Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipurikilpailu ja käsillä vatkaaminen

Vierailija
18.03.2014 |

Onko täällä jo käyty läpi tätä Hans Välimäen leipomo -kilpailua, missä jatkuvasti sekoitetaan kakkutaikinaa tai kermavaahtoa palajalla nyrkillä ja käsivarrella? Voi oksetus sentään, en todellakaan tiennyt, että noin toimitaan ja nyt en kyllä pysty enää ostamaan leipomoistakaan mitään, missä on jotain paistamatonta. Siis ne ukot työntävät koko kätensä sinne juustokakkutäytteen sekaan jne. Miksi????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädellä aineet saa parhaiten sekaisin ja samalla tuntee ettei massaan jää möykkyjä. Itse en sitä kyllä tee millekään muulle kuin paistettaville esim. kakkupohjamassoille ja olen itsekin kauhistellut samaa paistamattomien massojen sekoitusta ohjelmassa kuten myös sitä, että lähes joka leipureilla on sormukset ym. korut vaikka ne ovat todella epähygieenisiä

-yks leipuri

Vierailija
2/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä leipuri ihmettelee samaa. Kainaloita myöten massassa. Yök.

Me ollaan koneella sekoitettu se 25 vuotta, eikä mitään ongelmaa klönttien yms kanssa.

Sitten korut ja etutukka pistää silmiin kanssa. Ei menis meillä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhdessäkään leipomossa ollut tapana sekoitella käsin massoja mitkä ei mene uuniin. Kaikkien leipomoiden tavoista en tiedä, mutta näin niissä missä itse olen ollut töissä tai työssäoppimassa. En itsekään pitänyt näkemästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä