Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen orgasmilla merkitystä biologian kannalta?

Vierailija
18.11.2020 |

Raskautuuko nainen helpommin jos saa orgasmin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos ei vielä edes vuonna 2020 omat taidot riitä tämän asian googlaamiseen suosittelen että menet jonnekin tiedonhakukurssille. Tästä on ihan tieteellistäkin tutkimusta tehty. Tosin lienee englanniksi julkaistu joten kielitaidottomana et keksi oikeita hakutermejä.

Minusta kun tuntuu, että jos ei ilman tiedonhakukurssia osaa googlata, niin ei siitä kurssistakaan mitään hyötyä ole.

Vierailija
22/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että se orgasmi tulee naiselle joka luottaa itseensä, mieheensä tai suhteeseen. Ongelmaihmiset ei saa.

Joo, varmaan äitisuhde pielessä, sehän se selitys on aina kun ei oikeasti tiedetä mikä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskautua on epäsana.

Samoin etureijällinen , kohdunkantaja, vulvan omaava, kohdunkaulallinen.

Kaikki sanoja joita tranväki käyttää naisista.

Jos setatrasek saa itseidentifikaation läpi translakiin, saa itseilmoittaa itsensä naiseksi munineen.

Sitten voikin taas kysyä onko sillä o:lla merkitystä munasolun hedelmöittymiseen. Siittäjä onkin nyt "nainen", onnistuuko saamaan lapsen itsensä kanssa?

Vierailija
24/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin eläinlääkäri kertoi että siemennettävät nartut tulevat todennäköisemmin tiineksi jos niitä ns. stimuloidaan samalla.

*Ja sitten hän stimuloi*

😖

Kyllä. Miksi tästäkin pitää tehdä jotain likaista ja sairasta? Meitä oli lääkärin lisäksi tilassa kaksi muuta ihmistä eikä lääkäri siitä mitään kiksejä saanut. Kallis pakastesperma toiselta puolelta maailmaa niin kaikki keinot käyttöön.

Vierailija
25/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos ei vielä edes vuonna 2020 omat taidot riitä tämän asian googlaamiseen suosittelen että menet jonnekin tiedonhakukurssille. Tästä on ihan tieteellistäkin tutkimusta tehty. Tosin lienee englanniksi julkaistu joten kielitaidottomana et keksi oikeita hakutermejä.

Ja mikä sinun antisi tähän keskusteluun oli?

Olit vissiin olevinasi vitsikäs. Heh heh. Noniin, poistu.

Vierailija
26/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta.

Jos on niitä jotka uskoo tähän höpöhöpö naisen orgasmiin.

Kenelläkään joka on ollut minun kanssa ei ole ollut ikinä mitään orgasmia, joten selvästikään näitä ei ole olemassa.

Et vain osaa.

Vierailija
27/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin eläinlääkäri kertoi että siemennettävät nartut tulevat todennäköisemmin tiineksi jos niitä ns. stimuloidaan samalla.

*Ja sitten hän stimuloi*

😖

Kyllä. Miksi tästäkin pitää tehdä jotain likaista ja sairasta? Meitä oli lääkärin lisäksi tilassa kaksi muuta ihmistä eikä lääkäri siitä mitään kiksejä saanut. Kallis pakastesperma toiselta puolelta maailmaa niin kaikki keinot käyttöön.

Eri, mun mielestä sellainen rotu on liian sairas ja kesy jos tarvitsee ihmisen kolmanneksi pyöräksi lisääntymishommissa. Ei pitäisi lisääntyä ollenkaan.

Vierailija
28/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen välttämättä saa orgasmia silloin kun mies saa. Voi saada ennenkin tai jälkeenpäin. Ei siihen tarvita vältttämättä kalua ollenkaan.

Hedelmöittymiseen ei orgasmia tarvita. Ja klitoris on se elin joka aikaansaa orgasmin, ainoa ihmisen elin jonka ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa. Siksi se valitettavasti juuri poistetaankin joissain kulttuureissa. Nainenhan ei saa nauttia. Naisen seksuaalisuuttahan aina yritetty suitsia ja se on ollut pelottavaa miehistä.

