Pystyisitkö olemaan miehen kanssa, joka ei
kehu koskaan ulkonäköäsi, ei huomioi merkkipäivinä, ei ole tippaakaan romanttinen? Mutta olisi hyvä isä lapsille, kävisi töissä ja muutenkin kunnollinen mies.
Kommentit (16)
Kyllä pystyn. Tosin ihan joskus mieheltä lipsahtaa, että oon hyvän näköinen, mutta... pystyn joo.
Tietenkin. En ole huomionkipeä enää tässä iässä. Tärkeintä on nimenomaan, että olisi hyvä isä lapsille.
Voisin ja olenkin. En itsekään ole romanttinen tyyppi.
Sori, olen romantikko. Lahjoja ja juhlia en kaipaa, ne on sellaista kuorrutetta. Mutta olen sellainen hiuksiin kuiskuttelija.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:06"]
Tietenkin. En ole huomionkipeä enää tässä iässä. Tärkeintä on nimenomaan, että olisi hyvä isä lapsille.
[/quote]
Ai luoja mikä marttyyri-äiti :D
Eikö suurin osa miehistä ole tuollaisia? :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:17"]
[/quote]
Ai jos asettaa lapset etusijalle? Toivottavasti moni muukin äiti tekee niin.
En pystyisi. Kyllä miehen pitää muuhunkin kyetä kuin töihin ja siihen että on hyvä isä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:26"]
En pystyisi. Kyllä miehen pitää muuhunkin kyetä kuin töihin ja siihen että on hyvä isä.
[/quote]
Mihin sinä sitten itse kykenet?
Mä oon ainakin tyytyväinen mieheeni. Ei ole kehumassa ulkonäköäni, paitsi nyt silloi tällöi jotai positiivista palautetta antaa ohi mennen.
Lahjoja ei tule ja kukkiakin suurimmaksi osaksi itse saa olla ostamassa. Ei haittaa, kun muuten osallistuu kotona asioihin. :)
Ja romanttisuus... Mä en itsekään ole romantikko niin hyvä ettei mieskään ole. halaa, pussaa ja antaa hierontaa :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:25"]
[/quote]
Ai jos asettaa lapset etusijalle? Toivottavasti moni muukin äiti tekee niin.
[/quote]
Toivottavasti miehesi tietää, että hän saa olla lähistöllä, ja hänet on valittu, vain siksi että hän on ollut hyvää isämateriaalia.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:06"]
[/quote]
[/quote]
Mitä marttyyriäitiä tuossa on? Ei kaikki kaipaa romattista lässyä, nimipäivien muistamista tms. Ehkä nuorempana, mutta vanhempana arvostaa jo muita asioita. Ei se romanttisuus kaikille negaakaan ole, mutta ns ei välttämätöntä...
Mulle tasan riittäisi se, että mies olisi hyvä isä lapsille, tekisi työnsä hyvin ja olisi riittävän hyvä kumppani, jonka kanssa elää ja jakaa elämää. Ns. pakko muistamiset eivät ole tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:26"]
[/quote]
Mihin sinä sitten itse kykenet?
[/quote]
Käyn töissä, olen hyvä äiti, kunnollinen nainen, uskollinen ja rakastava kumppani, joka puhuu sekä pussaa. Onko väärin pyytää samaa mieheltä?
Näköjään pystyn, kun sellaisen kanssa olen.
Onneksi äijäni lepertelee vain humalassa. Talk is cheap.
Voisin, jos seksi myös sujuisi hyvin.