Rasvaimu Virossa, kun on BMI 41, kokemuksia?
Eräs bloggaaja oli joskus, muutama vuosi sitten (?) käynyt, mutta hän jo edesmennyt.
Onko kokemuksia, missä tämä onnistuu? Suomessa ei saa, koska nukutus riski.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.
Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap
Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.
Evellekin tehty. Ja kai te tajuatte, että tämä on mun viimeinen oljenkorsi, kaikki on kokeiltu, mulla ei riitä itsekuri.
Ei kenelläkään ole itsekuria ilman sen opiskelua. Joillekin se on helpompaa kuin toisille. Terapia voi auttaa saamaan työkaluja elämänhallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.
Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap
Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.
Ei ne luvat Virossa lähde. Kyllä siellä rahalla saa mitä toimenpiteitä haluaa.
Löytyyhän noita kokemuksia kun googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evellekin tehty. Ja kai te tajuatte, että tämä on mun viimeinen oljenkorsi, kaikki on kokeiltu, mulla ei riitä itsekuri.
No sitten elät läskiesi kanssa koska olet itse valinnut olla laiska vätys joka ei halua tehdä mitään asialle. Ja mitä luulet että tapahtuisi sen imun jälkeen. Sinä lihoisit kahta suuremmaksi koska olet laiska, saamaton vätys.
Mikä ihmeen Eve?