Vierailija
29/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa, tosin ne yleensä tulevat samaan aikaan, niin ettei kyllä miehenkään orgasmilla ole biologian kannalta mitään merkitystä.

Yleensä tulee joo. Olen 55 v mies ja orgasmeja olen saanut tuolta n. 13 vuotiaasta asti. Eli niin kauan kun mälli on lentänyt, niin samalla on tullut orgasmi ja päinvastoin. Ikinä ei ole tullut vain jompikumpi. T. 42 vuotta lasteja lennättänyt setämies.

Vierailija
30/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa, tosin ne yleensä tulevat samaan aikaan, niin ettei kyllä miehenkään orgasmilla ole biologian kannalta mitään merkitystä.

Yleensä tulee joo. Olen 55 v mies ja orgasmeja olen saanut tuolta n. 13 vuotiaasta asti. Eli niin kauan kun mälli on lentänyt, niin samalla on tullut orgasmi ja päinvastoin. Ikinä ei ole tullut vain jompikumpi. T. 42 vuotta lasteja lennättänyt setämies.

No eipä se orgasmin ja siemensyöksyn erottaminen toisistaan ihan vahingossa tapahdukaan, vaan vaatii vähän kontrollin harjoittelua ja omien tuntemusten tunnustelua. Jos vaan mennä nylkyttää, niin kyllähän ne molemmat sieltä tulevat joo.

Itsekin olen 50+ setämies, mutta vuosikausia jo ihan tarkoituksellisesti tutkiskellut ja pitkitellyt fiiliksiä ihan siinä orgasmin kynnyksellä. Saan keskittymällä tulemaan pieniä orgasmin tapaisia sykähtelyjä ilman siemensyöksyä, mutta oikeaa orgasmia ne eivät vastaa. Vaatisi varmaan jotain itämaistyylistä lisätreeniä, että siihen pääsisi, mutta ihan niin innostunut asiasta en sentään ole, normaali edgettely tuottaa ihan riittävän mukavat tuntemukset.

Toisin päinkin homma voi toimia, jos orgasmin kynnyksellä pystyy pitämään itsensä tarpeeksi rentona ja estämään supisteluja, niin sperma alkaa kyllä hieman purskahdella vähän ennen orgasmin alkamistakin, mikä on itse asiassa ihan hauskaakin jos orgasmin alkamista pystyy pidättämään. Kerran kävi oikein pitkän ja perusteellisen edgetyksen jälkeen niin että vessassa käydessä olin niin herkkänä, että koko lasti purkautui ihan parilla hipaisulla, vaikkei edes kulli seisonutkaan. Annoin spermojen valua ja sitten pari liikettä tiukemmalla otteella, niin tuli todella intensiivinen orgasmi ihan kuivana, ja siinä todellakin oli siemensyöksy ja orgasmi kaksi ihan erillistä tapahtumaa.

Että kyllä sitä setämieskin itsestään uutta oppii, jos mielenkiintoa riittää.

Vierailija
31/31 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Ja sitten hän stimuloi*

😖

Eri, mun mielestä sellainen rotu on liian sairas ja kesy jos tarvitsee ihmisen kolmanneksi pyöräksi lisääntymishommissa. Ei pitäisi lisääntyä ollenkaan.

Nyt on mennyt puurot ja vellit sekasin; sehän on geenien monipuolistumista jos koiralle hankitaan toiseltapuolelta maailmaa spermaa, yritys pitää rodun terveenä. Fakta. Ihan eriasia on sitten ett jotkut rodut ovat sairaita, jotkut terveempiä...mutta koiratkin sairastuvat silloin tällöin aivan kuten ihmisetkin. Mutta siis 2 eri asiaa. Ja mitä tulee toimenpiteeseen, ei siinä kyllä mitään "stimuloida" useinhan koira nukutetaan kevyesti kun siemennetään suoraan kohtuun. Paljon tehty meillä näitä jo pitkään.