Kuinka kauan jaksatte naida oikeesti
En nyt tarkoita esileikkien kanssa vaan naintia. Itse laukean vartissa, tähän kysymykseen voi vastata myös naiset. Kuinka kauan teitä pitää naida että saatte orgasmin?
Kommentit (51)
Emännällä on niin hyvä peppu että takaapäin tulen minuutissa, jos kakkosta saa niin reilusti alle minuutissa. Toki voin pidätellä jos tarve vaatii mutta välillä kokeillaan "että kuinka nopeasti on mahdollista". parhaillaan on suuhoidossa tullut 15 sekunnissa pitkän tauon jälkeen.
No koska oon nainen. Yksi mies halus naista mut ja alettiin seurustelemaan mutta sitte kun
Katottiin tv:tä hän halus puristella mun rintoja ja nuolla mun pilliä sitten lähin pois
Eikös tässä ny oo ihan pieni ero naimisella ja saamisella?
Näin miehenä (M44) niin kyllä saan ihan toisen käsittelyssä vaikka minuutissa jos niin on tai niinkun yleensä, tarvittaessa pitkitän kunnes toinen tulee.
Nyt sinkkuna tos ollu muutaman kerran 2-3 tunnin naimis sessioita niin et ihan pieni tauko välillä ... enemmänhän tämmöset asiat on siitä kiinni mitä se toinenkin tuntuu ja mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin revitte pelihousunne yllä olevien vastausten vuoksi kannattaa lukea allaoleva:
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynnan_kesto_tutkimusten_valossa
"Yhdynnän kesto on noin 9 minuuttia
Yhdynnän kesto on ollut viime aikoina paljon esillä, koska alkuvuodesta markkinoille tuli ensimmäinen ennenaikaiseen siemensyöksyyn tarkoitettu lääke, dapoksetiini (Priligy). Ennenaikaisen siemensyöksyn määritelmään kuuluu, että siemensyöksy tulee noin minuutissa yhdynnän aloittamisesta, käytännössä toimivana rajana voidaan pitää kahta minuuttia.
Kuinka kauan yhdyntä sitten normaalisti kestää? Useilla miehillä (ja myös naisilla) on täysin väärä käsitys asiasta. Normaalina ja toivottavana pidetään jopa yli 20 - 30 minuutin aikoja. Julkaistua tietoa asiasta on yllättävän vähän. Viidessä tutkimuksessa (1987-2008) yhdynnän kestoa on mitattu, kolmessa tutkittavat arvioivat ajan itse ja kahdessa käytettiin sekuntikelloa. Aika voidaan ilmoittaa keskiarvona tai mediaanina. (Mediaani tarkoittaa sitä, että puolet mitatuista joista ovat mediaanin alapuolella ja puolet yläpuolella.)
Näiden viiden tutkimuksen perusteella yhdynnän keston keskiarvo on noin 9 minuutta ja mediaani noin 7 minuuttia. Tämä aika siis kuluu yhdynnän aloittamisesta siemensyöksyyn. Tässä katsauksessa ei käsitellä lainkaan yhdyntään normaalisti kuuluvaa esileikkiä ja sen kestoa.
Sitä kuinka kauan naisella kestää orgasmin saaminen on erittäin vähän tutkimustietoa. Vielä julkaisemattomassa hollantilaisessa tutkimuksessa asianmukaisen stimulaation avulla naisilta kului keskimäärin noin 10 minuuttia orgasmin saamiseen. Tämän perusteella miehillä todettu noin 9 minuutin keskiarvo näyttää suurin piirtein riittävältä ajatellen naisen orgasmin saamista yhdynnässä. Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu. Esimerkiksi pelkät yhdyntäliikkeet harvoin riittävät.
Juhana Piha
Lähteet:
Strassberg ym, Arch Sex Behav 1987;16:327
Rowland ym, J Psychosom Res 2000;48:69
Varden Broucke ym, J urol 2007;177:237
Waldinger ym, J Sex Med 2005;2:498
Corty ym, J Sex Med 2008;5:2697""Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu."
Tämä se jaksaa aina naurattaa. Pitää kyllä paikkansa, mutta miksi näin on, sitä ei koskaan kerrota.
Vain pienehkö osa miehistä on riittävän hyvin varustettu, että nautinto on naisellekin mahdollista. Ja sellaisen miehen kanssa ei muuten tarvita kymmentä minuuttia....
Useita tunteja pienillä tauoilla. Siis ei mitään 2 - 3 tuntia vaan useita. Ja tuo on paskapuhetta, että nainen, joka EI SAA emätinorgasmeja saisi niitä, jos miehellä on iso. Kun ei saa, ei saa....ja on todella iso. Eli toiseen kysymykseen, minua voisi naida maailmankaikkeuden loppuun saakka enkä saisi.
Se on kiva kun sedät tulee aina tänne kertomaan "miten asiat oikeasti on"......
Vakee kuvitella että joku nainen tykkäisi että sitä pelkästään panee 30 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Vakee kuvitella että joku nainen tykkäisi että sitä pelkästään panee 30 minuuttia
Jos pano tuntuu hyvältä niin miksi ei? Sitten taas muuta väliin ja jatkuu. Orkun kans panolla ei minulla ole mitään tekemistä mutta hemmetti miten hyvältä se tuntuu.
Voin aika hyvin säädellä laukeamistani. Sanoisin että 5 min pikapano onnistuu kun tilanne on sopivan kiihottava. Normaalisti 20-30 min. Ja sitten kun halutaan rauhassa pitkään maksa annan naisen saada orkkujan ja tulen lopuksi vaikka kahden tunnin päästä. Upeaa on sellaiset aamut kun kiireettömästi ja asentoja vaihdellen vaan nussitaan ja lopulta pitää vartti elpyä että näkee jotakin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tarkoita esileikkien kanssa vaan naintia. Itse laukean vartissa, tähän kysymykseen voi vastata myös naiset. Kuinka kauan teitä pitää naida että saatte orgasmin?
2-10 min riittää, en tarvitse tai kaipaa pitkää esileikkiä, tai paikat puutuu.
Ehkä 10 min on ihanne kaikkinensa, esileikin kera muutamassa minuutissa tulen. Mies ei tykkää nuolemisesta vaikka olen hyvin hygieeninen ja mies tunnustanut että pimppini tuoksuu aina hyvältä/neutraalilta. Olen yhden miehen nainen, joten bakteerikanta alakerrassa lähes neitsyen tasoa.
Mutta olen tyytyväinen näin, koska miehen kova muna tyydyttää, tuntuu niin hyvältä sisällä. Toki, joskus olisi ihanaa kokea kun mies hyväilee tai panee takaa päin. Mies haluaa vain että ratsastan päällä.
Meillä mies kykenee jopa tunnin vetoihin. Hallitsee tulemisensa todella hyvin. Tarvittaessa pidempään ja useampi tuleminen, mutta kikkeliä lepuutettava välissä. Itse pystyn tulemaan lukuisia kertoja. Ainoastaan pillu alkaa joskus turvota niin että tekee mieli lopettaa pitkussä sessioissa 😅 onko kellään kokemusta kun kaksi miestä hoitaa yhtäaikaa (fmm).
Vierailija kirjoitti:
2-10 min riittää, en tarvitse tai kaipaa pitkää esileikkiä, tai paikat puutuu.
Ehkä 10 min on ihanne kaikkinensa, esileikin kera muutamassa minuutissa tulen. Mies ei tykkää nuolemisesta vaikka olen hyvin hygieeninen ja mies tunnustanut että pimppini tuoksuu aina hyvältä/neutraalilta. Olen yhden miehen nainen, joten bakteerikanta alakerrassa lähes neitsyen tasoa.
Mutta olen tyytyväinen näin, koska miehen kova muna tyydyttää, tuntuu niin hyvältä sisällä. Toki, joskus olisi ihanaa kokea kun mies hyväilee tai panee takaa päin. Mies haluaa vain että ratsastan päällä.
Kuullostaa aika tylsältä pitemmänpäälle, kyllä toisen nuoleminekin, muutenkin koskettelu ja kiusaaminen on todella tärkeää kun se pistää yleensä toisen aika vauhtiin ja anomaan lisää.
Yhden täydellisesti edelliseen kirjoittajaan,paitsi että saan kyllä pieniä orgasmeja rakastelun aikana mutta niin sanotusti laukeamatta,jolloin lopullinen orgasmi ja laukeaminen esim ko ajan kuluttua tuntuu irroitavan peniksen paikoiltaan aivan kuin sekin sinkoutuisi vaginaan. Nautinto on sanoin kuvaamatonta ja melkein tajunnan vievää. t: Rockmies-50v
Jos mies saa orgasmin ilman siemensyöksyä, tarkoittaa se lähes aina munan lerpahtamista eli stondis lakkaa, aivan samoin kuin siemensyöksyn jälkeen. Vain erittäin harva mies pystyy jatkamaan panemista välittömästi orkun jälkeen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kirjoituksesi on sitä luokkaa etten usko sinun kuuluvan niihin erittäin harvoihin.