Millainen on nainen josta lähes kaikki miehet kiinnostuu ja moni lähestyy?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyvät vain päihdeongelmaiset, mt- ongelmaiset, hörhöt ja oudot. Erehdyin naapuritalossa asuvan habitukseltaan entisen juopon kanssa jerran vaihtamaan muutaman sanan- nyt stalkkaa minua. Lopetan olemasta ystävällinen ja kohtelias, koska miehet, vardinkin em, luulevat että jos vaihtaa muutaman sanan samalla taökia tai tervehtii, niin se on sama asia kuin "mennäänkö panemaan".
Suomessa nyt on outo kulttuuri muutenkin tuon asian suhteen. Miehet ylipäätään luulevat, että small talk ja ystävällinen tervehtiminen ja hymyily takoittaa sitä, että nainen on kiinnostunut miehestä "sillai". Olen huomannut tämän sekä asiakaspalvelutyössä että vapaa-ajalla. Kun olet ystävällinen ja kohtelias asiakaspalveöuyössä, luulevat miesasiakas että haluat treffeille ja oanemaan. Missä tynnyrissä miehet täällä oinen kasvavat, kun ormaalit käytöstavat eivöt ole heille tuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyvät vain päihdeongelmaiset, mt- ongelmaiset, hörhöt ja oudot. Erehdyin naapuritalossa asuvan habitukseltaan entisen juopon kanssa jerran vaihtamaan muutaman sanan- nyt stalkkaa minua. Lopetan olemasta ystävällinen ja kohtelias, koska miehet, vardinkin em, luulevat että jos vaihtaa muutaman sanan samalla taökia tai tervehtii, niin se on sama asia kuin "mennäänkö panemaan".
Suomessa nyt on outo kulttuuri muutenkin tuon asian suhteen. Miehet ylipäätään luulevat, että small talk ja ystävällinen tervehtiminen ja hymyily takoittaa sitä, että nainen on kiinnostunut miehestä "sillai". Olen huomannut tämän sekä asiakaspalvelutyössä että vapaa-ajalla. Kun olet ystävällinen ja kohtelias asiakaspalveöuyössä, luulevat miesasiakas että haluat treffeille ja oanemaan. Missä tynnyrissä miehet täällä oinen kasvavat, kun ormaalit käytöstavat eivöt ole heille tuttuja?
Saman haluaisin minäkin tietää. Ärsyttää esim baarissa miesten väkisin seuraan änkeäminen , ja eivöt ymmärrä, jos vihjaillen sanotaan tai suoraan että halutaan olla omassa seurassa- hyvä että ei turpaan tuke Tästä syystä pit olla töykeä ja ylpeä, että saisi olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittavat, kun heitä ei lähestytä, vaikka eivät itsekään lähesty miehiä.
Jankka jankka. Mikä olikaan vastauksesi ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, hyvä vyötärö/lantio suhde, hyvä iho, kauniit kasvonpiirteet.
Noi nyt ainakin auttaa. Noi on sellaisia ominaisuuksia mitä miehet geneettisesti etsii.
Jaa. Minä olen aina näyttänyt tuolta, eikä miehet koskaan ole lähestyneet missään. Saan kehujakin ainoastaan naisilta.
Kaveripiirissäni vientiä eniten on ollut kahdella naisella: ensimmäinen on vaatimattoman näköinen, meikitön ja reippaasti ylipainoinen heppatyttö, toinen pitkä ja laiha ja runsaasti meikattu sekä tatuoitu gootti. Näillä on aina miehiä joka sormelle eivätkä sinkkuna vanhene kuin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi nyt ainakin auttaa. Noi on sellaisia ominaisuuksia mitä miehet geneettisesti etsii.
Jaa. Minä olen aina näyttänyt tuolta, eikä miehet koskaan ole lähestyneet missään. Saan kehujakin ainoastaan naisilta.
Kaveripiirissäni vientiä eniten on ollut kahdella naisella: ensimmäinen on vaatimattoman näköinen, meikitön ja reippaasti ylipainoinen heppatyttö, toinen pitkä ja laiha ja runsaasti meikattu sekä tatuoitu gootti. Näillä on aina miehiä joka sormelle eivätkä sinkkuna vanhene kuin päiviä.
Esität asian kuin maailma toimisi niin että tuo olisi jotenkin sattumanvaraista että ketkä naiset ovat niitä miesten suosikkeja ja ketkä ei. "Joillakin vaan niitä miehiä riittää, vaikka ovat ihan keskinkertaisen näköisiä", en ymmärrä".
Ei, ei tämä homma mene noin.
Nuo kaksi mainitsemaasi esimerkkinaista: luulen että kuka tahansa mies pystyy puolessa sekunnissa näkemään ja kertomaan sulle miksi se heppatyttö ja se gootti on miesten suosiossa. Ongelmasi on se että sulla ei ole miehen aivoja, joten sulta jää ne oleelliset, miehiin tehoavat viehätystekijät havaitsematta.
Käyn suihkussa ja töissä ja kohtelen miehiä kunnioittavasti ja olen mukava. Miksi minua ei löhesty kukaan mies? Jännä juttu, koska palstamiesten logiikan mukaan tämä pitäisi naisten mielestä olla riittävää naisille
Naisena olen huomannut, että miehet ihastuvat aina jos niiden vitseille nauraa.
Mulla on tällainen kaveri. Tekoripset, hiusten pidennykset (tummat) ja meikkaa itsestään aivan luonnottaman nuken näköisen. On myös tosi hoikka ja yli 170cm pitkä. Häntä lähestyy ja lähtee kadulla seuraamaan kaikenlaiset miehet. Näyttää tykkäävän huomiosta. Itseä ahdistaisi. Tässäkin asiassa sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 175 cm pitkä, erittäin hoikka (alipainon rajalla), kapea vyötärö ja leveämpi lantio, isohkot rinnat, thigh gap, vaaleat pitkähköt hiukset, persoonallisen kauniit kasvot. Tältä näyttää ystäväni, jota miehet piirittävät jatkuvasti.
Hyvä, meillä pitkillä naisilla on toivoa. Luulin, että suurin osa miehistä haluaa pienen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Harhainen.
Harrastuksissa erehdyin tervehtimään satunnaista naista ja sepä nosti nokkansa pystyyn ja oli oikein halveksivan oloinen.
Muutaman viikon tervehtimisen jälkeen nainen tuli valittamaan minulle, että enkö jo tajua, että häntä ei kiinnosta?!! Ahdistelu ei ooo nykypäivää! MeToo!!!
Kertasin yksinkertaiset tosiasiat, kuten että olen ennen tätä sanonut hänelle alle viisi sanaa puolessa vuodessa, pysynyt yli kolmen metrin päässä ja että nainen itse on tullut puheilleni.
Ja että hänen ei tarvitse huolestua lainkaan, hän ei voisi minua vähempää kiinnostaa ja että hän voisi nyt mennä yli kymmenen metrin päähän ja pysyä siellä.
Onneksi oli nuorehko, hänellä ei katkennut verisuoni päässä.
Että sellaiset voimafantasiat siellä tänään.
Räväkkä ja veemäinen, mielellään lyhyt, oikukas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esität asian kuin maailma toimisi niin että tuo olisi jotenkin sattumanvaraista että ketkä naiset ovat niitä miesten suosikkeja ja ketkä ei. "Joillakin vaan niitä miehiä riittää, vaikka ovat ihan keskinkertaisen näköisiä", en ymmärrä".
Nuo kaksi mainitsemaasi esimerkkinaista: luulen että kuka tahansa mies pystyy puolessa sekunnissa näkemään ja kertomaan sulle miksi se heppatyttö ja se gootti on miesten suosiossa. Ongelmasi on se että sulla ei ole miehen aivoja, joten sulta jää ne oleelliset, miehiin tehoavat viehätystekijät havaitsematta.
Enhän esittänyt. Kerroin oman kokemukseni enkä yhtään enempää tai vähempää. En edes yrittänyt ajatella muiden puolesta, kuten sinä tässä teit.
Pidä olkiukkosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän esittänyt. Kerroin oman kokemukseni enkä yhtään enempää tai vähempää. En edes yrittänyt ajatella muiden puolesta, kuten sinä tässä teit.
Pidä olkiukkosi.
Trollaa sua. Ei kellään oikeasti ole noin huonoa lukutaitoa edes tällä palstalla.
Sivusta
Iloinen, katsoo silmiin, luonnostaan vaalea, värikkäästi pukeutuva, hyvä kuuntelemaan ja juttelemaan, nauraa paljon, mutta ei koskaan ole ilkeä. Hän ei ole liian tiukka mielipiteissään, ei esim, äärivegaani tai ilmastoahdistunut susien pelastaja. Tolkun ihminen. Osoittaa hellyyttä, mutta ei anna panna heti eikä kaikkien. Tällainen on eräs suosittu ystävänainen, jolla riittää miesihailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä ja veemäinen, mielellään lyhyt, oikukas
Kyllä, oikea sellainen Pikku-Myy ;'D.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, katsoo silmiin, luonnostaan vaalea, värikkäästi pukeutuva, hyvä kuuntelemaan ja juttelemaan, nauraa paljon, mutta ei koskaan ole ilkeä. Hän ei ole liian tiukka mielipiteissään, ei esim, äärivegaani tai ilmastoahdistunut susien pelastaja. Tolkun ihminen. Osoittaa hellyyttä, mutta ei anna panna heti eikä kaikkien. Tällainen on eräs suosittu ystävänainen, jolla riittää miesihailijoita.
Sovinistit pysyy friendzonella.
Mitä tarkoitetaan lähestymisellä? Tullaan juttelee vai ehdottelee? Minulle jutellaan joka paikassa. Bussissa, töissä, kaupassa ja joskus kadullla. Yritän olla huomaamaton, koska en niin välitä juttukavereista. Olen pitkä, hoikka, urheilullinen, naurava, ystävällinen, pitkähiuksinen ja naurava. Ei minulle juuri koskaan kukaan mitään ehdottele.
Paljon hymyilevä, hyvät sosiaaliset taidot, ulkoisesti viehettävä (kauniit kasvot, hyvät takamus ja muhkeat rinnat), sisäinen seksikkyys (En osaa eritellä mistä se koostuu). Todella harvassa tällaiset naiset. Sanoisin, että ehkä 1/100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 175 cm pitkä, erittäin hoikka (alipainon rajalla), kapea vyötärö ja leveämpi lantio, isohkot rinnat, thigh gap, vaaleat pitkähköt hiukset, persoonallisen kauniit kasvot. Tältä näyttää ystäväni, jota miehet piirittävät jatkuvasti.
Hyvä, meillä pitkillä naisilla on toivoa. Luulin, että suurin osa miehistä haluaa pienen naisen.
Ei miehiä hirveästi kiinnosta naisen pituus. Vartalonmalli ja kasvot kiinnostavat enemmän. Lyhyet ja pitkät viehättävät yhtä paljon, pidempiä pidemmät, lyhyempiä lyhyemmät yleensä. Niinkuin naisiakin. Tällä palstalla on ihmeen paljon pituuskompleksisia naisia, joiden täytyy hehkuttaa itseään ja "ystäviään" loputtomiin.