Voinko olla?
Mulla on sellai tilanne et mult loppu pillerit ja olin kokonaa unohtanu varata gynelle ajan joten olin ilman pillereitä jonku pari viikkoa, mutta en silti käyttänyt mitään ehkäisyä sinä aikana.
Nyt mulle on alkanu tulee ihan ihme mielihaluja ja tekee mieli syödä ruokia joista en todellakaan pidä ja joita en koskaan syö, yks yö heräsin ja teki hirveesti mieli suolakurkkua ja aloin keskellä yötä niitä popsimaan. Mun alavatsassa tuntuu päivittäin pistävä tunne, se kestää päivästä riippuen eri mittasen ajan, oon kokoajan ihan hirveen väsyny, on ollu pahoinvointia mutta en ole oksentanut, vain kakomista. Yks päivä alkoi kesken työpäivän huimaamaan ihan hirveesti ja kädet tärisemään, joten oli lähettävä kotiin. Oon koko ajan ihan yliherkkä, itken pienimmistäki jutuista ja ihan vaa omat ajatukset saa välil itkemään. Kaikista eniten mua huolestuttaa se että mun lantio on leventyny, koska mun farkut kiristää ja puristaa lantion kohalta ja mä oon ihminen kuka on ollu saman kokonen monta vuotta ja mä en liho koskaa ihan sama mitä syön. Ja toinen kehon muutos on se että mun rinnat on turvonnu ja liivit jotka on ennen ollut ihan sopivat tuntuu nyt tosi epämukavilta.
Voiko olla mahollista että oon raskaana vai kuvittelenko vaan?