Rasvaimu Virossa, kun on BMI 41, kokemuksia?
Eräs bloggaaja oli joskus, muutama vuosi sitten (?) käynyt, mutta hän jo edesmennyt.
Onko kokemuksia, missä tämä onnistuu? Suomessa ei saa, koska nukutus riski.
Kommentit (25)
ota samalla implantit molempiin päihin ja huulitöttöröt on ihan must. kyllä suomi sitten korjaa ilmaiseksi tyhmyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan laihduta terveellisellä tavalla?
Tyhmä kysymys. Olen yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten menet rasvaimuun ja kohta ne rasvat on takaisin kehossasi koska et pysty elämäntapamuutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten menet rasvaimuun ja kohta ne rasvat on takaisin kehossasi koska et pysty elämäntapamuutokseen.
Siinä lähtee ne rasvasolutkin kokonaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuvittelet että uusia rasvasoluja ei enää ikinä synny tämän jälkeen ja voit surutta jatkaa mässäilyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni se johtaa siihen, että jäljelle jäävät rasvasolut kasvavat isommiksi. Tietenkin uusiakin tulee, mutta jotenkin nuo rasvaimut sekoittaa kropan ja rasvasta tulee vähän erilaista korostumukseltaan. Sitten kun kilot on poissa on varmaan kropassa vielä sama tulehdustila joka pilaa aineenvaihduntaa. Jos elintavat ei parane merkittävästi niin lihoo uudestaan tietysti, kierre. Kokeilisin ehkä sitten jotain vatsalaukun pienennystä laihdutukseen tms. Tai vesipaastoa kyllä ensin jonkin aikaa.
Sitä rasvaa ei voi poistaa kuin korkeintaan 6kg turvallisesti. Sinun kokoisessa ihmisessä on kuusi kiloa yhtä tyhjän kanssa.
Oletko miettinyt, että rasvaimu on vain osa toimenpiteiden sarjaa. Jos menet rasvaimuun, iho jää veltoksi. Veltto iho pitäisi leikata ja kiristää. Jos et opi olemaan syömättä liikaa, kehosi vain kuormittuu lisää ja lisää. Maksasi on todennäköisesti jo nyt rasvoittunut. Kehosi on tulehdustilassa liian rasvan vuoksi eikä aineenvaihdunta toimi normaalisti. Sen tähden näitä ei tehdä tuosta vain Suomessa, että riskit ovat suuret ja ihmisen pitää näyttää olevansa sitoutunut laihdutukseen.
Se bloggari voi olla edesmennyt juurikin sen rasvaimun vuoksi. Tulehdustila, valtava rasitus rasvaimusta ja elimistö ei vain kestänyt.
Rasvaimu ei todellakaan ole sairaalloisen ylipainoisille toimiva ratkaisu. Se on lähinnä viimeistelyjuttu, jolla saadaan johonkin paikkoihin paikallisesti jääneet rumat rasvakertymät pois. Mutta BMI 41 yleensä on sitä rasvaa niin paljon joka puolella ettei siitä rasvaimulla merkittävää tulosta saada. Rasvaimullahan ei koskaan poisteta kovin montaa kiloa.
Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Villa Medicassa vatsan rasvaimussa. Tosi huippu kohtelu ja vatsasta tuli tasainen, mutta tosiaan ne jäljelle jäävät rasvasolut laajenee. Olisko vatsalaukun pienennys kuitenkin parempi vaihtoehto.
Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun sitä varten pitää pystyä laihduttaa tietty määrä ja mulla ei onnistu. Että jos vaan leikattaisiin rasva pois. Ap
Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et pysty sitoutumaan laihdutukseen. Enpä muuten usko, että myöskään Virossa, joka on EU-maa, lähdetään tekemään rasvaimua kohdallasi. Se olisi epäeettistä riskiensä vuoksi. sellaisesta lähtevät lääkärinluvat. Siellä tehtävät rasvaimut ovat kosmeettisia ja sinun tilasi on sairaus.
Evellekin tehty. Ja kai te tajuatte, että tämä on mun viimeinen oljenkorsi, kaikki on kokeiltu, mulla ei riitä itsekuri.
Oletko kokeillut mikrobisiirtoa? Hae netistä, on uskomaton juttu.