Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan raivotarjonta

Vierailija
18.03.2014 |

Vauva on ollut raivotarjonnassa pää alaspäin joka tarkastuksessa raskausviikolle 28 asti. Näinköhän viihtyy siten loppuun asti? :D

Mahtuu mahtuu pyörimään, mutta näin on ollut joka kerta.

Haittaako jos syntyy kasvot peppuun päin? Niin hän oli ainakin nyt. Eli selkäranka vatsaa vasten.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte?

Vierailija
2/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäinhän sen kuuluukin olla, meillä oli kasvot kohti vatsaa eikä mahtunu. Oli tosin leuka ylhäällä eikä kiinni kaulassa, sillon olis saattanu mahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaah! Joku juuri sanoi että kuuluu olla kasvot ylöspäin eli vatsaa kohti. Lääkäri ei sen ihmeemmin pureutunut kun viikkojakin vasta niin vähän.

Vierailija
4/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot pyllyyn päin kuuluisi syntyä, hyvin ehtii vielä asettua paikalleen

Vierailija
5/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haittas tuo kasvot peppunpäi: tunnin ponnistus, lääkäri tuli ompelemaan paikkoja kysyin miltä näyttää vastas et melkosta jauhelihaa.. Hehee, mutta kyllä ne paikat parantu hyvin :)

Vierailija
6/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:12"]Mulla haittas tuo kasvot peppunpäi: tunnin ponnistus, lääkäri tuli ompelemaan paikkoja kysyin miltä näyttää vastas et melkosta jauhelihaa.. Hehee, mutta kyllä ne paikat parantu hyvin :)

[/quote]

eiku anteeks siis kasvot napaanpäi.. Peppuunpäin ne kuuluuki olla :)

Vierailija
7/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei hienoa. Toivotaan että pitäis vauva paikkansa, hih. En ole aiemmin tiennyt edes että silläkin on merkityksensä.

Vauva on tosiaan ollut kolmessa tarkastuksessa pää alaspäin. 2x sisätutkimus ja rakenneultrassa alhaalla lantiossa RT. Luuletteko että viihtyy näin loppuun asti?

Vierailija
8/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rt on se ideaalitarjonta. Kaikki muut vähän haastavia.

Vierailija
9/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan voi ennustaa, pysyykö rt:ssä vaiko eikö. Tarjonta muuttuu yleensä vielä synnytyksen aikana jolloin vauva synnytyskanavaan laskeutuessaan "kiertyy" oikeaan asentoon tullakseen ulos mahdollisimman sutjakasti. Omalla kohdallani kesken käynnistetyn synnytyksen jouduttiin sektioon sydänäänten laskun takia ja vauva olikin ollut tulossa avotarjonnassa (eli kasvot minun napaani päin).

Vierailija
10/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toka syntyi avotarjonnassa, ei tiedettu kun vasta syntymän hetkellä. Oli kaikista helpoin synnytys, puhaltelin vaa muksun ulos. Eikä minkäänlaista vahinkoa alapäässä. Lieköhän mun viiva väärinpäin.. ;)

Vierailija
11/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuu että vauva on ollut aina raivotarjonnassa alusta alkaen. Mistä sen voi tietää?

Jos on ollut tähän mennessä kokoajan pää alaspäin rv 28 asti, eikö ole edes vähän todennäköistä että viihtyisi niin loppuun asti? :D

Vierailija
12/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka lapsi kääntyi raivotarjontaan vk 29 ja viihtyi niin loppuun asti. Kasvot oli kuitenkin ylöspäin eli napaan päin ja ponnistusvaihe kesti tunnin ja oli kivulias vaikka epiduraali olikin laitettu. Sydänäänet myös esikoisella laskivat todella alhaalle viimeistwn minuuttien aikana ja jouduttiin tekemään eppari ja antamaan oksitosiinia, että saatiin vauva ulos.

Toivottavasti seuraava vauva olisi kasvot peppuun päin raivotarjonnassa.

Vierailija
13/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä kasvojen suunnalla on niin iso merkitys? :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän