Onko teidän autoilla nimiä?
Minkänimisiä autoja teillä on ja mistä nimi tulee?
Kommentit (40)
Sen nimi on Audi ja Wikipedian mukaan:
Nimi Audi tulee Horch-nimen latinankielisestä vastineesta (suom. kuuntele, kuulehan).
Pökötti. Merkin varmaan arvaakin tuosta. Mulla oli aiemmin oma, se oli pikkupökötti, mutta nykyään ei ole tarvetta kahdelle autolle. Tuo on miehen, vaikka osallistunkin kustannuksiin.
Pösö, Pikku-Pösö ja Punainen Pösö. 3 eri autoa kyseessä.
Mun auto on Hilja, koska se ”syntyi” (= otettiin ensi kertaan käyttöön) Hiljan päivänä vuosi sitten.
Minun autoni on Delfiini. :) Vuoden 2006 Audi A4, jonka nimi tuli siitä, kun viime kesänä ostin auton ja sain paperit ja huoltokirjat yms käsiini, niin auton tiedoissa luki värin kohdalla "dolphin gray". Siitä sitten tuli mielleyhtymä että sehän tosiaan näyttää ihan delfiiniltä, kun on juurikin delfiinin värinen ja sellainen virtaviivaisen muotoinen. Esittelin sitten autoni miehelle iloisesti Delfiininä ja se vaan sitten jotenkin jäi. Hauska nimi minusta, etenkin kun tykkään kovasti tuosta autostani.
Delfiini on järjestyksessä toinen oma autoni, ensimmäinen autoni oli Paskaluukku tai Sillipurkki, vähän tilanteesta riippuen.
Mun auton nimi on Rupsukka :D Kyseessä Saab 900. Sain auton alunperin papaltani vuonna 2005, vielä kulkee! Nimi tulee siitä kun Rupsukka rupsauttelee välillä kauheita pakokaasurupsahduksia ja äänikin on vähän rupsuttava.
Onks teillä jotain hassuja tapoja autonne kanssa? Mulla on sellainen, että ennen kun lähden ajamaan hyräilen autolleni lasten liikennelaulun kertosäkeen:
Muista aina: Liikenteessä
monta vaaraa ompi eessä
Siksi valpas se on mieli aina
turva verraton!
aattelen että autoni on sitten kans ekstravarovainen jos tulee joku yllättävä tilanne ja reagoi nopeasti!
Mulla oli aikoinaan auto nimeltä Rusina. Sen pellit oli vähän kurttuiset.
skoda ja audi että erottaa kummasta on puhe.
Vierailija kirjoitti:
Mursu = mersu
Mulla on mersun nimenä marsu
Mul ei oo autoo, mutta bemarin nimeks vois laittaa peniksen jatke.
Prinsessa. Tulee siitä että on välillä ns. vaikea luonne....
Jean-Pierre koska hän on ranskalainen
Milou
Koska se on; pieni, valkoinen, sympaattinen, ranskalainen (Renault Twingo)
Rahareikä. Just siksi että oon joutunut valuttaan tohon p****an ihan liikaa euroja. Jos jättäisi korjaamatta ei pääsisi töihin eikä saisi oikein kaupaksikaan...
Maisa Torppa. Ensin hullaantuu kiiltävään pintaan, sitten imeekin kaikki sun rahat ja jättää lopulta tielle
On. Opel. Oli valmiiksi kastettu.