Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen josta lähes kaikki miehet kiinnostuu ja moni lähestyy?

Vierailija
18.11.2020 |

Itsestäni kiinnostutaan harvoin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, hyvä vyötärö/lantio suhde, hyvä iho, kauniit kasvonpiirteet.

Noi nyt ainakin auttaa. Noi on sellaisia ominaisuuksia mitä miehet geneettisesti etsii.

Vierailija
2/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi nyt ainakin auttaa. Noi on sellaisia ominaisuuksia mitä miehet geneettisesti etsii.

Allekirjoitan. Silti kumman rauhassa kaveri nainen on näemmä saanut olla, kun ilmeisesti kahden vuoden aikana olen ainoa, joka on häntä tutustumis mielessä lähestynyt.

Ei tosin harmita kilpailun puuttuminen minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä, nauraa helposti

Vierailija
4/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei nalkuta kaikesta ja kaikille. N32

Vierailija
5/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Silti kumman rauhassa kaveri nainen on näemmä saanut olla, kun ilmeisesti kahden vuoden aikana olen ainoa, joka on häntä tutustumis mielessä lähestynyt.

Ei tosin harmita kilpailun puuttuminen minua.

Nainen on ehkä liian kaunis kun häntä ei lähestytä. Ei täytä aloituksen kriteerejä.

Vierailija
6/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka hymyilee ja juttelee paljon kaikille. 

Vierailija
7/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka antaa kaikille.

Vierailija
8/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestytään aika paljon: olen ihan nätti, en silti mikään kaunotar, sporttinen mutta en fitness-mimmin näköinen, vaaleat puolipitkät hiukset, sopusuhtainen vartalo, katselen avoimesti ympärilleni, en esim. välttele katsekontaktia, olen silti enemmänkin introvertti eli en esim. kauhean puhelias, työpaikka lasten parissa, pukeudun keskiluokkaisesti, käytän välillä myös hameita ja korkkareita.

Vierailija
9/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 175 cm pitkä, erittäin hoikka (alipainon rajalla), kapea vyötärö ja leveämpi lantio, isohkot rinnat, thigh gap, vaaleat pitkähköt hiukset, persoonallisen kauniit kasvot. Tältä näyttää ystäväni, jota miehet piirittävät jatkuvasti.

Vierailija
10/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi kuin miehet, avoin, iloinen juttelija.

Vierailija
11/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti lähestyttävä ja vähintään semikaunis. Mitään etuahan siitä ei ole, jos kaikenlaiset miehet lähestyvät, joten en haluaisi olla sellainen nainen. Fiksumpaa olisi toivoa olevansa nainen, jota lähestyvät ne miehet, joista itse on kiinnostunut ja muut jättävät rauhaan.

Vierailija
12/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat, kun heitä ei lähestytä, vaikka eivät itsekään lähesty miehiä.

Vierailija
13/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin vastata jos aloitus olisi: Millainen on nainen josta kaikki epätoivoiset tai muuten epämiellyttävät miehet kiinnostuu ja moni lähestyy? Tällaiset nimittäin tuntuvat pääasiassa kiinnostuvan minusta ja lähestyvän, joskus näin oli ihan riesaksi asti. Asiallisiakin kiinnostuneita on toki ollut, mutta huomattavasti pienempi määrä.

Vierailija
14/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättiä ja söpöä lähestytään helpommin kuin kaunotarta. Etuna on pitkät hiukset, hoikkuus, huoliteltu ulkonäkö, pehmeä ääni, ystävällinen hymy.

Vierailija
15/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei nalkuta kaikesta ja kaikille. N32

Yleensä kiukkuisimmat ovat naimisissa miehen kanssa. Luonteenpiirteet eivät merkitse mitään, jos on kaunis.

Vierailija
16/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika suosittu. T. Tansseissa käyvä permanentti Pirkko 78v. On kireät ja kiiltävät tekokuituvaatteet aina kun lähden joraamaan

Vierailija
17/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa eron niiden naisten, joiden läheisyydessä viisari värähtää, ja niiden muiden välillä.

Vierailija
18/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa eron niiden naisten, joiden läheisyydessä viisari värähtää, ja niiden muiden välillä.

--------

Eli kyse lähinnä ulkokuoresta? En kiinnostuisi kaltaisestasi miehestä. Hyhhyh

Vierailija
19/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhainen.

Harrastuksissa erehdyin tervehtimään satunnaista naista ja sepä nosti nokkansa pystyyn ja oli oikein halveksivan oloinen.

Muutaman viikon tervehtimisen jälkeen nainen tuli valittamaan minulle, että enkö jo tajua, että häntä ei kiinnosta?!! Ahdistelu ei ooo nykypäivää! MeToo!!!

Kertasin yksinkertaiset tosiasiat, kuten että olen ennen tätä sanonut hänelle alle viisi sanaa puolessa vuodessa, pysynyt yli kolmen metrin päässä ja että nainen itse on tullut puheilleni.

Ja että hänen ei tarvitse huolestua lainkaan, hän ei voisi minua vähempää kiinnostaa ja että hän voisi nyt mennä yli kymmenen metrin päähän ja pysyä siellä.

Onneksi oli nuorehko, hänellä ei katkennut verisuoni päässä.

Vierailija
20/59 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka on +60- vuotias. Ei mikään kaunotar, hoikka/normaali, pukeutuu nuorekkaasti, ei meikkaa, silmälasit. Aina kun olemne baarissaj oku mies lähestyy häntä. Hänestä nuorempia ovat. Hän ei flirttaile tms.

Minua ei ole koskaan lähestytty baarissa, ei edes nuorena, saatikka nyt. No, olenkin pitkä ja läski ja susiruma. Korkeintaan joku joka ei ole koskaan saanut isolta tai noin läskillä ja rumalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi