Totuus Ransom Manista?
Totuus Ransom Manista: "man" nimessä on pelkkää hämäystä ja disinformaatiota. Se johtaa tutkijoita harhaan ja he kuvittelevat, että etsitty on karvainen äijänköriläs.
Kyseessä onkin oikeasti naishakkerien ovela jengi ja joukossa voi olla myös muunsukupuolisia. He kaikki käyttävät OpenBSD:tä muinaisilla SPARC-koneilla ja pelkäävät ankarasti kaikenlaisia nuuskijoita.
Melko varma tieto siis... Olisiko näin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä lyhyen tiivistelmän, mihin olemme tutkimuksissamme päässeet:
Kyseessä VOI olla, huom. tämä spekulaatiota
-mies
-nainen
-muunsukupuolinen
kuten joku fiksusti ehdotti jopa
-humanoidi!
Tai näiden erilaiset ryhmittymät.
Nyt vaan poissulkuteorialla ruvetaan poistamaan ja kas, jäljelle jää rikollinen.
Aloitan, Ransom Man se ei voi olla, koska kuka olisi niin tyhmä, että omalla nimellään tällaisen rikoksen tekisi?
-
Olisiko viisasta tehdä poliisille nettivinkki tästä tutkintalinjasta?
Ite oon kansa kehitelly teorioita , ett olis kysees quadrupla- tai peräti kvintuplaharhautus, onhan se mahollista, kun kerta on tietsikat.
Onko kellään käynyt sellainen mielessä, että Ransom Man olisikin varsinainen superharhauttaja ja onkin itse Ransom Man? Luottaen siihen, että eri spekulaatiot kuka nimen takana on, vievät hänet syyllisyyden keskipisteestä ikäänkuin pois?
Itseäni epäilyttää myös sukupuoli-identiteetteihin ja etuliitteisiin pakkomielteisesti suhtautuvien agressiivinen retoriikka ja siksi ap:n teoriaa ei tule vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään käynyt sellainen mielessä, että Ransom Man olisikin varsinainen superharhauttaja ja onkin itse Ransom Man? Luottaen siihen, että eri spekulaatiot kuka nimen takana on, vievät hänet syyllisyyden keskipisteestä ikäänkuin pois?
En osannut ajatella tuota vaihtoehtoa. Täysin mahdollista, ehkä jopa todennäköistä!
Olisiko anagrammeista apua, rikollisen selvittämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko anagrammeista apua, rikollisen selvittämiseksi?
En tiedä. Keksitkö jotain sopivaa?
Mietin kyllä tiettyä henkilöä, en tiedä uskallanko paljastaa tutkimusten tässä vaiheessa.
No olkoon menneeksi, Ann Sommer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osannut ajatella tuota vaihtoehtoa. Täysin mahdollista, ehkä jopa todennäköistä!
Kyllä, ovelaakin ovelampaa. Ransom Man on Ransom Man.
Ransom Man heiluttelee pippeliiniähihii
Onko kenelläkään lisää uskottavia teorioita?
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään lisää uskottavia teorioita?
Minulla ei ole, mutta mielenkiintoinen ketju.
Itse epäilen ap:ta eli The Seekeriä, koska miten hän muuten voisi kirjoittaa, että kyseessä varma tieto?