Mitä toivoisit, että inhoamallesi ihmiselle tapahtuisi?
Kommentit (65)
En mitään pahaa ainakaan. En inhoa ketään. Vaikka syytäkin olisi.
En ihoa ketään, mutta toivon, että varsinkin jokainen itsekäs k*sipää m*lkku tulisi uskoon. Silleen kunnolla, niin että elämänarvot heilahtavat toiseen suuntaan.
Kärsimystä. Vaikeaa kärsimystä. Hän on kermaperse, aiheuttaa kipua narsistisen kylmästi ja välinpitämättömästi muille, ja oppii vain kokemalla itse.
En inhoa ketään. Ex käyttäytyi täysin sikamaisesti minua kohtaan mutta olen kiitollinen etten ole hänen kanssaan ollut enää yli 17 vuoteen. Jos hänelle jotain toivoisin niin onnea elämään ja lottovoitonkin saisi voittaa.
Mä en pidä ihmisistä, joten yleensä toivon ärsyttävien ihmisien kuolevan. Ei sen tyypin hengellä mitään suurempaa merkitystä ole.
Toivoisin eräille julkisuuden henkilöille samaa kohtaloa kuin mitä ne ihmiset ovat kokeneet, jotka ovat kärsineet heidän poliittisen ideologiansa seurauksista.
Toivoisin karman lain toteutumista.
Että valaistuisivat ja pääsisivät irti egostaan.
Toivon, että hän kärsisi yhtä paljon kuin minäkin eli paljon. Vammauduin pysyvästi hänen tekostensa takia, mutta riittävien todisteiden puutteen vuoksi en ole pystynyt saamaan mitään korvauksia. Hän on alinta saastaa ja olen pelkästään iloinen sinä hetkenä, kun hän kohtaa karmansa.
Vierailija kirjoitti:
Kärsimystä. Vaikeaa kärsimystä. Hän on kermaperse, aiheuttaa kipua narsistisen kylmästi ja välinpitämättömästi muille, ja oppii vain kokemalla itse.
Oletko kertonut tuon hänelle?
Hullu ex on vainonnut 30 vuotta. Ja 30 vuotta olen toivonut, että kuolisi pois.
YT-neuvotteluja töihin ja ensimmäisenä kilometritehtaalle. Loppuisi se hämmentäminen.
Olen joutunut kerran kauan sitten ilkeän ihmisen hampaisiin. Karman laki hoiti rangaistuksen. Nyt jokin aika sitten tuli eteeni uusi ilkeä ihminen pahan tekonsa kanssa. Odotan , että Karma hoitaa.
Että joutuisi kohtaamaan samanlaista käytöstä, mitä minulle soi.
En mitään, toivon että ei saavuta elämässä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ihoa ketään, mutta toivon, että varsinkin jokainen itsekäs k*sipää m*lkku tulisi uskoon. Silleen kunnolla, niin että elämänarvot heilahtavat toiseen suuntaan.
Olen samaa mieltä. Se avaisi silmät rakkaudelle, anteeksiannolle ja armolle sekä saisi heidät ymmärtämään, mitä ovat itse tehneet väärin.
Mulle riittää, että joutuu elämään itsensä kanssa. Mihinkään ei ole tyytyväinen, jatkuvaa kilpailua muiden kanssa vaikka toiset eivät edes kilpaile, ei osaa arvostaa kaikkea hyvää mitä elämä on tuonut tullessaan, vaan on jatkuvasti kateellinen muille. Voi siis huonosti. Eiköhän siinä ole kärsimystä tarpeeksi.
Oletteko kertoneet inhoamallenne ihmiselle, että inhoatte häntä?
Kivuliasta ja pitkittynyttä sairautta joka johtaa kuolemaan
Isääni inhoan, koska ei ole koskaan rakastanut mua. Osoitti vain elämäni ekat parikyt vuotta, että olin kärpäsen p*skaakin arvottomampi. En toivo hänelle tapahtuvan mitään, haluan vain, ettei mun tarvitse ajatella häntä eikä olla missään tekemisissä.
Kuolema. Siksi inhoan koska aiheuttaa kärsimystä läheisilleen mm. vaikeuttamalla näiden elämää ja tekemällä ja sanomalla todella ilkeitä asioita.