Pullukkuuden ylistys osa I
Pistetään vastapainoa peräkammareiden poikien ja trollipeikkojen läskialoituksille.
Sopivasti pyöreä on ihana ja eroottinen nainen. Omalla kullalla on sitä pyöreyttä löytyy, vähän liiaksikin viime aikona, mutta takapuoli, rinnat ja muut muodot ovat himottavia ja eroottisia.
Olen aina pitänyt mieluummin vähän pyöreämmistä kuin liian laihoista, joten tuo vaimon muotojen himoaminen ei ole ollut itselle mikään iso "uhraus".
Ja sitten käsky teille kaikille sopivasti muodokkaille naisille. On ihan terveellistä ja järkevää olla huolissaan ylipainosta ja mitä sille ehkä tehdään, mutta nuo murheet pitää jättää sänkykamarin ja erotiikkatuokion ulkopuolelle. Jos mies ahmii vartoloasi ja haluaa otsasuoni tykyttäen seksiä ja rakastelua, niin siinä tilanteessa ei sitten "kevennetä" tunnelmaa olemalla henkisesti lihava saatikka sanomalla, että takapuoli on iso koska, olen lihava tms. Päinvastoin jos nainen olisi sinut asian kanssa ja hyödyntäisi avujaan, siinä olisi moni mies seitsämännessä taivaassa.
Ja nyt väittelemään siitä, että kaikki miehet tykkäävät sporttisista naisista ja pienikin läski vartalolla on totaalinen turnoff.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:40"]
http://rationalmale.files.wordpress.com/2011/09/white-knight.jpeg
[/quote]
Tämän ritarin kyydissä karauttaisin vaikka maailman ääriin, jos hevonen jaksaisi painaa. :) Tänksit, piristit päivääni vaikkeipä itsetunto nyt ihan tämän foorumin armoilla ole.
Up.
On tämä taas. Asiallinen ketju niin ei elä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:42"]
Up.
On tämä taas. Asiallinen ketju niin ei elä ollenkaan.
[/quote]
Varmaan olisi hyvä olla jotain, mistä keskustella. Kiviäkin kiinnostaa aloittajan lässytys.
Up
Perjantain ja tämän päivän pakollisen kurvikas, laiha tai jotain sinne päin-ketjun kunniaksi
Kurvikkuus on eri asia kuin lihavuus. Vyötärö-lantiosuhde on hyvä mittari määrittämään milloin on kurvikas ja milloin vain läski. Optimi on siis että vyötärön ympärysmitta olisi korkeintaan 70% lantion ympärysmitasta.
Yksi mies onnistui paasemaan sankyyn huippumallin kanssa. Kokemus oli kuulema kuin olisi polkupyoraa rakastellut. Siirtyi takaisin niihin muodokkaampiin pehmeimpiin naisiin.
Olen huomannut että emakoilla ja siiderimötköillä sitä menekkiä on... Pitää kai näin mallivartaloisena (hoikka, pitkähkö, kapea vyötärö, pienet tissit) ruveta mussuttamaan pullaa ja suklaata ja kittaamaan kaksin käsin sidukkaa, että kelpaisin!!
mä väittäisin, että fiksu ihminen rakastuu johonkin mitä löytyy naisen pään sisältä, ei vaan kroppaan.
en ymmärrä teitä tänäänkään.
Sopivasti lihava on ihan ok. Yhtälailla kuin sopivasti laiha on ok. Pääpaino on silloin sanassa sopiva, jonka sisällöstä kaikilla on oma mielipide.
Itse sanoisin, että hyllyvät läskit eivät ole juuri koskaan eroottisia. Kylkiluiden näkyminen ei ole niin iso turn-off, mutta pahimmillaan nekin tappaa erotiikan. Anorektikot ovat usein myös tissittömiä.
Eipä tuota oikein pidemmälle pysty analysoimaan. Nähdessään naisen sitä tietää sekunnin murto-osassa onko kohde eroottinen ja synnyttääkö se haluja. Vaikeampi on kuvailla, minkälainen ulkomuoto nämä tunteet synnyttää. On paljon tyttöjä jotka ovat painoltaan sopusuhtaisia, tissikkäitä ja persekkäitä, mutta eivät synnytä mitään mielenkiintoa. Esim. Pamela Andersson ei synnytä minulle mitään tuntoja.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:19"]
mä väittäisin, että fiksu ihminen rakastuu johonkin mitä löytyy naisen pään sisältä, ei vaan kroppaan.
en ymmärrä teitä tänäänkään.
[/quote]
Ei kai tässä rakastumisesta puhuttu, vaan seksuaalisesta himosta ja halusta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:18"]Olen huomannut että emakoilla ja siiderimötköillä sitä menekkiä on... Pitää kai näin mallivartaloisena (hoikka, pitkähkö, kapea vyötärö, pienet tissit) ruveta mussuttamaan pullaa ja suklaata ja kittaamaan kaksin käsin sidukkaa, että kelpaisin!!
[/quote]
Kauniisti sanottu, oletpa fiksu ihminen.
Läskifetissi on sairaus. Oletko tutkinut jo lapsuutesi miksi seksualisuutesi on kieroutunut?
Uskon, että kaikille naisvartaloille löytyy oma ihailijakerhonsa. Joku tykkää anorektisen laihasta, toinen sporttisesta, kolmas vähän pyöreästä ja neljäs sairaalloisen ylipainoisesta. Toinen tyttärestä, toinen äidistä. Eiköhän tämän kaikki ymmärrä.
"Vähän pyöreä" on kyllä vähän hämäävä termi. Jollekin vähän pyöreä on BMI 25, AV-mammalle BMI 22 ja ap:lle ehkä jotain muuta.