vohvelirautaa mietin
Että mikäköhän kannattaisi ostaa.
Kun on alumiinista, teflonia ja valurautaa.
Kun olen lukenut alumiinin ja teflonin terveyshaitoista. Toisaalta valurauta on aika raskas...
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 12:32"]
Saako valurautaisia vielä jostain? Mäkin haluun.
[/quote]
Saa toki.
Löysinkin itse, on vaan turhan tyyris, taitaa olla ihan ammattilaiskäyttöön. Tulis vohveleille vähän turhasti hintaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 12:52"]
Löysinkin itse, on vaan turhan tyyris, taitaa olla ihan ammattilaiskäyttöön. Tulis vohveleille vähän turhasti hintaa.
[/quote]
No ei kolmekymppiä musta oo pahan hintainen.
Mutta joo, siitä itse terveydestä? Mitä mieltä on av-mammat?
No kerro nyt äläkä pihtaa, mistä niitä kolmellakympillä saa, toi minkä mä löysin maksoi 500 e.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 12:54"]
No kerro nyt äläkä pihtaa, mistä niitä kolmellakympillä saa, toi minkä mä löysin maksoi 500 e.
[/quote]
voi huoh sun kanssa, etkö osaa googlettaa? tulee heti ekana vastaan kun laittaa googleen valurauta vohvelirauta:
https://www.pihano.fi/tuote/espegard-vohvelirauta-valurauta/
No tonhan mä löysin heti ekana, mutten mitää 1800-luvun rautaa halua, vaan ihan sähköllä toimivan. Anteeksi kallisarvoisen aikasi hukkaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:01"]
No tonhan mä löysin heti ekana, mutten mitää 1800-luvun rautaa halua, vaan ihan sähköllä toimivan. Anteeksi kallisarvoisen aikasi hukkaamisesta.
[/quote]
Toihan toimii sähköllä kun sen laittaa hellanlevylle ;) Käytätkö paistinpannua? :D Sama juttu...
En ole tuo alkuperäinen kyselijä, mutta toimiikohan tuo linkin rauta induktiolla? Mekin eletään nykyaikaa ja puuhellaa ei löydy (siinähän tuo ainakin toimii), mutta induktio kylläkin löytyy. ;)
Valurauta toimii induktiolla, meillä on paistinpannuja ja iso pata valurautaa.
Saako valurautaisia vielä jostain? Mäkin haluun.