Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minä, varattu nainen, unohdan varatun miehen?

Vierailija
17.11.2020 |

Pari viikkoa sitten Lapissa tavattiin... Miten saan hänet pois mielestä?! Omassa liitossa periaatteessa kaikki hyvin, on talot, autot jne. puitteet kunnossa. Mutta ollaan oltu useita vuosia yhdessä, joten luonnollisesti ns, uutuudenviehätys on karissut. Miten olette karistaneet ulkopuoliset ihastuksen tunteet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanne miehellesi, niin eiköhän tilanne sillä ratkea.

Vierailija
22/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitteko yhdynnässä?

Vain blowjob

Nielitkö?

Tietysti.

En sylje pyttyyn niinkuin vaimonsa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihastus kestänyt jo 4 vuotta eikä olla nähty yli vuoteen :D sellainen ihanne ja jokin toivesatu jää pyörimään mieleen. Vähän niinkuin julkkisihastuksissakin.

Toisin sanoen en minä ainakaan tästä ihastuksesta päässyt yli, mutta elämä on.

Vierailija
24/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Rukalla (tai missään muuallakaan "Lapissa") ei haeta seuraa tositarkoituksella. Sinne mennään pettämään ja etsimään pikkuvipinää.

Jos haluat lopullisesti päästä miehestä irti, ota yhteyttä. Hän todennäköisesti säikähtää ja suuttuu, koska uhkaat hänen oikeaa elämäänsä.

Vierailija
25/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa parisuhteessa on aina kaikki hyvin kun on talo ja autot :D Tätä kuulee todella usein. Ihmiset kehuu suhdetta sillä että on yhteinen asunto ja sen tosiaan pitää olla omakotitalo. Suomessa kun ihmisellä on omakotitalo niin kaikki on hyvin ja olet onnistunut ihmisenä. 

Vierailija
26/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Rukalla (tai missään muuallakaan "Lapissa") ei haeta seuraa tositarkoituksella. Sinne mennään pettämään ja etsimään pikkuvipinää.

Jos haluat lopullisesti päästä miehestä irti, ota yhteyttä. Hän todennäköisesti säikähtää ja suuttuu, koska uhkaat hänen oikeaa elämäänsä.

Tämä, sama juttu porauslautoilla.

Vierailija
27/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään,ihastusta ei voi päättää. Olen ihastunut lapsen kaverin isään,yli 50v mieheen. Hällä naisystävä, mulla aviomies.

Mietin häntä kun ollaan sängyssä ja kun masturboin. Kyttää somessa jatkuvasti.

Lenkkeilen hänen työpaikan lähellä, olen miettinyt jo meidän lasten nimet.

Nämä on näitä fantasioita, ihania päiväunia, ei niitä toteuteta Ap.

Miksi alapeukkuja? En voi tälle mitään. Lenkkeilen siellä, että mies sattuisi näkemään kuinka sporttinen olen, kuten hänen naisystävä :D

Vierailija
28/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tuli siis Leviltä tai Rukalta klamydia vai kondylooma?

Vierailija
29/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihastus, vaikka olen varattu. Ihastus ei ole varattu. On myös alkanut osoittaa kiinnostusta minuun, tai niin sen ainakin tulkitsen, vaikka voi myös olla ihan viatonta jutustelua. Mutta kyselee mieheltäni minusta aika paljon monenlaisia asioita. Mieheni on siis jotain näistä keskustelu kertonut, siksi tiedän. Jotenkin tosi outo tilanne, mutta eihän tässä voi mitään tehdä. Tästä henkilöstä olen ollut viehättynyt ensitapaamisesta lähtien, ja siitä on jo varmaan 5 vuotta aikaa. Jos olisin sinkku, pyytäisin ehdottomasti ulos. Mutta kun en ole, niin no can do.

Vierailija
30/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jaksa. Olet jakanut tavaraasi lapissa jollekin tautipesäkkeiselle setämiehelle, ja nyt _fantasioit_ hänestä? Oikeasti tietysti suosittelen eroa, koska miehesi ei ansaitse kaltaistasi lutikkaa.

Vierailija
31/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy vaan niin että siitä ihastuksesta ei pääse millään eroon. Joko jää vanhaan suhteeseen joskus jatkaa eteenpäin uuden kanssa. Elämässä pitää tehdä valintoja. Teet niin tai näin, joku kärsii aina.

Vierailija
32/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa parisuhteessa on aina kaikki hyvin kun on talo ja autot :D Tätä kuulee todella usein. Ihmiset kehuu suhdetta sillä että on yhteinen asunto ja sen tosiaan pitää olla omakotitalo. Suomessa kun ihmisellä on omakotitalo niin kaikki on hyvin ja olet onnistunut ihmisenä. 

😂Autot ja talot ja silti haikaillaan muita. Elämänsisältönä materian tavoittelu ei tuokaan onnea, hups.

Vierailija
33/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä lähdetään Tahkolle, Leville, Rukalle muka ruska- tai laskettelumatkalle mies-,nais- ja työporukoissa. Paskan marjat. Kaikki sen tietää että pettämään mennään. 

Vierailija
34/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jakanut tavaraani enkä ollut etsimässä "pettämistä". Mitä väliä missä tapahtui. Joskus ihmiset ihastuvat toisiinsa, varatutkin. En ole mihinkään lähtemässä, eikä mieheni todellakaan jätä minua. Vaan yritän jatkaa elämääni ilman että tuo varattu mies jostain kaukaa pyörii mielessä ja jossittelen.

Vierailija
35/35 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, ja pyydä armoa kurjalle ihmisyydellesi. Me olemme kaikki tällaisia - arvottomia, epäluotettavia, kuvottavia, ailahtelevaisia, likaisia. Ja silti meille on armo ja toivo ihmisyyden tuolla puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä