Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sydänfilmiin riistuutua, apua?

Vierailija
18.03.2014 |

Mulla on törkeet rytmihäiriöt ja mietin ainakin, että soittaisin työterveyshoitajalle ja kysyisin, pitääkö mun mennä käymään lääkärissä, sillä noihan on kuitenkin viattomia, eikös ole. Mutta mulla on myös korkea verenpaine, joten ehkä mun olisi syytä saada niitä beetasalpaajia? Nytkin tulee koko ajan n. 20 lyönnin jälkeen aina yksi välistä jättö. Ollut pari vuorokautta nyt tollasta, yöllä vaikee nukkuu, kun jysähtelee. Se vaan tuntuu vaan pahalta, ymmärrän kyllä että en ole saamassa sydänkohtausta.

Mutta jos työterkkari komentaa mut saman tien sinne ekg:hen, niin ei kai mun tarvi riisua farkkuja? Eikö ne lätkät voi laittaa paljaisiin nilkkoihin ja mihin muualle? Mulla on karmeet menkat ja side näkyy mummoalkkarien läpi ja säärikarvat ajamatta ja sitä paitsi palelen, ei kai mun ole alasti maattava missään tutkimuspöydällä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:03"]

Mulla on törkeet rytmihäiriöt ja mietin ainakin, että soittaisin työterveyshoitajalle ja kysyisin, pitääkö mun mennä käymään lääkärissä, sillä noihan on kuitenkin viattomia, eikös ole. Mutta mulla on myös korkea verenpaine, joten ehkä mun olisi syytä saada niitä beetasalpaajia? Nytkin tulee koko ajan n. 20 lyönnin jälkeen aina yksi välistä jättö. Ollut pari vuorokautta nyt tollasta, yöllä vaikee nukkuu, kun jysähtelee. Se vaan tuntuu vaan pahalta, ymmärrän kyllä että en ole saamassa sydänkohtausta.

Mutta jos työterkkari komentaa mut saman tien sinne ekg:hen, niin ei kai mun tarvi riisua farkkuja? Eikö ne lätkät voi laittaa paljaisiin nilkkoihin ja mihin muualle? Mulla on karmeet menkat ja side näkyy mummoalkkarien läpi ja säärikarvat ajamatta ja sitä paitsi palelen, ei kai mun ole alasti maattava missään tutkimuspöydällä?

[/quote]

Vain paita täytyy riisua, ei housuja ja alaruumista. 

Vierailija
2/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse paitaakaan riisua, jos se on sen verran löysä, että sitä voi vähän nostaa. Juuri käytin yhtä sukulaista sydänfilmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

ap

Vierailija
4/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit pitää myös riisua. Alaruumista ei tarvii sukkia lukuunottamatta.

Ota ihan iisisti, ei ole kauheeta.

Vierailija
5/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei housuja tarvitse ottaa pois, sukat tarvii ja housun lahkeita voit kääriä siten, että nilkat on paljaana. Paita ja rintsikat kyllä tarvii ottaa pois :/ mutta sitten kun ne läpyskät on paikoillaan, niin paidan voi laittaa siihen päälle suojaks..

Vierailija
6/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu housuista. jos on kireät lahkeet tai lahkeissa jotain metallisia tms häiritseviä härpäkkeitä, niin parempi riisua. Tissit paljaana pitää olla. Ja jos on säärikarvoja, hoitajat ajelevat ne lätkien kohdalta.

Vierailija
7/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ajella säärikarvoja ellei ne ole niin tuuheat ettei lätkät tartu. 

Vierailija
8/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä muuten ajellaan.

Vierailija
9/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et AP ajele itse niitä säärikarvoja? Ei mene monta minuuttia ja luulis olevan mukavampi olotila itsellesi?

Vierailija
10/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:01"]

[/quote]

No enpä muuten ajele. Rintakarvat ajelen, jos on sellaiset ettei saa filmiä näkymään. Harvalla varsinkaan naisella karvat häiritsee EKG:n ottoa.  Ajele sinä niin paljon kuin huvittaa. Vaikka koko potilas posliiniksi niin kyllä tulee hieno nauha.

Vierailija
11/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun enää nykyaikana tarvitse riisuutua. Ne skannaa sut siinä huoneessa sellaisen vähän viivakoodin lukijan näköisen laitteen kanssa ja sillä selviää mikä vaivaa.

Vierailija
12/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko tosissasi, että ammattitaitoinen terveydenhuoltohenkilökunta ei ole ennen nähnyt säärikarvoja eikä siteitä?

Ei se mitään, ei vaivasi varmaan kovin vakava ole kun noin pieniä juttuja pidät esteenä tutkimukseen menolle.

Vierailija
13/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:03"]

No miksi et AP ajele itse niitä säärikarvoja? Ei mene monta minuuttia ja luulis olevan mukavampi olotila itsellesi?

[/quote]

Koska olen töissä, en täällä voi sheivailla.

Vierailija
14/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:34"]

Kuvitteletko tosissasi, että ammattitaitoinen terveydenhuoltohenkilökunta ei ole ennen nähnyt säärikarvoja eikä siteitä?

Ei se mitään, ei vaivasi varmaan kovin vakava ole kun noin pieniä juttuja pidät esteenä tutkimukseen menolle.

[/quote]

En tietenkään luule. Mutta totta, tämä on vain pieni vaiva, ei mitään vakavaa, tiedän sen itsekin. Voi olla etten menekään työterveyteen, mietin vielä, meillä se on pitkään auki.

Vierailija
15/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole ajettu mitään säärikarvoja. Yläosa kyllä pyydettiin paljaaksi, eli paita ja liivit pois, myös nilkat paljaiksi. Näin Espoossa.

Vierailija
16/23 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on beetasalpaajat samoihin vaivoihin, rytmihäiriöihin ja verenpaineeseen. Näppärää, kun samalla lääkkeellä pääsee kummastakin vaivasta.

Vierailija
17/23 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille hoitajalle voi sanoa, jos jokin epäilyttää. Hoitajan velvollisuus on huolehtia intimiteetti suojauksesta. Sermi eteen. Sitä voi vaatia.

Vierailija
18/23 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella otettiin paita pois ja nilkat paljaaksi. EKG ottaminen kesti varmaan 10 sek?

Vierailija
19/23 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ajelti hoitaja sääriin kaljut laikut

Vierailija
20/23 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kyllä ajeltu viime keväänä kun kävin. Rintaliivit, paita ja sukat pois ja makuulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi