Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toivoisit, että inhoamallesi ihmiselle tapahtuisi?

Vierailija
18.11.2020 |

Miksi inhoat häntä?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema. Siksi inhoan koska aiheuttaa kärsimystä läheisilleen mm. vaikeuttamalla näiden elämää ja tekemällä ja sanomalla todella ilkeitä asioita.

Vierailija
2/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pahaa ainakaan. En inhoa ketään. Vaikka syytäkin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihoa ketään, mutta toivon, että varsinkin jokainen itsekäs k*sipää m*lkku tulisi uskoon. Silleen kunnolla, niin että elämänarvot heilahtavat toiseen suuntaan.

Vierailija
4/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimystä. Vaikeaa kärsimystä. Hän on kermaperse, aiheuttaa kipua narsistisen kylmästi ja välinpitämättömästi muille, ja oppii vain kokemalla itse.

Vierailija
5/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa ketään. Ex käyttäytyi täysin sikamaisesti minua kohtaan mutta olen kiitollinen etten ole hänen kanssaan ollut enää yli 17 vuoteen. Jos hänelle jotain toivoisin niin onnea elämään ja lottovoitonkin saisi voittaa.

Vierailija
6/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä ihmisistä, joten yleensä toivon ärsyttävien ihmisien kuolevan. Ei sen tyypin hengellä mitään suurempaa merkitystä ole.

Vierailija
7/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin eräille julkisuuden henkilöille samaa kohtaloa kuin mitä ne ihmiset ovat kokeneet,  jotka ovat kärsineet heidän poliittisen ideologiansa seurauksista.

Toivoisin karman lain toteutumista.

Vierailija
8/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valaistuisivat ja pääsisivät irti egostaan.

Vierailija
9/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että hän kärsisi yhtä paljon kuin minäkin eli paljon. Vammauduin pysyvästi hänen tekostensa takia, mutta riittävien todisteiden puutteen vuoksi en ole pystynyt saamaan mitään korvauksia. Hän on alinta saastaa ja olen pelkästään iloinen sinä hetkenä, kun hän kohtaa karmansa.

Vierailija
10/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimystä. Vaikeaa kärsimystä. Hän on kermaperse, aiheuttaa kipua narsistisen kylmästi ja välinpitämättömästi muille, ja oppii vain kokemalla itse.

Oletko kertonut tuon hänelle?

Vierailija
11/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ex on vainonnut 30 vuotta. Ja 30 vuotta olen toivonut, että kuolisi pois.

Vierailija
12/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YT-neuvotteluja töihin ja ensimmäisenä kilometritehtaalle. Loppuisi se hämmentäminen.

Vierailija
13/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kerran kauan sitten ilkeän ihmisen hampaisiin. Karman laki hoiti rangaistuksen. Nyt jokin aika sitten tuli eteeni uusi ilkeä ihminen pahan tekonsa kanssa. Odotan , että Karma hoitaa.

Vierailija
14/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joutuisi kohtaamaan samanlaista käytöstä, mitä minulle soi.

Vierailija
15/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, toivon että ei saavuta elämässä yhtään mitään.

Vierailija
16/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihoa ketään, mutta toivon, että varsinkin jokainen itsekäs k*sipää m*lkku tulisi uskoon. Silleen kunnolla, niin että elämänarvot heilahtavat toiseen suuntaan.

Olen samaa mieltä. Se avaisi silmät rakkaudelle, anteeksiannolle ja armolle sekä saisi heidät ymmärtämään, mitä ovat itse tehneet väärin.

Vierailija
17/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että joutuu elämään itsensä kanssa. Mihinkään ei ole tyytyväinen, jatkuvaa kilpailua muiden kanssa vaikka toiset eivät edes kilpaile, ei osaa arvostaa kaikkea hyvää mitä elämä on tuonut tullessaan, vaan on jatkuvasti kateellinen muille. Voi siis huonosti. Eiköhän siinä ole kärsimystä tarpeeksi.

Vierailija
18/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kertoneet inhoamallenne ihmiselle, että inhoatte häntä?

Vierailija
19/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuliasta ja pitkittynyttä sairautta joka johtaa kuolemaan

Vierailija
20/65 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni inhoan, koska ei ole koskaan rakastanut mua. Osoitti vain elämäni ekat parikyt vuotta, että olin kärpäsen p*skaakin arvottomampi. En toivo hänelle tapahtuvan mitään, haluan vain, ettei mun tarvitse ajatella häntä eikä olla missään tekemisissä.