Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toivoisit, että inhoamallesi ihmiselle tapahtuisi?

Vierailija
18.11.2020 |

Miksi inhoat häntä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kertoneet inhoamallenne ihmiselle, että inhoatte häntä?

Kyllä, monin eri sanamuodoin.

Vierailija
22/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ilkeillä ihmisillä on myös oikeasti kärsimystä elämässään (joko nykyhetkessä tai menneisyydessä) ja se aiheuttaa sen ilkeyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kolmea ihmistä 

Yksi niistä kiusasi ala-asteella eikä joutunut vastuuseen, kun opettaja piti siitä kun se kanteli joka pienestä asiasta

Ja kaksi muuta kiusasi yläasteella koska olin erilainen enkä ollut Snapissa ja kerran sanoin vahingossa väärin niin siitä vittuiltiin 

Vierailija
24/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se ihminen ymmärtäisi oman käytöksensä ja pääsisi siitä naisvihastaan eroon.

Vierailija
25/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kertoneet inhoamallenne ihmiselle, että inhoatte häntä?

Ei pysty nykyisessä uhriutumiskulttuurissa ja jos joskus sanoisikin suorat sanat julkisesti, nämä hallituksen vohlat nostaisivat kunnianloukkaussyytteen, masinoisivat someraivon jonka seurauksena joutuisin työttömäksi ja pahimmassa tapauksessa pahoinpidellyksi heidän palkkanyrkkiensä, Antifan ja silakoiden toimesta.

Parempi vaan puristaa nyrkkiä taskussa ja pitää mölyt mahassaan, etteivät ne saa tuhottua meikäläisen taloutta ja ihmissuhteita.

Vierailija
26/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansakouluaikainen kiusaaja kuoli myöhemmin moottoripyöräkolarissa. En surrut.

Vierailija
27/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jäisi kiinni jostakin tekosestaan ja suljettaisi lukkojen taakse. Näin hän ei voisi enää satuttaa ketään ihmistä.

Enkä nyt puhu mistään ilkeydestä vaan oikeasti väkivaltaisesta pahuudesta.

Vierailija
28/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että ilkeillä ihmisillä on myös oikeasti kärsimystä elämässään (joko nykyhetkessä tai menneisyydessä) ja se aiheuttaa sen ilkeyden.

On ihmisiä, joilla on luonnostaan aika alhainen empatian taso eli eivät ole mitenkään traumatisoituneita. Eivät vaan saa mielihyvää esim. yhteistyöstä toisten kanssa tai omasta lapsesta huolehtimisesta samalla lailla kuin toiset. Siis ei ole välttämättä missään psykopaatin tasolla, jos empatia ja hormonitasot ovat vain normaalia vähän laimeammat. Näiden ihmisten on helppo olla ilkeitä ns. tarvittaessa, kun ei heitä syyllisyys ja empatia toista kohtaan vaivaa. Otaksun, että näillä ihmisillä on ihan hyvä olla.

Vierailija
29/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki toivovat että minä kuolen, kaikki ovat niin upeita minuun verrattuna että itkettää.

Vierailija
30/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pahaa mutta toivon että hän ymmärtäisi miten kohtelee muita ja tajuaa että tulee viettämään elämänsä loppupäivät yksin koska kaikki ihmiset kaikkoaa hänen ympäriltään. Korjaisi asian ennen kuin on liian myöhäistä,

Vierailija
31/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan kolmea ihmistä 

Yksi niistä kiusasi ala-asteella eikä joutunut vastuuseen, kun opettaja piti siitä kun se kanteli joka pienestä asiasta

Ja kaksi muuta kiusasi yläasteella koska olin erilainen enkä ollut Snapissa ja kerran sanoin vahingossa väärin niin siitä vittuiltiin 

Inhoan ihmisiä jotka valittavat kaikesta ja kuitenkin tekee samaa eli tuo joka kiusasi mua haluan että niitä nöyryytetään kunnolla 

Vierailija
32/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muuttaisi kauas pois, vähintäänkin Lappiin (asun Etelä-Suomessa). Ja saisi jäädä sinne taloudellisesti jumiin, ettei pääse sieltä pois. Mutta on niin epärealistinen toive, että tuskin toteutuu. Lähialueella on hänellä muutama mahdollistaja, joiden kustannuksella saa lorvia. Ei varmasti päästä niistä irti. Onneksi en itse ole ollut mahdollistajien joukossa enää yli vuosikymmeneen.

Vierailija
33/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti toivon suurinta tuskaa sekä henkisesti, että fyysisestikin. En anna anteeksi, miksi pitäisi? En minä häntä jatkuvasti vihaa, koska viha on turhaa. Mutta jos saa toivoa, niin toivomus on tuo em. En jäisi säälimään.

Vierailija
34/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joilla on luonnostaan aika alhainen empatian taso eli eivät ole mitenkään traumatisoituneita. Eivät vaan saa mielihyvää esim. yhteistyöstä toisten kanssa tai omasta lapsesta huolehtimisesta samalla lailla kuin toiset. Siis ei ole välttämättä missään psykopaatin tasolla, jos empatia ja hormonitasot ovat vain normaalia vähän laimeammat. Näiden ihmisten on helppo olla ilkeitä ns. tarvittaessa, kun ei heitä syyllisyys ja empatia toista kohtaan vaivaa. Otaksun, että näillä ihmisillä on ihan hyvä olla.

Kukaan ihminen ei synny pahaksi se vaan tulee jossain vaiheessa vanhemmat ja ympäristö vaikuttaa esim liika kuri ja väkivalta tai annetaan lapsena tehdä kaikkea

Ja huumeet yritetään saada normaaliksi 

Otin tähän tuon nuorten väkivallan ja jengitytymisen

Vierailija
35/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin, että minulle ilkeä pyytäisi minulta anteeksi. En toivo kenellekään pahaa. Sen sijaan arvaan, että jotkut inhoavat minua ja toivovat minulle pahaa. Heidän psyykensä vain toimii siten, että eivät koe mitään tunnontuskia siitä, että inhoavat jotain henkilöä.

Vierailija
36/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sanomattakin selvää ettei hyvinvoiva ihminen ole ilkeä.

Vierailija
37/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että eräällä naisella pahuus on sisäsyntyistä. Edes synnytys ei käynnistynyt ilman oksitosiinia eikä hän kiintynyt vauvaan, vaan isä hoiti vauvan. Eikö oksitosiini ole empatia- ja kiintymyshormoni?

Vierailija
38/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että joku m a mu hakkaa anopilta pään irti.

Vierailija
39/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperihaavoja koulukiusaajille. :) Tai jos ollaan iha rehellisii, nii saisivat sairastuu syöpään, kärsiä ja kuolla pois. Sit jos vielä voi toivoo jotaki, nii tietää minne heidät haudataan, nii voisin käydä sylkemässä haudalle. M25

Vierailija
40/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuisi yksipuolisesti järjettömän kovaa.