Eroon "suomalaisesta" persjalkasuudesta?
Tilanne semmonen että olen treenaillut jalkoja ja takapuolta, tuloksia on tullut ja sen huomaa minä ja myös muut :) Mutta lähinnä silloin kun persettä kokeilee, ei ulkonäössä... miksei :(?
Tärkeintä olis saada pois se että peppu "roikkuu" jalkojen päällä, tiedätte kyllä... haluan saada siihen ryhtiä ja niin että se vähän nousisi ylöspäin eikä olisi semmoinen neliönmallinen... Ei mulla ihan mikään lättänä huonopylly ole mutta kuitenkin, mikä liike tehoaisi parhaiten tuohon että perse saisi ryhtiä eikä se muistuttaisi tätä > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Posterior_view_of_human_female_and_male,_without_labels.jpg
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]
miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse
[/quote]
Normaaliksi? Naisen takapuoleksi?
[/quote]
Mäkin äkkiseltään kutsuisin tuota normaaliksi naisen takapuoleksi. Johtuuko se siitä, että mä en oo sekaantunut millään lailla tähän nykyajan fitness-buumiin?
[/quote]Johtuu siitä, että pidät sitä omaa löysää kannikkaasi normina.
[/quote]
Vai johtuisko se sittenkin siitä, että mun mielestä on aika kummallista, että joku ajattelee, että takapuolen ulkonäköä koskevat jotkut normit?
Ei se perseen muoto vaan se onko reikä valkaistu ja karvaton. Siitä miehet kiinnostuu.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:07"]
Ei se perseen muoto vaan se onko reikä valkaistu ja karvaton. Siitä miehet kiinnostuu.
[/quote]
Lisäisin tähän, että kaikkein halutuinta on se, että valkaistusta ja karvattomasta peräaukosta kurkistaa tuore ja nahistumaton porkkanan naatti.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/7f/28/14/7f28147ac43e83ec374fcd2001ddc4d9.jpg Tälläinen olisi se unelma peppu, tai sitten ihan semmonen kunnon tosi iso fitnessperse mitä näkee näillä salimuijilla.
Muuten, miltä lihaksikas perse tuntuu? Onko se kova jos sitä puristaa vai semmonen timmi mutta vähän pehmeä?
Eikös tuo ole läskilaihan takapuoli, eli lihaksia ei lähes ollenkaan takapuolessa.
kyykkyjä ja askelkyykkyjä isoilla painoilla!!!
Kyllä täytyy sanoa, että olen onnellinen, että en ole parikymppinen nuori nyt! Tuntuu, että ulkonäköpaineet vain lisääntyvät koko ajan.
Ei näy tuo sun kuva, siis linkki ei toimi
Mun miestä kuulemma ällöttää mun löysä ja roikkuva, neliömäinen takapuoleni. Salillakin olen käynyt, mutta eipä tulosta ole tullut ainakaan tarpeeksi. Mahtava tilanne.
No mulla on sellainen sivuprofiilissa puolipallo-pylly, yhdistettynä hoikahkoon vyötärön. Sellaisenko haluat? Mulla on ollut se aina, mut mä olen koko elämäni pyöräillyt, tanssinut, juossut ja ollut aktiivinen. En tiedä olisko se yhtä littana kuin äidilläni jos mitään en tekis. Varsinaisesti en ole yrittänyt sitä ikinä kehittää vaan on tullut itsestään. Miehiä ja naisiakin tuntuu kiinnostavan tuo pylly, ja sitä joku jaksaa ihmetellä aina välillä. Nykyään, keski-ikäisenä, tykkään korostaa sitä korkeavyötäröisillä farkuilla ja kapeilla hameilla. Nuorempana jotenkin hävetti ettei ollut tarpeeksi pieni pylly, nykyään tämä m-kokoon mahtuva on minusta just passeli koko.
Samaa tuskailen :( Salilla käyty taas ahkerasti, mutta tulosta ei tule.
Kaikille ei tule pyöreää pyllyä vaikka kuinka huhkis kuntosalilla. Sitten on niitä lattapeppuja jotka laittavat selän niin kaarelle että peppu näyttää sivusta katsottuna pyöreältä mutta on oikeasti littana. Pepun kaaren tekevät lihakset eikä niitä saa esiin enää vanhempana jos ei nuorempana ole urheillut. Moni ottaakin vähän "lisäravinnetta-tai täytettä" oikeanlaisen lopputuloksen saadakseen.
Älkää helkkari ressatko perseistänne. Menee elämä vaikeaksi.
Suosittelen plastiikkakirurgiaa ja photoshoppia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]
miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse
[/quote]
Normaaliksi? Naisen takapuoleksi?
[/quote]
Mäkin äkkiseltään kutsuisin tuota normaaliksi naisen takapuoleksi. Johtuuko se siitä, että mä en oo sekaantunut millään lailla tähän nykyajan fitness-buumiin?
[/quote]Johtuu siitä, että pidät sitä omaa löysää kannikkaasi normina.