Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun minulla oli syöpä ja kun meillä lapsi sairastui

Vierailija
17.03.2014 |

kaikki hössäsi ja hössötti ympärillä ja olivat niin huolissaan alkuun. Sitten kun tilanne helpotti, ja itsellä alkoi ajatus kulkea niin ei kukaan kysynyt enään,mitä kuuluu. Silloin olisi kaivannut eniten jotain ihmistä kenelle jutella ja kertoa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:19"]

Peilaa omaa käytöstäsi. Aluksi olet vältellyt puhumista, kun et ole ollut valmis. Ja nyt sitten lähipiirisi pitäisi jälleen osata lukea ajatuksesi, kun haluat puhua.

[/quote]

oletko itse ollut vakavasti sairas tai oma lapsesi? Halausin puhua, mutta ketään ei enään kiinnosta.

[/quote]

Itse. Esitin vahvaa aluksi. Välttelin puhumista jne. Lähipiiri antoi tillaa, puhut sitten kun puhut. Osa käänsi selkänsä. Ja nyt sitten puhutaan, enkä enää esitä "marttyyriä" /supernaista vaan uskallan olla heikko. Ja nämä selänkääntäjät ovat saaneet jäädä sinne seläntaakse.

[/quote]

ei uskoisi kommentistasi että olet itse ollut sairas. kun sairaus päällä, ei jaksanut mitään, mieli suojeli että ei romahda. sitten kun tilanne rauhottui niin sitten asiat alkaa tulla mieleen. ja kukaan ei oikein jaksa kuunnella minua..

[/quote]

Mikä kommenteissa nyt sitten on ollut niin väärää...ei se ole minun vikani, jos sinua ei kuunnella. Jos sitä on itse ensin tylyttänyt, että ei tartte auttaa pärjään kyllä jne...Ei sitä kukaan auttamatta osaa ryhtyä yhtäkkäiä kuunteleviksi korviksi.

Ammattiapua kyllä saa, jos ystävistä yms ei ole apua. Älä jää yksinäsi kiukuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän