onko 150€ hyvä kirppismyynti vkossa? Pk-seutu.
Yhtään en osaa suhteuttaa onko hyvä vai huono myynti. Hinnat alhaalla ja myyty kenkiä, vaatteita, leluja ym.
Kommentit (15)
Onpa järjetön kysymys! Tietenkin se riippuu siitä, mitä myyt! Jos myyt lähes uusia lastenvaatteita ja kenkiä, jotka ovat suosittuja merkkejä ja niitä on kasapäin, ei tulos ole hyvä! Mutta jos myyt kippoja ja kuppeja sekä aikuisten viime vuosikymmenen vaatteita, on tulos loistava!
Tuosta on vähennetty jo pöydän hinta?
Entä muut kulut? Bensat kun jouduit käymään monta kertaa viikossa pöytää järjestelemässä?
Missä oli myyntisi?
Itse myyn 1-2krt vuodessa lastenvaatteita kirpparilla. Myytävä määrä ollut keskimäärin 5-7 pyykkikorillista: kenkiä, vaatteita, leluja, kirjoja. Päällysvaatteet Reimaa, Ticketiä, Moloa, sisävaatteet sekalaisesti lastenvaateliikkeiden mallistoista, marketeista, Me&I, Metsola, Po.P, kengät urheiluliikkeiden kohtuuhintaisia ja esim. Viking, lelut ehyitä ja siistejä. Tuotto on ollut pöydän hinta vähennettynä 300-500€/1-2vkoa. Hinnoittelen mielestäni kohtuullisesti tuotteen kunnon mukaan. Esim. marketista ostettu vaate 1-3€, lastenvaateliikkeestä ostettu 2-5€ ja "paremmat" 5-10€. En myy rikkinäisiä tai tahraisia.
En asu pk-seudulla, joten en tiedä. Asun pienellä paikkakunnalla, muutamia kertoja olen paikalliselle kirppikselle myyntiin laittanut, ja 75€/viikko tullut, josta menee vielä vuokra.
Vinkkejä, mikä on hyvä kirppis! Eli myynti käy, kohtuuhintainen pöytävuokra, ei varkaita. Ja pitäisi olla kohtuuajan päässä pk-seudulta.
Kerro ihmeessä, missä myit! Mulla säkkikaupalla 10-vuotiaan pojan merkkikamaa, mutten tiedä, mihin ne lykkäisin
Minä olen myynyt Olarin kirppiksellä useaan kertaan ja tuotto on ollut jotain 30-150 euroa käteen. En ymmärrä miten joku voi saada 300 euroa viikossa.
Olarin lastenvaatekirppis?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:23"]
Minä olen myynyt Olarin kirppiksellä useaan kertaan ja tuotto on ollut jotain 30-150 euroa käteen. En ymmärrä miten joku voi saada 300 euroa viikossa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:08"]Vinkkejä, mikä on hyvä kirppis! Eli myynti käy, kohtuuhintainen pöytävuokra, ei varkaita. Ja pitäisi olla kohtuuajan päässä pk-seudulta.
[/quote] Otin eilen kirppispöydän sun-kirppikseltä.Ainakin eilen kirppiksellä oli kova kuhina ja jonoa. Sain pöydän hintaan 29e/vko tutustumistarjouksena jonka uudet asiakkaat saa ensimmäisellä kerralla,otin samantien 2 viikkoa kun tuohon hintaan sai. Mielestäni kohtuuhintainen en sitten tiedä oletko samaa mieltä. En näe syytä miksi tuolla ei menisi kaupaksi,paljon asiakkaita,hyvä henkilökunta,moderni yms.No parin viikon päästä osaan kertoa paremmin kun myyntini päättyy että mtn meni.
Onko kellään kokemusta Kartanon kyläkirppiksestä (Espoon Kauklahti)?
no ei kyllä mun mielestä. Itse olen esim tienannut 8 tunnin myynnillä hietsun kirppiksellä viime kesänä päälle 600E.
Itsepalvelukirppiksellä oli pöytä vuokralla 10 päivää ja siitä tienestejä hiukan vajaa 1000E.
Lauantai-sunnuntai päivät myyrmäkihallin kirppiksellä ja tienestit vajaat 900E.
Myynnissä ollut lastenvaatteita, kenkiä, leluja, kirjoja, DVD leffoja, pleikka-pelejä ja välillä omia vaatteitani.
On hyvä myynti, jos tuo on se minkä sinä saat eikä se, mistä vähennetään vielä paikkamaksu + provisio.
Riippuu täysin siitä mitä pöydässäsi oli myynnissä.