Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan jaksatte naida oikeesti

Vierailija
18.03.2014 |

En nyt tarkoita esileikkien kanssa vaan naintia. Itse laukean vartissa, tähän kysymykseen voi vastata myös naiset. Kuinka kauan teitä pitää naida että saatte orgasmin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta testattu,5 ja 1/2 tuntia, välillä kaksi pientä taukoa. ;-)

Vierailija
22/51 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo kelloa katsonu. Miehen pitää pitkään hyväillä minua ja olla lähellä, pitää otteessaan. Joka paikkaa suukotella. Otan pitkästi suihin tavoitteena saada "lypsy." Sitten voisi alkaa kiireetön akti eri asennoissa. Tavoitteena nousujohteinen rakastelu, lopussa täydellistä jos saamme yhtäaikaa. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainut kertaakaan...

Vierailija
24/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rakastaja joka jaksaa helposti vaikka tunnin. Hän kykenee estämään laukeamisen. Yleensä siinä kohtaa vaihdetaan asentoa. Itse tulen yhdynnän aikana kerran.

Ilonpilaajalle tiedoksi, keskiarvo on keskiarvo tässäkin asiassa.

Vierailija
25/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. 5-15 minuuttia, nainen olen. Sitten laukean jos se on tullakseen. Aika riippuu pääasiassa siitä kauanko on jaksanut lämmitellä. Jos tuosta paljon pitemmäksi menee, alkaa tunto hävitä kriittisistä paikoista, ja siihen ei auta sitten enää sormet, kieli tai mitkään lelut. En myöskään pysty laukeamaan kuin kerran yhdynnän aikana, enkä vielä seuraavanakaan päivänä uudestaan, en miehen kanssa, omin käsin, tai leluilla. Seksi tosin voi olla seuraavanakin päivänä nautinnollista, orgasmia vaan en voi saada.

Vierailija
26/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena oli vaikea eikä osannut säädellä kiiihottumista ja ehkä liian innon vuoksi pidättää pidempään. Sitten pidempään saman naisen kanssa seurustellessa opin kestämään paremmin ja vuosien päästä jaksoin kun ollut mihinkään kiirettä monta tuntia ja parikin näitä varveja yössä. Ei siis yhtä rynkytystä vaan välillä hitaasti nauttien, hyväillen ja koko ajan kuitenkin niin kovana pysyen, ettei ollut vaikea pysyä sisällä. Sen aikainen nainen tykkäsi kovasti, vaikka välillä huokailikin että eikö nukuttaisiin jo kun väsyttää ja paikat alkaa olla helinä.

No elämä vei meitä sitten eri suuntiin ja suhde loppui kun olimme niin etäällä toisistamme. Sitten vuosia tuon suhteen päätyttyä olin kerran lomalla yökerhossa, jossa en ollut käynyt vuosiin kun se ei enää niin kiinnostanut. Olin ihan muina miehinä uteliaisuudesta liikkeellä, vailla mitään suunnitelmia.

Törmäsin baaritiskillä tuon entisen naisen kaveriin, nuoruudessa kai olivat bestiksiä. Juttelimme niitä näitä, eikä mulla ollut mitään mielessä häntä kohtaan, ehkä juuri siksi että en ajatellut hän sillä tavalla. No keskustelu johti juhannukseen kun olimme mökillä saman aikaan, kun hän lähti mukaamme kun oli laittanut oman suhteensa poikki vasta eikä ollut mitään ohjelmaa Juhannuksena. Aikamme muistelimme ja naureskelimme. Sitten hän kysyi, että katselimmeko (me miehet, siellä oli pari nuorempaa naiseni veljeä myös) kun he kävivät saunassa ja uimassa. Ei emme katselleet, vastasin ja kysyin, entäs he (hän ja mun silloinen N.N)? Hän vastasi, että olivat katselleet ja leveä häpeämätön hymy päälle. Emmin, mitä tuohon pitäisi sanoa. Sitten olin kysymässä jotain, kun hän kysyi että jaksoinko todella sängyssä niin kauan kuin N.N kertoi? Olin aika hämilläni, oli niin suoraa puhetta, mitä pitäisi sanoa ja sain vaivoin kysyttyä mitä kaikkea N.N olisi kertonut hänelle suhteestamme? Sain kuulla lyhyesti, että jotakuinkin kaiken. Päässä surisi, enkä, tiedä mitä ajattelin. Olin aika hämilläni enkä tiennyt minne katsoa. Sitten kysyin mitä hän ajattelee kaikesta siitä? Hän siristi silmiä, hiljaa ujosti sanen joskus haluavansa kokea sellaista. Kysyin vaivoin yhtä hiljaa, minunko kanssa vai jonkun muun? Hän punastui hieman eikä vastannut mitään. Hetken hiljaisuuden päästä kysyin, lähdetäänkö jonnekin muualle ja hän vain nyökkäsi.

