Mitä toivoisit, että inhoamallesi ihmiselle tapahtuisi?
Kommentit (65)
Vihanpuuskien keskellä toivon silmä silmästä -tyyppisesti asioita. Mutta rauhoituttuani järjellä ajatellen toivon vain, että tajuaisi missä toimii väärin ja toimisi jatkossa paremmin.
Että tulisi jokin sellainen sairaus/vamma/ongelma, että ei voisi enää tehdä työtään, mutta muuten voisi jatkaa elämäänsä. Kyseessä vanha lapsuudenystävä, valmistui hyväpalkkaiseen työhön niin arvomaailma ja asenteet ovat muuttuneet todella kylmiksi ja "kokoomuksellisiksi"
Entinen työpaikkakiusaaja-pikkupomo. Toisaalta tällä on varmasti vaikeaa ja siksi on niin mulkku, mutta teki mun elämästä parin vuoden ajan sen verran kauheaa että ei kyllä ole kovin montaa hyvää ajatusta. Toivon hänen joskus tajuavan mitä mulle oikein teki. Ensimmäistä kiveä en voi kuitenkaan heittää enkä uskalla haluta kostoa.
Toivon että lähtisi johonkin mahdollisimman kauas eikä tulisi koskaan takaisin. En itkisi vaikka kuolisi, mutten ehkä sitä toivo.
Yhdelle naiselle toivoisin jotain sairautta (ohimenevää mutta pitkäkestoista) joka saisi naisen lihoamaan ja vaikuttaisi väliaikaisesti työkykyyn. Niin itseään täynnä oleva, muita halveksuva pätijä joka ei ymmärrä "heikkoutta" eli sairauksia ja ylipainoa, oli syy mikä tahansa.
Pois silmistä, pois mielestä. Se riittää.
Kuolemaa toivon eräälle perheenjäsenelleni, joka on aiheuttanut elämänsä aikana mittaamattoman määrän kärsimystä muille ihmisille; henkistä, taloudellista ja fyysistä väkivaltaa. Lähinnä naisille, lapsille ja vanhuksille. Kuolemaa toivon hänelle siksi, että sen jälkeen hän ei enää pystyisi vahingoittamaan ketään.
Mä toivon että hänen uusi naisensa on kaikkea mitä hän halusi, että hän rakastuu palavasti, että hän antaa kaikkensa sen naisen eteen. Toivon että se nainen on villimpi kuin hänen villeimmät unelmansa ja toivon että hän kertoo kaikille miten onnellinen on. Ja sitten toivon että se nainen pettää häntä.
Saisi kokea täsmällään samat tunteet ja kokemukset mitä on aiheuttanut minulle.
Toivoisin, että kohdataan kasvotuksin. Tuskin tulee tapahtumaan, kun reppana ei uskaltanut edes puhelimeensa vastata.
No sanotaanko näin, että joutuisivat - vaikka vaan osittain- kokemaan sen, mitä minä koin heidän ansiostaan. Se saattaisi ehkä hieman avartaa turhan ahdasta ajatusmaailmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Hullu ex on vainonnut 30 vuotta. Ja 30 vuotta olen toivonut, että kuolisi pois.
Itseäni vainoaa eräs toinen hullu, ei millään lailla ex ja aikaa on kestänyt kaiketi alta 10 vuotta. En tarkalleen tiedä, että milloin aloitti, mutta samaa toivon ko. ihmisp#skalle ja lampailleen myös.
Vierailija kirjoitti:
Kivuliasta ja pitkittynyttä sairautta joka johtaa kuolemaan
Sen sairauden nimi on elämä.
Inhoan lähtökohtaisesti kaikkia, jotka käyttävät sanaa kermaperse. Heille toivon että pysyvät poissa normaalien ihmisten parista.
Minä en myöskään inhoa ketään. Jos jostain syystä inhoaisin, niin toivoisin, että voisin oppia ymmärtämään ja sietämään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Entinen työpaikkakiusaaja-pikkupomo. Toisaalta tällä on varmasti vaikeaa ja siksi on niin mulkku, mutta teki mun elämästä parin vuoden ajan sen verran kauheaa että ei kyllä ole kovin montaa hyvää ajatusta. Toivon hänen joskus tajuavan mitä mulle oikein teki. Ensimmäistä kiveä en voi kuitenkaan heittää enkä uskalla haluta kostoa.
Kannattaisi heittää kivi takaisin. Kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
YT-neuvotteluja töihin ja ensimmäisenä kilometritehtaalle. Loppuisi se hämmentäminen.
Toisaalta eikö ole hyvä, että hän paiskii töitä elonsa eteen sen sijaan, että olisi veronmaksajien elätti? Kannattaa toivoa mieluummin mahdollisimman raskaita työpäiviä tms.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon voimafantasiaketju
Joo, olen järkyttynyt ja melkein ahdistunut. En tajunnut, että ihmisillä on noin paljon pahoja ajatuksia mielissään. :(
T. Aloittaja, joka kuvitteli saavansa vähän erityylisiä vastauksia
Toivon vain, että pysyy poissa jatkossakin.