KUKA näistä suomalaisista poliitikoista oli nuorena komein (sisältää kuvan!)? ;)
Täytyy sanoa, että moni yllätti kun aloin kuvia etsimään! Komeita miehiä/poikia :)
Kommentit (82)
Uuhh ilkka kanerva. On muuten vieläkin komia!
Onko Tuomioja naimisissa? Oon aina ajatellut että hän on homo! Mun mielestä on jotenkin seksikäs myös nykyään :-D Olen 26v...
Vanhanen on tuossa kuvassa kuumis myös!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 09:51"]Onko Tuomioja naimisissa? Oon aina ajatellut että hän on homo! Mun mielestä on jotenkin seksikäs myös nykyään :-D Olen 26v...
[/quote]
Googletin ja onhan se ollut naimisissa jo vuodesta 78! Ihanaa! Go Erkki!
-59
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 09:51"]
Onko Tuomioja naimisissa? Oon aina ajatellut että hän on homo! Mun mielestä on jotenkin seksikäs myös nykyään :-D Olen 26v...
[/quote]
Heh, mä oon kanssa 26 ja olen jo muutaman kerran vastannutkin Ekin kuumaksi. :D
Tuomioja ja (yllätys, yllätys) Vanhanen on olleet aika hyvännäköisiä nuoria miehiä.
Upitus erkille. On muuten seurustellut halosenkin kanssa joskus
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:00"]
Upitus erkille. On muuten seurustellut halosenkin kanssa joskus
[/quote]
Ooh onko? Niillä on varmaan ollut ihana ja älyllinen suhde. :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 00:32"]
Niinistö on Suomen kansan presidentti. Lisäksi on toiminut arvostetuissa ministerinviroissa, kuten pääministerinä, ja kirjoittanut kirjoja. Tekee myös hyväntekeväisyyttä. Miksei Erkki ole ole päässyt pressaksi tai pääministeriksi jos on niin älykäs?
[/quote]
Niinistö ei ole ikinä ollut pääministeri. On tainnut olla oikeusministeri ja valtiovarainministeri. Enemmän Tuomiojalla on kokemusta ulkopolitiikasta kuin Niinistöllä.
Ja ne Niinistön meriitit. Naisellehan se hävis edelliset pressanvaalit, homon sentään voitti. Jihuu. On siinä meriittiä.
Ai onko vihreän homon päihittäminen vaaleissa jotenkin vähempiarvoisempi suoritus kuin naimisissa olevan heteromiehen voittaminen?
Erkki Tuomioja, sen jälkeen paras Vanhanen.
Sauli on ihan saman näkönen ku nykyään :D
Voi kuumis Erkki! Osaan jotenkin kuvitella millainen hän oli nuorena, syvällinen ja palavasti aatteellinen! Ooh Erkki.... :-D
Jos jollakulla on linkkejä muihin Erkin nuoruuskuviin, pliis jakakaa!
Erkki Tuomioja, Vanhanen on myös ollut yllättävän komea nuorena.
erkki jäbä leisson.