Käänsin nolon tilanteen voitokseni Kanarialla
Olimme ulkomaanreissulla perheen kanssa ja pienessä matkamuistomyymälässä. Mua oli jo pitkään häirinnyt hiostava pieni terveysside pöksyissäni ja siinä lasivitriinien sivustalla seisoskelin ja odottelin kun mies ja lapset tutkivat matkamuistoesineitä. Ajattelin, että eihän tässä nyt kukaan kiinnitä muhun huomiota ja laitoin huomaamattomasti käden hameen helmasta sisään ja korjasin terveyssidettä paremmin paikalleen. Sitten huomasin, että sivulla etuummalla oleva keski-ikäinen mies katsoi muhun päin ja nauroi, silleen hämmästyneen huvittuneesti että mitä sä touhuat, hän kyllä huomasi.
Sen sijaan, että olisin helahtanut punaiseksi, katsoin miestä täysin topakasti takaisin ja olin että "mitäs katsot, ei tässä mitään" ja jatkoin pokkana seisomista, en kyllä sitten enää kehdannut vilkuilla siihen mieheen päin. En tiedä mitä mies vielä ajatteli, mutta mä olin täysin pokkana kuin ei mitään. Mahtoi jäädä mies miettimään, mitä hän näki ja näkikö oikein, kun ei rouva ollut millänsäkään :) Lähdettiin putiikista kun mies ja lapset olivat valinneet ostoksensa.
Kommentit (4)
Ap:n kaltaisia ihmisiä pitäis olla enemmän. Todellakintodellakintodellakin.
"Pokkana vaan menemään Lantsarotella"
Toivottavasti mun mieheni ei ollut se näkijä, mekin oltiin pakettimatkalla kanarialla ja mä jätän sen jos tolleen on pettänyt mua se sika katsomalla toista muijaa! tv. kauhistunut palstamamma kroksit jalassa
Sä olet voittaja tässä elämässä. Todella olet.