Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huolestun siskoni voinnista!

Vierailija
18.03.2014 |

Katsoo usein ulos "ei mihinkään" on näkevinään jotain (itse en näe) välillä ravistelee ja lyö päätään, ikään kuin haluaisi jonkin pois päästään, näyttää välillä uppotuvan johonkin, näyttää kuin miettisi jotain. Välillä sanoo vain puhuvansa itselleen päänsä sisällä... (???) asuu yksin isossa kolmiossa. On töissä vuokratyötoimiston kautta. (kolmion peri sedältämme) asui lapsuuden ja koko teini-ikänsä sedän luona, koska vanhemmat hylkäsivät hänet. (ilman setääni en olisi tiennyt siskostani, kotona en voinut kertoa että tiesin siskostani. Olen nyt 17, siskoni on 24. En ole kertonut vanhemmille vieläkään että tiedän, olen siis nuori mies, jos ei tekstistä tullut ilmi. Siskokaan ei kerro miksi vanhemmat hylkäsivät. (tutustuin setääni 3v sitten sattumalta, esiteltyämme itsemme tunnistimme toisemme, olin vain kuullut hänestä, ja hän minusta, emme vain ikinä nähneet, johtui vanhemmista) ja provon huutelijoille, tämä ei ole provo! Ei missään nimessä. Ja painotan, että rakastan siskoani, käyn hänen luonaan usein, ja tuen häntä, ei halua kuulla vanhemmista. Enkä kerrokaan. Olen hiukan huolissani hänen jaksamisestaan, ja usein! (sedällä ei ollut lapsia eikä vaimoa, hänellä oli siskoni huoltajuus, kuoli vuosi sitten syöpään) olen sisällä vihainen vanhemmilleni, kun noin tekivät.. Halveksin Heitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi uskottavampi provo, setä ei voi testamentata kotiaan siskon/veljentyttärelleen

Vierailija
2/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu siskosi kanssa ja näytä että tuet häntä... Yritä saada hänet johonkin harrastukseen tai kerhoon ja saamaan itselleen ystäviä. Kerro että sinulle voi puhua mistä vain luottamuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:11"]Puhu siskosi kanssa ja näytä että tuet häntä... Yritä saada hänet johonkin harrastukseen tai kerhoon ja saamaan itselleen ystäviä. Kerro että sinulle voi puhua mistä vain luottamuksella.

[/quote]kiitoksia! Täytyy todellakin auttaa häntä. Tiedän että hän pitää lukemisesta kuten minä, voisimme tehdä jotain lukemiseen liittyvää muiden lukemisesta pitävien ihmisten kanssa. Käydä kirjastossa. Olemme käyneet joskus teatterissa viikonloppuna, se oli mahtavaa, olen ollut hänen luona kylässä kavereideni kanssa, ja tulevat hyvin juttuun, siskoni on erittäin empaattinen ja kiltti. Ap

Vierailija
4/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:11"]Puhu siskosi kanssa ja näytä että tuet häntä... Yritä saada hänet johonkin harrastukseen tai kerhoon ja saamaan itselleen ystäviä. Kerro että sinulle voi puhua mistä vain luottamuksella.

[/quote]kiitoksia! Täytyy todellakin auttaa häntä. Tiedän että hän pitää lukemisesta kuten minä, voisimme tehdä jotain lukemiseen liittyvää muiden lukemisesta pitävien ihmisten kanssa. Käydä kirjastossa. Olemme käyneet joskus teatterissa viikonloppuna, se oli mahtavaa, olen ollut hänen luona kylässä kavereideni kanssa, ja tulevat hyvin juttuun, siskoni on erittäin empaattinen ja kiltti. Ap

[/quote]

Todella hienoa, että sait heti ajatuksia yhteisitä tekemisistä :) varmasti auttaa siskoasi kun hän huomaa ettei jäänyt yksin vaikka ainoa aikuinen kun ei hylännyt on poissa... Ihanaa että hänellä on sinunkaltainen veli :)

t nro 3

Vierailija
5/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, älkää ruokkiko provoja! Ja teinipillut nukkumaan, nyt!

Vierailija
6/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nro 3! Ja nro 6, etsisitkö jostain ihan oikean provon... Tai kehittele sellainen itse.. Ap

Vierailija
7/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:26"]Hohhoijaa, älkää ruokkiko provoja! Ja teinipillut nukkumaan, nyt!

[/quote]Mitähän provoa tässä nyt oli? Mulle tuli heti sääli ap:n siskon puolesta :( että ihmiset voi olla julmia omille lapsilleen... Voimia ap:lle ja hänen siskolleen :)

Vierailija
8/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä(kin) viestiä alapeukutetaan?? :0 älä ap välitä, ihmiset ovat valitettavasti tällaisia..

Vierailija
9/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus miksen ole vielä nukkumassa: opintosuunnitelmani mukaan mulla on koulua ke,to ja pe.

Vierailija
10/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 02:41"]Ja vastaus miksen ole vielä nukkumassa: opintosuunnitelmani mukaan mulla on koulua ke,to ja pe.

[/quote]oli siis ap

Vierailija
11/11 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jotenkin vammanen ap? Vammanen on siskosikin