Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen josta lähes kaikki miehet kiinnostuu ja moni lähestyy?

Vierailija
18.11.2020 |

Itsestäni kiinnostutaan harvoin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, pitkähiuksinen blondi ja nätti.

Vierailija
42/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt, pitkähiuksinen blondi ja nätti.

Siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ja rohkea jännänainen

Vierailija
44/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä tunteva , itseään kunnioittava , minulla on aina ollut lyhyet hiukset , huumorintaju on tärkeää itselleen on osattava nauraa. Mulla on nämä ominaisuudet eikä ikinä ole ollut kivoista miehistä pulaa.

Vierailija
45/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä onkin arvoitus. Ainakin toisten naisten on usein vaikea tajuta, miksi joku ystävä on sellainen hunaja-ansa, minkä ympärillä mehiläiset parvina pörräävät. Jos on rento ja kaunis, sen ymmärtää, mutta kun ulkonäöllisesti ihan tavallinen harmaahiirulainenkin saa jatkuvasti huomiota, on vaikea ymmärtää. Ehkä ovat helposti lähestyttäviä ja iloisia, mutta sitä vetovoimaa ei voi kai selittää. Tähän osaavat varmaan vain miehet vastata.

Vierailija
46/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen niin ko mä.

Iloinen, mukava, rauhallinen, kuunteleva, hauska, kaunis ja pitkä tukka.

Vierailija
47/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luomutissit, mielellään hoikka ja kauniit silmät. Hymyilee ystävällisesti ja kutsuvasti. Pitkä tukka.

Vierailija
48/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa ja töissä ja kohtelen miehiä kunnioittavasti ja olen mukava. Miksi minua ei löhesty kukaan mies? Jännä juttu, koska palstamiesten logiikan mukaan tämä pitäisi naisten mielestä olla riittävää naisille

No sultahan puuttuu tämä kaikkia miehiä kiihottava PITKÄ TUKKA terveisin se lyhythiuksinen jolla on vientiä

Vierailija
49/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa petite, hullu ja menevä. Miehet tykkää ja pitää mua seksuaalisena ja helppona, koska olen niin huolettoman oloinen. Oikeesti oon ollu yhden miehen nainen jo 10 v., mutta en tuo asiaa esille sen kummemmin.

Luulenpa, että olen epätoivoisen vastakohta ja se saa miehet haluamaan minua.

Vierailija
50/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset, hyvä vyötärö/lantio suhde, hyvä iho, kauniit kasvonpiirteet.

Noi nyt ainakin auttaa. Noi on sellaisia ominaisuuksia mitä miehet geneettisesti etsii.

ja miehet on myös sitten hyvähiuksisia, hyväkroppaisia eli hyvä leveät olkapäät-peppu suhde, hyvä iho, komeat piirteet?

koska naisethan myös etsii geneettisesti hyviä miehiä

Vierailija
51/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen, iloinen, hyvällä tavalla itsevarma, älykäs, luonnollisen huoliteltu raikas ulkonäkö, hyväkuntoiset hiukset, kaunis hymy, hyvä ryhti ja kauniisti liikkuva, mukava.

Vierailija
52/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 175 cm pitkä, erittäin hoikka (alipainon rajalla), kapea vyötärö ja leveämpi lantio, isohkot rinnat, thigh gap, vaaleat pitkähköt hiukset, persoonallisen kauniit kasvot. Tältä näyttää ystäväni, jota miehet piirittävät jatkuvasti.

Eikö sinua ota päähän kulkea tuon naisen kanssa? Itse en katsoisi tuollaista tyhjäpäistä h***aa kaverina. Hän voisi tehdä itsestään rumemmankin, mutta ajattelee vain itseään. Lehmä. Kunnon emakko.

Vierailija
53/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 175 cm pitkä, erittäin hoikka (alipainon rajalla), kapea vyötärö ja leveämpi lantio, isohkot rinnat, thigh gap, vaaleat pitkähköt hiukset, persoonallisen kauniit kasvot. Tältä näyttää ystäväni, jota miehet piirittävät jatkuvasti.

Eikö sinua ota päähän kulkea tuon naisen kanssa? Itse en katsoisi tuollaista tyhjäpäistä h***aa kaverina. Hän voisi tehdä itsestään rumemmankin, mutta ajattelee vain itseään. Lehmä. Kunnon emakko.

Elämässä on muitakin asioita kuin pelkkä ulkonäkö. Tuo ystäväni on myös luonteeltaan herttainen ja hän harvoin käykin missään kun ahdistuu liiasta huomiosta. Että kehtaatkin haukkua sinulle tuntematonta ihmistä!

Vierailija
54/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on muitakin asioita kuin pelkkä ulkonäkö. Tuo ystäväni on myös luonteeltaan herttainen ja hän harvoin käykin missään kun ahdistuu liiasta huomiosta. Että kehtaatkin haukkua sinulle tuntematonta ihmistä!

Tämä edellinen viesti ei ole kirjoittamani vaan joku esiintyy minuna. Kummallista ja sairasta. - Se oikea edellinen

Vierailija
55/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelet itse itsellesi.

Vierailija
56/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on se oikea emakko.

Paskaa luonnetta ei mikään paikkaa.

Vierailija
57/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on se oikea emakko.

Paskaa luonnetta ei mikään paikkaa.

Miksi uskot kaiken netistä lukemasi?

Vierailija
58/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen. Se käy myös ainoaksi kriteeriksi, valitettavasti. Terveisin pienitissinen rannalla ruikuttaja.

Vierailija
59/59 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa ja töissä ja kohtelen miehiä kunnioittavasti ja olen mukava. Miksi minua ei löhesty kukaan mies? Jännä juttu, koska palstamiesten logiikan mukaan tämä pitäisi naisten mielestä olla riittävää naisille

Minä taas en käy suihkussa enkä töissä. En kohtele miehiä kunnioittavasti, ja olen epämiellyttävä.

Kyllä minua lähestyy kaikki sellaiset vähämieliset, juntit ja hirvitykset.

Haluaisin etteivät lähesty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän