Onko teidän autoilla nimiä?
Minkänimisiä autoja teillä on ja mistä nimi tulee?
Kommentit (40)
Insignia on nimensä ja miespuolinen auto.
Olen nimennyt auton rekisterinumeronsa mukaan, josta tulee automaattisesti nimi, tyyliin Nea
Vierailija kirjoitti:
Mun auto on Hilja, koska se ”syntyi” (= otettiin ensi kertaan käyttöön) Hiljan päivänä vuosi sitten.
Aja hiljaa, isi nyt vaan..
Usein kestää aikansa ennen kuin auton sukupuoli selviää. Nykyinen etupihalla kipuileva Toyota on nimeltään Pertti. Tottelee myös nimiä Pera ja Perätertti.
Laventelilulla. Nimi tulee Tohtori Sykerö lastenohjelmasta.Auto on iso ja liikkuu lullaten. Siitä siis tuo nimi..
Lestabussi. Uusperheessä tarvii välillä vähän enemmän istumapaikkoja.
Leila Koo kirjoitti:
Usein kestää aikansa ennen kuin auton sukupuoli selviää. Nykyinen etupihalla kipuileva Toyota on nimeltään Pertti. Tottelee myös nimiä Pera ja Perätertti.
tää on totta. pitää vähän tutustua ja ottaa tuntumaa ennenkun osaa sanoa kumpaa on. Nykyinen on mies, edellinen jolla ajoin 7 vuotta oli selkeästi naispuolinen.
Papan-volvo, vaikkei papan enään olekkaan
Naapurit varmaan arvelee että minun auton nimi on VOI V*TTU S**TANAN P*SKAKASA!
Eka autoni oli Lorenzo, nimi tuli leffasta Lorenzon öljyt.
Sit meillä oli Ossi, ukolla ja Assi minulla, rekkareista O... ja A...
Opel tigra = Tiksu
Nykyiseen ei ole vielä sellaista suhdetta muodostunut, että olisin sen nimennyt. Opel sekin, sopiva nimi voisi olla Lepo, kun nykyään suht. harvakseen kauppareissuja ;-)
Aiemmin Saksalaisella autolla lähes kaikki voimasanat lempiniminä ja nyt Japanilaisella on sitten hermo levännyt.
Kyllä hän on Pirjo. Pirjo on hyvin kiitollinen siitä, että olen adoptoinut hänet, mutta harmittelee, kun vietän hänen kanssaan nykyään niin vähän aikaa.
Mun auto oli Nökö.
Nökö pääsi kesällä uuteen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska ketju, mut kuka täällä käy miinustaan kaikkien vastaukset? :D joku jolla ei oo varaa autoon?
Mun auton nimi on Ginga. Kuka arvaa miksi/mihin viittaa?
En arvannut, guugletin > koiramanga. Sulla koiria kyydissä tai tykkäät mangoista tai japsiauto? Kolme vaihtoehtoa tai kaikki yhdessä, veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska ketju, mut kuka täällä käy miinustaan kaikkien vastaukset? :D joku jolla ei oo varaa autoon?
En arvannut, guugletin > koiramanga. Sulla koiria kyydissä tai tykkäät mangoista tai japsiauto? Kolme vaihtoehtoa tai kaikki yhdessä, veikkaan jälkimmäistä.
ihan hyvä arvaus :) mangat ollut varsinkin nuorena lähellä sydäntä, ja auto on hopeanvärinen joten tän takia hopeanuoli-viittaus