Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevään laihduttajat! Kaikille avoin painonpudotusryhmä! 11.5

11.05.2009 |

NANI76

19.12 77,2kg ---

10.1. 81,5kg

15.1. 80,5kg (-1kg)

21.1. 79,3kg (-1,2kg)

TIRPPIS78

lähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

1.2 83,8kg (-600g)

23.2 84.5kg (+700g)

9.3. 84,9kg =( (+400g)

13.3 84kg(-900g)

29.3 82,9kg (-1,1kg)

yht. -4,2kg

PAUMIR (tavoite--> n.65kg)

7.12.07 76,2kg

6.1.09 68,2kg

12.1 68,0kg (-200g)

19.1 67,7kg (-300g)

26.1 67,9kg (+200g)

3.2 67,4kg (-500g)

17.2 68,0 (+600g)

10.3 69,1kg (+1,1kg)

25.3 69kg (-100g)

2.4 68,8 kg (-200g)

MAGICAL (tavoite -->85kg)

15.1 95.9kg

23.1.09 95.2kg (-700g)

30.1.09 94.8kg (- 400g)

JASMISMARIA (tavoite --> 58kg)

12.1 77,5kg

16.1 76,1kg (- 1,4kg)

23.1 74,9kg (-1,2kg)

30.1 74,1kg (-800g)

4.2 73,6kg (-500g)

11.2 73,0kg (-600g)

18.2 72,1kg (-900g)

25.2 71,7kg (-400g)

2.3 71,3kg (400g)

1.4 70,3kg (-1kg)

JIIPERO (tavoite --> 68)

Lähtöpaino 72,6, mittaa 170 (BMI 25.1)

LILLIAN33 (tavoite -->65kg)

Lähtöpaino 78,5kg

ANGELINAKO

27.4 71.8kg

11.5 68.8kg

MEHIZ

Taas tuli vietettyä hetki hiljaiseloa, mutta paino tippuu kivasti! Viime päivityksestä olen kolme kiloa tiputtanut, mikä on aivan luksusta. Väliin on kuitenkin mahtunut monet kebabit, pitsat, synttärit ja muut juhlat. Toisaalta tuntuu, että liian tiukka linja ei sitä painoa pitemmän päälle tiputa. Välillä tarvitaan buustauksia, jotka taas laittavat elimistön käyntiin.

Nani76 Rohkeasti paino vaan esille, kun sehän on se kaikkein painavin luku mistä mennään vaan alaspäin! :) Ja kovaa mennäänkin, eikös niin? ;)

Pi-Ki Minä ainakin muistan nimimerkkisi :) Onnea pienestä tyttösestä. Nauti ihanasta vauva-ajasta. Imettäessä ei tietenkään ole hyvä alkaa LAIHDUTTAMAAN, mutta eihän syömisien katsominen ja terveellinen linja kenellekään huonoa tee. Liikuntakin auttaa jaksamaan pikkuisten kanssa :) Tervetuloa takaisin!

Paumir Elämä aina välillä heittelee, mutta se on varmasti vain hetkellistä ja te selviätte senkin elämänvaiheen lävitse kohti uutta valoa!

Nyt kaikki naiset aktivoitukaa! Kaikki uudet ja vanhat kohti uutta kevyempää viikkoa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pidempi tauko täällä käymisee,ku ei näyttäny ketää muitakaa olevan,mutta nytpä onki tullu ainaski jotku..ehkä ne bikinit kaapeis saa laihdutusintoa taas päälle ku aurinko alkaa jo porottelee..=)

Täällä onki sit tullu lisää painoa viime kerrasta,eli nytte on sit 71,3kg..hassua et tasan kilo toho edellisee..en ole saanu itseäni niskasta kiinni,mutta ehkä se taas tästä ku jos täälllä taas kävis.

Vierailija
2/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin ilmottautua mukaan =)

eli mulla viimesillään raskaana oli painoa 85kg,ja tänään 70,5.

Tavoitepaino on 65kg,eli minkä painoi ennen raskautta.

Synnytyksestä on 3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminmaria tervetuloa takaisin tauon jälkeen ja eihän tuo kilon lisäys ole mitään. Nyt katsot mitä suuhun laitat ja virkistät itseäsi liikunnalla, niin tuo kilo on pikaisesti muisto vain :) Nyt tsempataan paino laskuun ja viimeistään loppu kesästä nautitaan bikineistämme :) Ja pyh nautitaan jo nyt, mutta loppukesästä hivenen hoikempana ;)

Sunny08 tervetuloa vaan porukkaan. Saadaan aktivoitua tämäkin ryhmä. Sinulla onkin jo suuri pudotus tuohon synnärille menopainoon nähden :) Onnea pikkuisesta vauvasta ja jo pudonneista kiloista. Nautihan vauvasta ja aurinkoisista ilmoista vauvan kanssa ulkoillessa :)

Omaanapaa meillä lapset sairastaa ja äiti ei ole päässyt jumpalle, eikä ulkoilemaan. Eilen meni puoli pakettia jäätelöäkin, mutta ehkä se oikea rytmi taas löytyy kun pääsee sairastuvalta pois. Jotenkin kotona ollessa tulee koko ajan naposteltua jotain ja kun on vain olla möllötellyt sisällä, niin iltaisin on olo, että tekisi mieli jotain hyvää ja itse olen aika heikko kaiken hyvän edessä ;)

Nauttikaa aurinkoisista ulkoilukeleistä ja nyt katse kohti keveämpää ensi viikkoa :)

Vierailija
4/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Angelinako, kyllä tämä elämä tästä on alkanut ihan mukavasti suttaantumaan. Mutta miksi, oi miksi, on niin vaikea taas saada itsensä tsempattua painonhallinnassa. Parin viikon päästä on yhdet häät ja kauhukseni huomasin ettei se mekko, jonka aioin laittaa olekaan enää niin nätti. Tai siis mekko on ihana, mutta minä kurja olen onnistunut parissa kuukaudessa syömään itselleni sen verran lisäturvotusta lantiolle että kirraa ikävästi. :`( Plääh, säkillä tässä on varmaan itsensä peitettävä. Ellei sitten 10 päivän tehokuuri vähennä turvotusta sen vertaa että pahin löllö väistyisi...

Mutta huomenna käyn heti aamutuimaan vaa-alla ja raportoin tänne nuo häpeälliset lukemat.

Vierailija
5/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix tää on nyt niin vaikeata mulle tää samperin laihdutus..mut tunnetaa siitä että mulla on aina ollu hyvä itsekuri ja oon enneki laihduttanu tosta vaan,helppo juttu..mut ei nyt,koko ajan tulee ihan kauheita syömishimo kohtauksia..niinku tänäänki. Eilen luulin et nyt tää tästä lähtee hyvin rullaa,mut ei tänää sit piti kiskoa kaikkea mahdollista kaksin käsin! En ymmärrä mikä mua vaivaa,mix en yksinkertasesti enää saa itteäni ruotuun!? Ärsyttää niiiin paljon!

.....sori oli pakko päästä purkaa fiiliksiä...

6/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas angelinako uudesta pinosta! Mulla on ongelmia tietsikan kans ku en omalla koneella voi ollenkaan tänne kirjoitella niin joutuu tätä poikien konetta sen vuoksi käyttämään että pääsee jutustelemaan...ärsyttävää...taitaa olla joku sopivuus ongelma mun käyttiksen ja tän palvelimen kans...

jasminmaria: tsemppiä hurjasti! Mää jos kuka tiedän nuo ahmimisjutut ja ne on todella kurjia ja syövät itsetuntoa rutkasti...

paumir: Jospa se ois vaan nestettä ja se nyt varmasti tässä 10pv:ssä lähtee ja se ihqu ihana mekko mahtuu häihin päälle! bd bd

angelinako: siis aivan hurja tahti sulla, onnea! Mahtava lukea ku jollaki paino tippuu noin hienosti! En kyllä kehtaa vielä painoani laittaa, se on niin masentava... ;(

sunny08: Tervetuloa munki puolesta mukaan! Todella hienosti painosi on tippunu synnytyksen jälkeen, ihan vihreänä kateudesta sitä luin (lue: mun synnytyksestä jo 1v9kk ja edelleen siitä painosta on jälellä 13kg!!!!!!!! eikä ne lähe ees kirveelläkään eikä 1v8kk imetyksellä!)

Pi-Ki: tuttu oot!! Tervetuloa takaisin! Vai että kävit pienokaisen tässä välissä pyöräyttämässä, hurjasti onnea!!

ON: siis määhän pääsin jo ennen joulua tuonne 77kg alkavaan...mutta sen jälkeen suunta on ollu vain ylöspäin, valitettavasti! En tiiä mistä johtuu...nyt olen jo epätoivoisesti jättäny sen mun ainoan paheeni mikä jäljellä enää oli eli jäden! Ja mitkä morkkikset mulla siitä onkaan ollu...mutta ei auta, ku ei tipu paino ei sitte millään!! En siis käytä lainkaan sokeria: suklaata, karkkia, kakkuja ja pullaa...leipä on joko täysviljaa tai täyttä ruista...välipalat on lanttu-porkkana-kurkkutikkuja...juusto tietty kevyttä muuta en leivälle paakkaan ku kurkkua tms. Seuraava operaatio onki sitten tuo paumirin ohjeistama hyväkarppaus (vaimikäsenytoli? =D) eli tuo mun käyttämä täysjyvä pasta ja riisi saa kyytiä...ja varmaan täytyy myös vähentää leipää vaikken sitä nyt mitenkään paljo syökkään mutta ku en enää keksi mitä jättää pois...??? Auttakee tietämätöntä?!? Ruokadietin lisäksi pyrin liikkumaan vähintään joka toinen päivä jotenki...Pitää vaan jostaki saada rohkeutta ilmoittamaan painoni...se kyllä on hyvin tiedossa ja tuolla kiloklubilla ylhäällä...sinne siis pyrin kirjaamaan syömisiäni ku ehin...Nyt oon ruvennu miettimään että oisko tästä mun jatkuvasta alakuloisuudesta olla jo hirveesti haittaa tän painonpudotuksen kans...

Mutta hirmusti tsemppiä meille kaikille!!

edelleen epätoivoinen nani...

Vierailija
7/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olihan tuota nousua, mutta ei sentään niin hirmuisesti kuin viime viikkojen pakonomaisesta syömisestä olis voinu päätellä. --> 71,3kg. Jospa siitä edes osa olis helposti lähtevää turvotusta... no tällä hetkellä tuntuu että ehkä jonkinlaista motivaationpoikasta taas ilmassa. Ehkä.

Kovasti tsemppiä Nanille ja muille tuskailijoille ja ihailevat taputukset teille onnistujille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän