Jos miehesi jäisi kiinni pettämisestä ja selittäisi sitä sillä, että
Jos miehesi jäisi kiinni pettämisestä ja selittäisi sitä sillä, että uskoi sen parantavan parisuhteenne laatua koska jossain parisuhteisiin ja seksiin keskittyvässä blogissa väitettiin, että vaihtelu virkistää ja pettäminen on parisuhteelle hyväksi, niin...
a) Pitäisit miestäsi vähän tyhmänä mutta et jättäisi häntä
b) Pitäisit miestäsi niin tyhmänä ettet mitenkään voisi enää olla hänen kanssaan
c) Jättäisit miehesi joka tapauksessa, ihan sama mitä se mulkku selittää
d) Et jättäisi miestäsi koska teillä on lapsia, asuntolaina tai muita sitoumuksia joiden takia haluat pysyä yhdessä
e) Et jättäisi miestäsi koska olet jo pitkään haaveillut avoimesta suhteesta
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:26"]
Jos miehesi jäisi kiinni pettämisestä ja selittäisi sitä sillä, että uskoi sen parantavan parisuhteenne laatua koska jossain parisuhteisiin ja seksiin keskittyvässä blogissa väitettiin, että vaihtelu virkistää ja pettäminen on parisuhteelle hyväksi, niin...
b) Pitäisit miestäsi niin tyhmänä ettet mitenkään voisi enää olla hänen kanssaan
d) Et jättäisi miestäsi koska teillä on lapsia, asuntolaina tai muita sitoumuksia joiden takia haluat pysyä yhdessä
[/quote]
B.
Paitsi että mieheni ei ole laisinkaan tyhmä ja minä tiedän sen. Pitäisin siis miestäni läpeensä epärehellisenä paskiaisena, joka yrittää esittää minulle olevansa noin tyhmä, vaikka molemmat tiedämme ettei se ole totta.
Enkä voisi enää kuvitellakaan jatkavani elämää hänen kanssaan.
D, ja tää on koettu juttu, valitettavasti :( Luulin ennen aina että jos mies pettää niin aivan saletisti laitan ilman selittelyitä sen kiertoon vaan tosipaikan tullen toisinpa kävi. Se on niin helppo uhota ennen kuin omalle kohdalle sattuu. Lapsia ja asuntolainaa on.
c) Mulkku pihalle. Meillä on avioehto, ja minä olen se varakkaampi osapuoli. Mulla on sen verran ylpeyttä, että mua ei kuseteta ilman seurauksia.
f) hiiteen koko mies ja pesarilla sen omaisuus uuteen uskoon ;)
b) liian tyhmä, ihan kirkkaasti. Tai sitten pitäisi mua ihan idioottina.
Varmaankin ensin D, mut sit alkais kyllästyttämään ja siirtyisin vaiheeseen C.
Meillä ei oo onneksi yhteisiä lapsia eikä lainaa, vaikka lapsia onkin.
f) meillä myös avoin suhde tai sellainen että ei tarvitse pettää vaan voi ihan suoraan kertoa jos on toisen kanssa sängyssä, toisen kanssa sänkyyn meno on sallittua ja jopa toivottavaa tietyissä tilanteissa.
b)
Pitäisin itseänikin hieman vajaana kun olen tuollaisen kanssa mennyt yksiin.
b)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:26"]
[/quote]
E. Joskus kaipaan itsekin jotain vaihtelua:) Uskollisia ollaan silti ja seksiä ihan tarpeeksi kotona.