Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kusella käyminen

Vierailija
17.03.2014 |

Kertokaa nyt naiset mikä teillä kestää vessassa,missä ei ole peiliä tai käsien pesu mahdollisuutta?pitääkö teidän odottaa kauankin että tavaraa tulee?ja olen miettinyt tätä asiaa jo siitä lähtien kun aloin käymään ravintoloissa,eli siitä on aikaa 20 vuotta.Olen itse tosi nopea vessassa kävijä oli kyse kummasta hädästä tahansa ja yleensä en edes halua käydä julkisissa vessoissa kakkos hädällä!25 sekuntia minulla kestää kun lasken housut,pissaan,pyyhin ja nostan housut ylös.jos vyö niin menee vähän kauemmin.ja siis olen itsekin nainen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mersu käy dieselillä.

Vierailija
2/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan tossakin perää=) ei vaan mee mun jakeluun,kuka haluaa viettää vessas ylimäärästä aikaa!!??vanhukset ovat toki asia erikseen,mutta terveet naiset jotka käyvät pissalla.miettikää kuinka paljon teillä menee elämää hukkaan istumalla vessassa!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiskos linkkiä siihen aikaisempaan ketjuun? emmää löyvvä, ja itsekin oon miettinyt samaa.

mun yks kaveri sanoi kerran (kun olin jalat ristissä ja kupla otassa odottanut vuoroani oven takana), että se ei osaa "sillä lailla lorottaa", vaan nestettä tulee pikkupikku liruina, vaikka kuinka olisi hätä. ja siksi sillä kestää. onkohan se yleinenkin vaiva?

Vierailija
4/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, aikaa menee mullakin vaikka mihin. Yhtä karkuun juoksemistahan tästä elämästä tulisi, jos aina vaan miettisi että meneeköhän mulla nyt elämä hukkaan kun teen niin ja näin.

Vierailija
5/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mulla kestä. Tosin sitä yleensä kommentoidaankin että "Olipas nopee."

En minäkään tiedä mikä siellä voisi kestää.

Vierailija
6/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mahdollisia syitä miksi naisilla kestää:

- henkisiä tai fyysisiä ongelmia; esim. ujo pissa/kakka, endometrioosin aiheuttamat virtsan virtausongelmat

- täytyy käsikakata, liruttaa hiljaa tai muuta typerää, ettei äänet kuulu

- kuukautiset (voi aiheuttaa myös pieniä katastrofeja, joiden ratkaisussa kestää)

- täytyy tehdä paperiasetelma pytyn renkaan päälle, ettei pöpöt hyökkää

- on kakannut, ja haluaa odottaa hajujen haihtumista ennen kuin päästää seuraavan sisään

- käsipeilin avulla korjaillaan meikkiä/hiuksia

- unohdutaan Facebookiin tms samalla kun istutaan pytyllä

- erikoistilanteet, esim. on juuri vahingossa pieraissut ja pitää odottaa, että mahdolliset todistajat ovat poistuneet, ettei menetä kasvojaan

Vierailija
7/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää vaan sen takia, että rakko on niin täynnä. En voi sille mitään, että kestää, vaikka kusisin kuin hevonen. Ja minullekkin käy joskus kuin nro8 tarinassa.

Vierailija
8/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no täytyy myöntää että edellisessä kommentissa toin asian esiin vähän kärjistäen,koska mua otti päähän ed.vastaukset!

t.ap

Vierailija
9/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,kiitos asiallisista kommenteista!sain asiaan nyt uusia näkökulmia ja ehkä jaksan nyt odottaa paremmin vuoroani,etten manaa jokaista vessassa kävijää!osuu vain aika harvoin kohdalle tälläistä nopeaa lorottajaa!!

Vierailija
10/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina selaamassa vähän aaveeta puhelimella kun kipaisen kusballa. Saattaa tilanne unohtua kun jään lukemaan teidän kantturoiden juttuja.

Vierailija
11/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein runksin parit orkkelit bideesuihkulla. samalla luen av:ta kännykällä.

Vierailija
12/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erikoistilanteet" :D :D :D

Vierailija
13/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin etten näe eroa tilanteeseen mikä oli 20 v. sitten,eikä sillon ollu vielä kännyköitä missä selailla av:ta!

t.ap

Vierailija
14/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä olen niin kärsimätön luonne,että turhaudun aina vessajonossa!?tuntuu ettei muita häiritse tämä asia ollenkaan!?eli se siitä jatkakaa elämäänne jossain toisella palstalla!!

t.ap

Vierailija
15/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä olen niin kärsimätön luonne,että turhaudun aina vessajonossa!?tuntuu ettei muita häiritse tämä asia ollenkaan!?eli se siitä jatkakaa elämäänne jossain toisella palstalla!!

t.ap

Vierailija
16/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
17/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan kännykällä tai runksin käsisuihkulla.

Vierailija
18/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä yllämainitut asiat pitävät paikkansa niin saavat naiset syyttää ihan itseään pitkistä vessajonoista. Myöskin aivan turha tulla miesten puolelle sillä verukkeella.

Vierailija
19/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen käy kusella? Todella sivistymätön sana. Yök.

Vierailija
20/26 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kupeksia missään yleisessä vessassa yhtään sen kauempaa kuin on pakko! Hommat hoidetaan ja äkkiä pois että muutkin pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan