin ei ois menny ihan hukkaan tämänkin auvautumisen luku.

Täällä saattaa olla asiaan liittyviä en valitettavasti osaa vastata-pełłejä palstailemassa, jotka tunnistavat tilanteen.

Vierailija
13/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet vain randomilla soitellut sinne tänne, ajatuksella että aivan sama kelle, kunhan on oikea firma. Ei se ihan niin toimi. Varsinkin isoissa firmoissa tai vastaavissa kaikki eivät vain yksinkertaisesti vastaa kaikista siellä olemassaolevista toiminnoista ja asioista. Yksi tuttuni esim. on kaupungin kirjanpidossa töissä ja sinne sitten soittelevat pallopäät, jotka kyselevät että miksi minun lääkärilaskussani on asia x vaikka ei pitäisi. Ja sitten kun kysyy oletko sinne terveysasemalle/lääkäriisi ollut yhteydessä tästä niin sitten ulistaan, että ei tietenkään koska teiltä ne laskut tulee. Joo, laskutus (=niiden tulostus ja lähetys) hoituu kaupungin kautta, mutta laskun sisällön määrittää sinut hoitanut lääkäri sen mukaan mitä on tehty. Että sinne vain yhteyttä jos on epäselvää...mutta sitäkin on kuulemma aika vaikea monen ymmärtää.

Vierailija
14/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Siis:

Täällä saattaa olla palstailemassa*

Vierailija
15/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet vain randomilla soitellut sinne tänne, ajatuksella että aivan sama kelle, kunhan on oikea firma. Ei se ihan niin toimi. Varsinkin isoissa firmoissa tai vastaavissa kaikki eivät vain yksinkertaisesti vastaa kaikista siellä olemassaolevista toiminnoista ja asioista. Yksi tuttuni esim. on kaupungin kirjanpidossa töissä ja sinne sitten soittelevat pallopäät, jotka kyselevät että miksi minun lääkärilaskussani on asia x vaikka ei pitäisi. Ja sitten kun kysyy oletko sinne terveysasemalle/lääkäriisi ollut yhteydessä tästä niin sitten ulistaan, että ei tietenkään koska teiltä ne laskut tulee. Joo, laskutus (=niiden tulostus ja lähetys) hoituu kaupungin kautta, mutta laskun sisällön määrittää sinut hoitanut lääkäri sen mukaan mitä on tehty. Että sinne vain yhteyttä jos on epäselvää...mutta sitäkin on kuulemma aika vaikea monen ymmärtää.

Mitä víțțua XDDDDDDDD Jos tilaan kaupasta x, ja saan laskun paikasta y, niin kai otan yhteyttä kauppaan ja kysyn että mitä tämä laskutus nyt on??? HEILTÄ minä olen tilannut, enkä laskuttajalta (mikäli se on ulkopuolinen firma, kuten tässä tapauksessa.)

ÍDÍOOTTI XDDDDDD

Vierailija
16/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joidenkin todella vaikeaa ymmärtää, että normaalijärkinen ihminen ei "soittele randomisti sinne sun tänne", vaan tahoille, jotka asiaan liittyvät XDDDDDD Totta hełvetìssä soitan paikkaan, josta olen tilannut. Mutta kun EIVÄT TIENNEET TAAS MISTÄÄN MITÄÄN EIVÄTKÄ YHTÄÄN OSANNEET SANOA MIHINKÄÄN MITÄÄN ja olivat täysin hoomoilasena, vaikka olivat ITSE MOKANNEET.

Vierailija
17/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan siihen loppui minun asiointini. Katsellaan joskus vuoden päästä uudestaan. TOKI HYÖDYNNÄN LAHJAKORTIN, se on eri asia. Mutta sen enempiä en shoppaile paikoissa, joissa asiakas joutuu tuollaiseen soittelurumbaan muiden mokailujen takia.

Vierailija
18/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin agressiivinen?

Vierailija
19/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joidenkin todella vaikeaa ymmärtää, että normaalijärkinen ihminen ei "soittele randomisti sinne sun tänne", vaan tahoille, jotka asiaan liittyvät XDDDDDD Totta hełvetìssä soitan paikkaan, josta olen tilannut. Mutta kun EIVÄT TIENNEET TAAS MISTÄÄN MITÄÄN EIVÄTKÄ YHTÄÄN OSANNEET SANOA MIHINKÄÄN MITÄÄN ja olivat täysin hoomoilasena, vaikka olivat ITSE MOKANNEET.

Eli soitit väärään numeroon oikeassa firmassa etkä osannut kertoa asiaasi tarpeeksi selkeästi, että sieltä oltaisiin osattu ohjata oikeaan paikkaan.

Vierailija
20/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein joku firma hoitaa vaikka kolmenymmenen firman vastaukset ja eivät saa firmoista infoa miten mokan tullessa toimintaan jolloin palvelu muuttuu vielä huonommaksi asiakkaan kannalta.