Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sairastaa oireetonta koronaa, voiko lähteä ulos kävelylle, jos ei todellakaan kohtaa ihmisiä?

Vierailija
18.11.2020 |

Tässä tuloksia jännittäessä pohdiskelen, että saanko lähteä ulos kävelylle, jos olen koronapositiivinen? Asun aivan skutsissa rivitalossa. Ei mitään vaikeuksia pitää turvavälejä ulkona kävellessä, kun ihmisiä ei näe muutenkaan. Jos jostain syystä joku toinen ihminen tulisikin vastaan, voisin vaihtaa tien toiselle puolelle ja olla 10 metrin päässä.

Onko siis tuollainen käveleminen täysin kiellettyä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap on mennyt oireettomana testiin?

Minäkin aion mennä, ennen kuin tulen Suomeen. Ja siellä sitten uudelleen, ellei sitä ole tehty liian hankalaksi - en aio maksaa 220€.

Meilläpäin testiin pääsee kuka tahansa halutessaan ja täällä testejä on tehty todella pajon. Itse olen käynyt 3 kertaa oireisen, mutta saanut aina negatiivisen tuloksen.

Tietysti pääset Suomessa testiin (tuonne eka sivulle linkatulta THL:n sivulta):

"Omaehtoinen karanteeni perustuu vapaaehtoisuuteen.  Omaehtoista karanteenia suositellaan esimerkiksi henkilölle, joka odottaa koronatestin tulosta tai tulee Suomeen korkean koronailmaantuvuuden maasta.  Matkustamiseen liittyvän omaehtoisen karanteenin pituutta voi lyhentää koronatesteillä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla