Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.Fi häiriköt

Anna
18.11.2020 |

Olemme myyneet joitakin tavaroita torissa ja todellakin ihmetyttää häiriköiden määrä, ei kaikki ole tajunnut sen olevan ostamista tai myymistä varten.
Epämääräistä kommenttia ilman ostoaikeita, kysytään tuotteesta asoita mitkä mainittu myynti-ilmoituksessa ja homma jää siihen ja viikon päästä kysytään samaa asiaa.
Ilmoituksessa lukee selkeästi nouto ja joku urpo kysyy voitteko tuoda.
Varsinkin naispuolisilta myyjiltä pyydetään kuvia vaatteet päällä ja takapuolesta useinkin ja lähetetään turhanpäiväisiä viestejä ja pyydetään Facebook kaveriksi yms.
Sovitaan tuotteelle noutoaika ja ostajaa ei näy missään eikä ilmoita mitään peruuntumisesta.

Elikkä millaisia tyyppejä nämä häiriköt ovat, arvatenkin istuvat päivät koneella ison mahansa kanssa kelan rahoilla kaljoitellen ja polleena lähettävät viestiä ja ovat niin sosiaalista, oikeasti ovat superluusereita jotka aina jäävät ilman naista eivätkä saa edes rahalla epäsiistin olemuksensa takia.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naamat kirjoitti:

Onhan noita häiriköitä.Itse myin rintaliivejäni siivouksen alta pois.Yksi sitkeä sissi onnistui väkisin vääntämään ostamisen käytettyihin pikkareihin. Ajattelin antaa sällille opetuksen. Maksoi 20e plus postit pikkareista. Pakettiin laitoin pikkarit kunnon tuoreella ja haisevalla löysällä jarruraidalla.Ei kuulunut pervosta sen jälkeen.

Joku Aziz yritti myös minulta ostaa pikkuhousuja, millään päässy häiriköstä eroon, lopulta jouduin poistamaan kaikki myynti-ilmoitukseni, ärsyttävää.

Koska torissa on alkanut lupa myydä pikkareita?

Lastenkaan pikkareita ei aik saanut myydä.

Vierailija
42/61 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naamat kirjoitti:

Onhan noita häiriköitä.Itse myin rintaliivejäni siivouksen alta pois.Yksi sitkeä sissi onnistui väkisin vääntämään ostamisen käytettyihin pikkareihin. Ajattelin antaa sällille opetuksen. Maksoi 20e plus postit pikkareista. Pakettiin laitoin pikkarit kunnon tuoreella ja haisevalla löysällä jarruraidalla.Ei kuulunut pervosta sen jälkeen.

Joku Aziz yritti myös minulta ostaa pikkuhousuja, millään päässy häiriköstä eroon, lopulta jouduin poistamaan kaikki myynti-ilmoitukseni, ärsyttävää.

Koska torissa on alkanut lupa myydä pikkareita?

Lastenkaan pikkareita ei aik saanut myydä.

Niinpä, noi pikkareita kerjäävät vajaaälyiset eivät sitä tajua vaan häiriköivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on. Meille on aina käynyt niin että tavara varataan ja luvataan tulla katsomaan muutanan päivän päästä. Ikinä ei ole ketään tullut.

No ei kannata varata. Minä kun myyn niin en varaile kenellekkään ja ostajana en itse varaa mitään vaan ostan heti.

Mulla menee mielenkiinto kohteeseen jos ilmoituksessa lukee että varattu. En voi sietää sitä että varataan.

Vierailija
44/61 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin torissa luistimia ovh.500€, puoli vuotta ollut käytössä ja mukaan lähti vielä varaterät ovh.60€.

Laitoin hinnaksi 200€, siinä oli tinkausvaraa.

Joku ehdotti 180€, sanoin että voin myydä.

Sitten ostaja alkoi haukkumaan minua kun olen ahne paska ja käy kyllä ostamassa kaupasta uudet, pommitti mua koko viikonlopun ja lähetti vielä kuvan mulle niistä uusista luistimista ja kuitin missä näkyi että oli maksanut niistä 480€, ja kysyi luulenko että hän on ihan persaukinen.

Olin vähän niinkuin hä???

Vierailija
45/61 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt monesti lastenvaatteita ja on tullut varmaan 10 kertaa kysymyksiä että voisinko laittaa kuvia lapsista alasti. Kerran laitoin, mutta ei tullut kauppoja. Tuntuu oudolta että halutaan kuvia lapsista alasti kun vaatteita halutaan ostaa.

Vierailija
46/61 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt monesti lastenvaatteita ja on tullut varmaan 10 kertaa kysymyksiä että voisinko laittaa kuvia lapsista alasti. Kerran laitoin, mutta ei tullut kauppoja. Tuntuu oudolta että halutaan kuvia lapsista alasti kun vaatteita halutaan ostaa.

Huono läppä

Vierailija
47/61 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirikön tunnistaa siitä, että se alkaa pommittaa viesteillä, viestejä saattaa tulla kymmenen, vaikka yksi olisi riittänyt, luvataan varata ja hakea tänään tai huomenna ja sovittuun hakuaikaan ei kuulu ei näy, eli paska mennytkin housuun ostajalta.

Vierailija
48/61 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tiltata ne alusvaatteitaan kaupittelevat myyjät. 

Vierailija
49/61 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kysyvät, että onko tuote vielä saatavilla ja kun vastaa, että kyllä on vielä myynnissä niin häivytään saman tien. Eli mitä sillä tiedolla tekee, jos ei ole aikomustakaan ostaa.

Toinen juttu on kun sovitaan esim. nouto niin se loppuvarmistus jää tulematta. Ei viitsisi lypsää, että onko tulossa vai ei. Esim. Asia sovittu ja tulen silloin ja silloin ja perun, jos en pääsekään tai tulen toisiin ajatuksiin.

Kolmas asia on kerjääminen. Ei tee mieli myydä, kun jo alennettua hintaa pitää kerjätä vielä moneen kertaan alemmas

Se oman nimen ja puhelinnumeron antaminenkin on joillekin kauhean vaikeaa, kun sovitaan esim. noutoa. Ei ole kiva odottaa jotain ”nannukkaa”, joka ei anna tietoja itsestään.

On tosin tämmöisissäkin tapauksissa kaupanteko joskus onnistunut. Ehkä ihmiset eivät vaan osaa ajatella.

Tässä muutama esimerkki huonotapaisesta kaupankäynnistä.

50/61 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin ostaa ei ihan halvan minkkiturkin Turusta. Ei milloinkaan päästy siihen että olisin voinut tavata hänet tai että olisi ehdottanut missä tavataan.

Asun Ruotsissa ja annoin monta vaihtoehtoa Turussa,  Sukulaiset olisivat auttaneet. Naantalin kylpylä jossa vietin viikonlopun oli vaihtoehto että vikaa on myyjissä ja ostajissakin. 

Ostinkin turkin Ruotsista . Mietin vaan kuinka helppo on myydä minkkiturkki Suomessa kun kiinnostus on nolla. 

Vierailija
51/61 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Itse halusin ostaa ei ihan halvan minkkiturkin Turusta. Ei milloinkaan päästy siihen että olisin voinut tavata hänet tai että olisi ehdottanut missä tavataan.

Asun Ruotsissa ja annoin monta vaihtoehtoa Turussa,  Sukulaiset olisivat auttaneet. Naantalin kylpylä jossa vietin viikonlopun oli vaihtoehto että vikaa on myyjissä ja ostajissakin. 

Ostinkin turkin Ruotsista . Mietin vaan kuinka helppo on myydä minkkiturkki Suomessa kun kiinnostus on nolla. 

Eipä tainnut olla hänellä sitä turkkia, rahat olisi halunnut etukäteen ja sitten häipynyt. Ei kai siinä muuta selitystä ehkä ole.

Vierailija
52/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia tulee heitettyä kaatopaikalle kaikki alle 30 euron tavara

Vierailija
53/61 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on täynnä huijareita ja pilaostajia, kummallisia "osto"ilmoituksia tullut vähän väliä ja mitään ei olla kuitenkaan ostamassa, kyse parin euron tuotteesta vieläpä. Ja sen jälkeen koko profiili hakkeroitiin, enää ei onnistu kirjautuminen. Täytyy pyytää ylläpitoa poistamaan profiili, torifi on pilaostajien ja kiusaajien paikka. Ja sitten lisänä myös englantia käyttävät jotka tarjoavat 2e tavarasta sisältäen postimaksut, vaikka postikulutkin on enemmän ei mene jakeluun. Naurettavaa, meni suoraan torjuntaa se huonoa suomea käyttänyt 2e tinkaaja, siirtyi varmaan tinkaamaan muilta eurolla. Hirveän vastuuton sivu, jossa saa tehdä mitä vain. Pelottavaa jos joku päästää ovelleen tai menee viemään tavaraa vastaaville häiriköille, alkaisivat varmaan kerjätä ilmaistavaraa. 

Vierailija
54/61 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa lukee selkeästi nouto ja joku urpo kysyy voitteko tuoda."

Taidat itse olla vähän urpo. Jos kirjoitat ilmoitukseen "nouto", jätät avoimeksi tuomisen, eli ostaja tulkitsee sen seuraavasti "mieluummin nouto, mutta erikoistapauksissa voidaan sopia jotain muutakin".

Jos sinulle kelpaa vain nouto, silloin ilmoitukseen kirjoitetaan "vain nouto" 

Vierailija
55/61 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kannattaako ilmoittaa oma numero vai käyttää prepaidia? Eikö se anna mahdollisen huijarin kuvan jos on prepaid? Itse en ole koskaan myynyt Torissa mutta olisi kyllä ylimääräistä tavaraa.

Vierailija
56/61 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan varmaan kohta ilmoitukset pois. En jaksa sitä säätämistä.

"Voisin ehkä tulla silloin ja silloin. Eikun sittenkin pääsen vartin päästä." Sori vaan, mutta en päivystä koko päivää tori-viestejä.

Tämä on kaikista rasittavinta! Olin myymässä vanhoja tavaroitani ja ostaja sanoi ensin tulevansa noutamaan huomenna, sen jälkeen lähetti illalla viestin että ei ehkä tulekaan huomenna jos ei huvitakkaan ja tulee hakemaan tuotteen sitä seuraavana päivänä. Seuraavana aamuna sitten lähetti viestin että tuleekin tänään useampi tunti ennen sovittua aikaa 😂 Tuntuu itsestä jotenkin uskomattomalta että aikuiset ihmiset viitsivät käyttäytyä noin.

Vierailija
57/61 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Huuto sit parempi paikka, eikö siellä ole ärsyttäviä vonkaajia ja vääntäjiä?

Vierailija
58/61 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä jotain harvinaistakin sälää etsiessä joutuu turvautumaan tori.fi:hin. Sikäli ei voi skipata kerta kaikkiaan. Yksi mikä on kerrassaan väärin on "myydään tarjousten perusteella". Aikanaan Keltaisen Pörssin sivulla oli hinta pakko laittaa, ja ei kai tämä mikään huuto.net ole. Kyllä myyjä määrää hinnan, ei tarvii laittaa ilmoitusta jos pelottaa. Lisäksi, olematta yhtään ra sis ti tori.fi on hyvä indikaattori sille miten kotouttaminen on epäonnistunut ja kenen kulttuuri sillä rikastuu. Nimittäin naamanväriin katsomatta kaupat kyllä sopii minulle ja mahdollisuus annetaan joka iikalle. Joillakin vaan on tarkoitus järjestää tupla vaiva ja tuote puoleen hintaan ja sitten perutaan. Kuinka tämä kansanosa pärjää missään kohtaa elämässä millään määrärahoilla.

Vierailija
59/61 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina etsiskellyt Torista huonekaluja ja sisustukseen liittyviä tavaroita ja ihmetyttää miksi ihmiset ei laita kunnollisia mittoja esim huonekaluihin. Haluaako porukat oikeesti vastata joka iikalle erikseen miten leveä lipasto on, vai mikä on homman nimi.

Vierailija
60/61 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aikoinaan nimi- ja nimimerkkilistaa näistä ja lokeroiden esim. eri osastoihin kyselijä/hoono soomi/mentaali ym. Sikäli että vois vaikka vuoden päästä muistuttaa mitä on tullut varattuna että noudatko jo vai saanko heittää pois sinun omaisuuttasi kun alkaa olla homeessa..... En tietenkään tätä voi suositella ja rikokseen yllyttää, näitä sosiaalitapauksia suojelee laki henkilörekistereistä tai jotain ja kellä tässä maassa onkaan paras oikeusturva ja ymmärtävä yhteiskunta kun mietitään vaikka oikein porukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi