Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaimu Virossa, kun on BMI 41, kokemuksia?

Vierailija
17.11.2020 |

Eräs bloggaaja oli joskus, muutama vuosi sitten (?) käynyt, mutta hän jo edesmennyt.
Onko kokemuksia, missä tämä onnistuu? Suomessa ei saa, koska nukutus riski.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mikrobisiirtoa? Hae netistä, on uskomaton juttu.

Vierailija
2/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen of Eve?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota samalla implantit molempiin päihin ja huulitöttöröt on ihan must. kyllä suomi sitten korjaa ilmaiseksi tyhmyytesi.

Vierailija
4/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan laihduta terveellisellä tavalla?

Vierailija
5/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Olen yrittänyt.

Vierailija
6/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet rasvaimuun ja kohta ne rasvat on takaisin kehossasi koska et pysty elämäntapamuutokseen.

Vierailija
7/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ne vaan nauraa sulle.

Vierailija
8/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle ajattelit mennä? Itsellä ei kokemusta siis.

Vierailija
9/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet rasvaimuun ja kohta ne rasvat on takaisin kehossasi koska et pysty elämäntapamuutokseen.

Siinä lähtee ne rasvasolutkin kokonaan. Ap

Vierailija
10/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuvittelet että uusia rasvasoluja ei enää ikinä synny tämän jälkeen ja voit surutta jatkaa mässäilyä?

Vierailija
11/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käsittääkseni se johtaa siihen, että jäljelle jäävät rasvasolut kasvavat isommiksi. Tietenkin uusiakin tulee, mutta jotenkin nuo rasvaimut sekoittaa kropan ja rasvasta tulee vähän erilaista korostumukseltaan. Sitten kun kilot on poissa on varmaan kropassa vielä sama tulehdustila joka pilaa aineenvaihduntaa. Jos elintavat ei parane merkittävästi niin lihoo uudestaan tietysti, kierre. Kokeilisin ehkä sitten jotain vatsalaukun pienennystä laihdutukseen tms. Tai vesipaastoa kyllä ensin jonkin aikaa.

Vierailija
12/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rasvaa ei voi poistaa kuin korkeintaan 6kg turvallisesti. Sinun kokoisessa ihmisessä on kuusi kiloa yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
13/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että rasvaimu on vain osa toimenpiteiden sarjaa. Jos menet rasvaimuun, iho jää veltoksi. Veltto iho pitäisi leikata ja kiristää. Jos et opi olemaan syömättä liikaa, kehosi vain kuormittuu lisää ja lisää. Maksasi on todennäköisesti jo nyt rasvoittunut. Kehosi on tulehdustilassa liian rasvan vuoksi eikä aineenvaihdunta toimi normaalisti. Sen tähden näitä ei tehdä tuosta vain Suomessa, että riskit ovat suuret ja ihmisen pitää näyttää olevansa sitoutunut laihdutukseen. 

Vierailija
14/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bloggari voi olla edesmennyt juurikin sen rasvaimun vuoksi. Tulehdustila, valtava rasitus rasvaimusta ja elimistö ei vain kestänyt.

Vierailija
15/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu ei todellakaan ole sairaalloisen ylipainoisille toimiva ratkaisu. Se on lähinnä viimeistelyjuttu, jolla saadaan johonkin paikkoihin paikallisesti jääneet rumat rasvakertymät pois. Mutta BMI 41 yleensä on sitä rasvaa niin paljon joka puolella ettei siitä rasvaimulla merkittävää tulosta saada. Rasvaimullahan ei koskaan poisteta kovin montaa kiloa.

Vierailija
16/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.

Vierailija
17/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.

Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap

Vierailija
18/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
19/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap

Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.

Vierailija
20/25 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.

Evellekin tehty. Ja kai te tajuatte, että tämä on mun viimeinen oljenkorsi, kaikki on kokeiltu, mulla ei riitä itsekuri.