Ulos päästyämme kadulle nurkan taakse suutelin häntä ekan kerran ja kysyin lähtisikö hän luokseni. Näin vastauksen silmistä, otin kädestä ja johdon astelemaan edeltä parin korttelin päähän jossa asuin.

No sen saattaa arvata miten siinä kävi. Se oli ehkä elämäni parasta rakastelua mitä olen kokenut, osittain siksi varmasti että edellisestä kerrasta oli molemmilla aikaa ja osaisimme nauttia siitä täysin sydämin pitkälle aamutunneille asti. Seuraavana päivänä eroaminen ei meinannut onnistua ollenkaan kun kiihotuimme toisistamme ja jatkoimme aina vain uudestaan kunnes paikat alkoivat olla niin hellät, että koskettaminen viilsi. Se jäi kuitenkin ainoaksi kohtaamiseksi, silloin ei ollut kännyköitä ja en oikein tiedä, mutta oletan että hä ei halunnut alkaa seurustella entisen bestiksensä exän kanssa. Kerran sain puhelimella kiinni ja hän sitten siinä hieman kiusoitellen sanoi, että N.N oli ollut oikeassa suhteeni ja hänellä oli ollut seuraavana päivänä paikat niin arat ettei käveleminen tuntunut kivalta.

Nyt tuosta on siis jo aikaa, en ole nähnyt kumpaakaan sen jälkeen. Asutaan kaikki eri paikkakunnilla.

Lyhyesti, mies voi harjoittaa kestoajan huomattavasti. Hyvä kunto, terveelliset elämäntavat, hyvä terve itsetunto molemmilla, mutta ennen kaikkea rauhallisuus, hätäilemättömyys sekä keskittyminen toiselle hyvän tuottamiseen ovat ne mitkä auttava kehittämään kestoa.

Vierailija
27/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin kestän jos oikein pinnistän

Vierailija
28/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan kaksi työntöä jos ei ole koskettu penikseen sitä ennen. Vaimo saa jo ekalla työnnöllä.

Vierailija
29/51 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 minuuttia on aika hyvä, pidempi jo puuduttavaa. Mies ei jaksa kuin maks minuutin :/

Vierailija
30/51 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie sanon sen että jos nainen rakas ja tärkeä niin kesto sitä pitempi eli tunteet pelissä. eikä se kesto vaan laatu ratkaisee ehkäpä naiset samaa mieltä. ps. oon varattu ja salarakas 10v. parasta sekiä ikinä.

Vierailija
31/51 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla lopeteltiin joskus 9 maissa. Aloitettiin kun illalla telkkarista loppui ohjelmat. En muista kanavaa. Tää päivä menikin sitten nukkumiseen. Kohta aletaan katsoon taas telkkaria ja sitten...

Vierailija
32/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se yhdyntävaihe kestää jotain 10 minuuttia yleensä. Ennen sitä hyväilyjä, kiihotusta käsin, nuolemista, pientä piiskaustakin joskus vaimon pepulle. Vaimo saa yhden tai kaksi, minä kerran. Rakasteltu yhdessä jotain 35 v eli kokemusta on....

Vierailija
33/51 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opetellut kestämään sen puoli tuntia, joka kumppaniltani vie orkun saamiseen. Jos jatkan siitä, hän saa toisen orkun 20 minuutin päästä, mutta kolmanteen menee taas uusi puoli tuntia. Kerran harrastimme yhdyntää kolme ja puoli tuntia, meillä oli videokamera päällä ja siinä neljän tunnin nauha, joten faktaa on esittää tarvittaessa. Ja näkyy siinä videossa takana herätyskellokin, josta asian voi tarkastaa.

Mutta normi on puoli tuntia, mykyään pidämme sen jälkeen tunnin tauon, ennen kuin uusimme.

Olisi mukava katsella se videonauha. Miten onnistuisi?

Vierailija
34/51 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies, joka oli minua 20 vuotta vanhempi itse ollessani n. 35 -vuotias. Hän opetti minut nauttimaan pitkistä yhdynnöistä, jotka kestivät joka tapaamisella tunnin ja kolme varttia, siis penetroituneena. Minulla ei ole ollut vaikeuksia laueta yhdynnässä, enkä myöskään mene niistä mitenkään araksi, joten laukesin ensimmäisen kerran ehkä 15 minuuttia yhdynnän aloittamisesta ja sen jälkeen ehkä kymmenen minuutin välein.

Sanomattakin selvää, että nautin tästä kaikin voimin, niinkauan kuin suhdetta kesti. Ja olisin toki voinut jatkaa varmaan paljon kauemminkin, vaikka tyytyväinen olinkin.

Vierailija
35/51 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin revitte pelihousunne yllä olevien vastausten vuoksi kannattaa lukea allaoleva:
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynnan_kesto_tutkimusten_valossa

"Yhdynnän kesto on noin 9 minuuttia

Yhdynnän kesto on ollut viime aikoina paljon esillä, koska alkuvuodesta markkinoille tuli ensimmäinen ennenaikaiseen siemensyöksyyn tarkoitettu lääke, dapoksetiini (Priligy). Ennenaikaisen siemensyöksyn määritelmään kuuluu, että siemensyöksy tulee noin minuutissa yhdynnän aloittamisesta, käytännössä toimivana rajana voidaan pitää kahta minuuttia.

Kuinka kauan yhdyntä sitten normaalisti kestää? Useilla miehillä (ja myös naisilla) on täysin väärä käsitys asiasta. Normaalina ja toivottavana pidetään jopa yli 20 - 30 minuutin aikoja. Julkaistua tietoa asiasta on yllättävän vähän. Viidessä tutkimuksessa (1987-2008) yhdynnän kestoa on mitattu, kolmessa tutkittavat arvioivat ajan itse ja kahdessa käytettiin sekuntikelloa. Aika voidaan ilmoittaa keskiarvona tai mediaanina. (Mediaani tarkoittaa sitä, että puolet mitatuista joista ovat mediaanin alapuolella ja puolet yläpuolella.)

Näiden viiden tutkimuksen perusteella yhdynnän keston keskiarvo on noin 9 minuutta ja mediaani noin 7 minuuttia. Tämä aika siis kuluu yhdynnän aloittamisesta siemensyöksyyn. Tässä katsauksessa ei käsitellä lainkaan yhdyntään normaalisti kuuluvaa esileikkiä ja sen kestoa.

Sitä kuinka kauan naisella kestää orgasmin saaminen on erittäin vähän tutkimustietoa. Vielä julkaisemattomassa hollantilaisessa tutkimuksessa asianmukaisen stimulaation avulla naisilta kului keskimäärin noin 10 minuuttia orgasmin saamiseen. Tämän perusteella miehillä todettu noin 9 minuutin keskiarvo näyttää suurin piirtein riittävältä ajatellen naisen orgasmin saamista yhdynnässä. Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu. Esimerkiksi pelkät yhdyntäliikkeet harvoin riittävät.

Juhana Piha

Lähteet:

Strassberg ym, Arch Sex Behav 1987;16:327

Rowland ym, J Psychosom Res 2000;48:69

Varden Broucke ym, J urol 2007;177:237

Waldinger ym, J Sex Med 2005;2:498

Corty ym, J Sex Med 2008;5:2697"

"Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu."

Tämä se jaksaa aina naurattaa. Pitää kyllä paikkansa, mutta miksi näin on, sitä ei koskaan kerrota.

Vain pienehkö osa miehistä on riittävän hyvin varustettu, että nautinto on naisellekin mahdollista. Ja sellaisen miehen kanssa ei muuten tarvita kymmentä minuuttia....

Vierailija
36/51 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opetellut kestämään sen puoli tuntia, joka kumppaniltani vie orkun saamiseen. Jos jatkan siitä, hän saa toisen orkun 20 minuutin päästä, mutta kolmanteen menee taas uusi puoli tuntia. Kerran harrastimme yhdyntää kolme ja puoli tuntia, meillä oli videokamera päällä ja siinä neljän tunnin nauha, joten faktaa on esittää tarvittaessa. Ja näkyy siinä videossa takana herätyskellokin, josta asian voi tarkastaa.

Mutta normi on puoli tuntia, mykyään pidämme sen jälkeen tunnin tauon, ennen kuin uusimme.

Olisi mukava katsella se videonauha. Miten onnistuisi?

Jos kysyjä on nainen, asia voi järjestyä. VHS-videonauhan katselu ei enää onnistu, mutta PC:n kovalevyllä on parhaita paloja tallella. Huom. Vain 60 km säteellä Järvenpäästä.

Pistä tänne sähköpostiosoite(tekaistu, mutta toimiva), niin katsotaan, josko onnistuisi.

Vierailija
37/51 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoita esileikkien kanssa vaan naintia. Itse laukean vartissa, tähän kysymykseen voi vastata myös naiset. Kuinka kauan teitä pitää naida että saatte orgasmin?

wtf tuota oikeesti sanaa viljelet oletko teini? koko elämäni olen nainut valitettavasti ruoka ja uni on tärkeämpää ja työ välttämätön pakko kun naimisella ei tienaa.

Vierailija
38/51 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan koskaan mitannut, mutta kestän yleensä arviolta 3-5 minuuttia yhdynnässä , kun liike on jatkuvaa. Jos siis olisin kiihottuneena ja kovana ja vaimoni vaikka alkaisi runkata minua tasaisella tahdilla niin kestäisin tuon 3 min.

Toisinaan onnistun pysäyttämään sopivasti yhdynnässä liikkeen juuri sillä nimenomaisella hetkellä kun olen laukeamaisillani, silloin tuntuu kuinka kaluni alkaa nytkähdellä muutaman kerran. Kun liike pysähtyy juuri oikealla hetkellä, laukeamisen tunne menee ikään kuin ohitse ja kalu muuttuu hiukan tunnottomaksi, vaikka pysyykin vielä yhtä kovana. Silloin pystyn kestämään niin kauan kuin vain vaimoni haluaa jatkaa ja se tuntuu hyvältä hänestä.

Pääsen tuohon "kestävään" tilaan ehkä joka kymmenennellä yhdyntäkerralla, joten valitettavan harvinaista herkkua. Joka kerta se kuitenkin tuntuu yhtä mahtavalta.

Vierailija
39/51 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin revitte pelihousunne yllä olevien vastausten vuoksi kannattaa lukea allaoleva:
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynnan_kesto_tutkimusten_valossa

"Yhdynnän kesto on noin 9 minuuttia

Yhdynnän kesto on ollut viime aikoina paljon esillä, koska alkuvuodesta markkinoille tuli ensimmäinen ennenaikaiseen siemensyöksyyn tarkoitettu lääke, dapoksetiini (Priligy). Ennenaikaisen siemensyöksyn määritelmään kuuluu, että siemensyöksy tulee noin minuutissa yhdynnän aloittamisesta, käytännössä toimivana rajana voidaan pitää kahta minuuttia.

Kuinka kauan yhdyntä sitten normaalisti kestää? Useilla miehillä (ja myös naisilla) on täysin väärä käsitys asiasta. Normaalina ja toivottavana pidetään jopa yli 20 - 30 minuutin aikoja. Julkaistua tietoa asiasta on yllättävän vähän. Viidessä tutkimuksessa (1987-2008) yhdynnän kestoa on mitattu, kolmessa tutkittavat arvioivat ajan itse ja kahdessa käytettiin sekuntikelloa. Aika voidaan ilmoittaa keskiarvona tai mediaanina. (Mediaani tarkoittaa sitä, että puolet mitatuista joista ovat mediaanin alapuolella ja puolet yläpuolella.)

Näiden viiden tutkimuksen perusteella yhdynnän keston keskiarvo on noin 9 minuutta ja mediaani noin 7 minuuttia. Tämä aika siis kuluu yhdynnän aloittamisesta siemensyöksyyn. Tässä katsauksessa ei käsitellä lainkaan yhdyntään normaalisti kuuluvaa esileikkiä ja sen kestoa.

Sitä kuinka kauan naisella kestää orgasmin saaminen on erittäin vähän tutkimustietoa. Vielä julkaisemattomassa hollantilaisessa tutkimuksessa asianmukaisen stimulaation avulla naisilta kului keskimäärin noin 10 minuuttia orgasmin saamiseen. Tämän perusteella miehillä todettu noin 9 minuutin keskiarvo näyttää suurin piirtein riittävältä ajatellen naisen orgasmin saamista yhdynnässä. Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu. Esimerkiksi pelkät yhdyntäliikkeet harvoin riittävät.

Juhana Piha

Lähteet:

Strassberg ym, Arch Sex Behav 1987;16:327

Rowland ym, J Psychosom Res 2000;48:69

Varden Broucke ym, J urol 2007;177:237

Waldinger ym, J Sex Med 2005;2:498

Corty ym, J Sex Med 2008;5:2697"

"Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu."

Tämä se jaksaa aina naurattaa. Pitää kyllä paikkansa, mutta miksi näin on, sitä ei koskaan kerrota.

Vain pienehkö osa miehistä on riittävän hyvin varustettu, että nautinto on naisellekin mahdollista. Ja sellaisen miehen kanssa ei muuten tarvita kymmentä minuuttia....

Vai riittävän hyvin varusteltu... Höpö höpö. Nykyiselläni on pieni. Sellainen, että ennen ensimmäistä penetraatiota olin valmis jo hautaamaan muuten hyvin alkaneen suhteen. Kuinka ollakaan ensimmäisestä työnnöstä yhdyntä oli jotain taivaallisen nautinnollista. Ihania emätinorgasmeja toisensa perään. Edelleenkin. Olin kuvitellut saaneeni aiemmilta hyvin varustelluilta miehiltäni hyvää seksiä. Hänen kanssaan ymmärsin vain tyytyneeni keskivertoon, kun en paremmastakaan tiennyt.

Vierailija
40/51 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-45 minuuttia.