kusella käyminen
Kertokaa nyt naiset mikä teillä kestää vessassa,missä ei ole peiliä tai käsien pesu mahdollisuutta?pitääkö teidän odottaa kauankin että tavaraa tulee?ja olen miettinyt tätä asiaa jo siitä lähtien kun aloin käymään ravintoloissa,eli siitä on aikaa 20 vuotta.Olen itse tosi nopea vessassa kävijä oli kyse kummasta hädästä tahansa ja yleensä en edes halua käydä julkisissa vessoissa kakkos hädällä!25 sekuntia minulla kestää kun lasken housut,pissaan,pyyhin ja nostan housut ylös.jos vyö niin menee vähän kauemmin.ja siis olen itsekin nainen.
Kommentit (26)
Ihan samaa itse podin. Ähräystä ja suhinaa ja kahinaa kuuluu iät ajat. Mihin sitä paperiakin tarvitsee rullakaupalla? Pöntön reunojen vuoraamisesta paperilal ei ole mitään hyötyä ja vaatteet nyt pitäis kai saada päälle ihan reippaasti. Mutta ei. Suurin osa naisista on todella hitaita, mitä en ole koskaan voinut ymmärtää. Toimin kuten aloittaja ja ihmetystä olen minäkin saanut osakseni, miten voinkin olla niin nopea. Nopea? Pissaan ja se siitä, sitä varten vessaan mennään. Voi huokaus _meitä_ naisia! :)
Tää puitiin jo pari kuukautta sitten. Minä otan nokoset, katson pari videoo youtubesta, tanssin ripaskaa ja lakkaan kynteni. Kestäähän se.
Mä jään sinne naistenvessaan pitämään kivaa muiden naisten kanssa... ;)